Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wie tkoś może co z tą mocą co pisałem poprzednio? Prawie mnie na światłach jak leciałem na pole ciężarówka pogoniła.... nawet na 1 nie podniesie koła, czuć ze ledwo przyśpiesza :/

lionix czyli po ostatniej Twojej ingerencji w zawory koń już ma dość i nie chce jechać ?A przed ustawianiem zaworów chodził lepiej ?Jeśli tak to należy na nowo ustawić zawory ewentualnie ustawić rozrząd ,i najlepiej niech zrobi to ktoś kto ma większa praktykę (bez urazy)niż TY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed ustawianiem zaworów było to samo :D zrobiło się nagle, z dnia na dzień .

A wziąłem się za nie bo nie chciał odpalać, ustawiłem (nowe płytki) luzy są idealne, odpala, chodzi super :] Rozrząd też ustawiłem, taki głupi to nie jestem, ustawiałem to 50 razy... przy wymianie tłoka, niezliczona ilość rozbierania wałków... zawsze było super.

 

Przemyślałem temat, i obstawiam gaźnik. Mam w tym moim cudzie gaźnik podciśnieniowy-wielkie ZŁO, swoją drogą.

Orientuje się ktoś może jak się w nim ustawia mieszankę? Śruba pod gaźnikiem nic nie daje, zresztą ona reguluje tylko jałowe?

Ustawienie mieszanki następuje przez zwiększenie dawki paliwa, czy zwiększenie dawki powietrza? Jak już pisałem, mam czarną świecę, więc obstawiam że jest za bogato.

Tą całą śrubę mam wykręconą na 2.5 obrotu

 

http://images.cmsnl.com/img/partslists/car...ig-10a_2d56.gif

 

Numer 27 zdaje się

 

 

Jak ktoś byłby tak miły, to prosiłbym o wsazanie na tym schemacie gdzie się ustawia mieszankę :P z resztą sobie poradzę

 

A zmiana wysokości zawieszenia pływaka? Obniżenei coś da?

 

Tylko nie jeździjcie po mnie...pojęcie mam, tylko nie o gaźniku i elektronice :]

Dzięki :)

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok

 

U mnie jest na 2.5, wywalę jeszcze. Świeca nadal będzie czarna (wcześniej bylo na 3.5, w serwisówce jest 2.5 to zmieniłem)

 

Ktoś ma może pomysł co zrobić z tym fantem? Ze świecą znaczy :P

 

Filtr czyściutki, elegansi

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą śrubą regulujesz dotąd aż obroty będą największe. A na jałowym moto wchodzi na obroty czy też jest zmulone? jeśli tak to może być coś z podciśnieniem - np. pęknięta membrana.

edit:

w serwisówce są dane "startowe" (orientacyjne) - w każdym sprzęcie i regulujesz indywidualnie.

Edytowane przez abgutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obroty wchodzi, i schodzi bardzo dobrze, nie faluje. Jedyny mankament to brakmocy.

 

 

 

Membrana jest cała, ale jest jakoś dziwnie pognieciona. Podciśnieniowa przepustnica chodziła jakoś niemrawo, ale rozebrałem to i jest lepiej.

Jednak idealnie się składa w swoją osłonę (membrana)

szkoda że podczas jejkontroli nie rozebrałem całego gaźnika...eh

 

A tej śrubki nie da się kręcić na zapalonym silniku, to co, mam gasić,wyciągać gaźnik, wkręcać, wkładać, sprawdzać...to będzie trwało rok :/

Co do startowych, to wiem to oczywiście :P

 

Tą czarną swiecę (a raczje lekko okopconą) to jeszcze przeboleję,byle rozwiązać problem mocy. :)

 

Dzięki za pomoc

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A tej śrubki nie da się kręcić na zapalonym silniku, to co, mam gasić,wyciągać gaźnik, wkręcać, wkładać, sprawdzać...to będzie trwało rok :/

Co do startowych, to wiem to oczywiście :P

 

 

 

Nie no chłopaku MUSISZ to zrobić przy odpalonym silniku bo inaczej nie ma sensu ! Wszyscy o tym piszą że to nie jest łatwe ale się da.

Co do braku mocy to nie mam pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam specjalny magiczny śrubokręt do wkładania napinacza rozrządu, to może on podejdzie :)

Moc ja obstawiam gaźnik, oby to to

Czyli jak w strej dobrej DT 80? Wkręcać aż będzie wyć, a potem zmniejszać obroty śrubą obrotów?

 

 

OK!

 

Ale to się nie reguluje tylko jałowych? Bo ja bym chciał np. ustawić w całym zakresie-co wtedy? pływak? o ile go opuszczać? 1mm ?

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz uproszczoną zasadę działania gaźnika,może to Ci rozjaśni :-)

http://www.konop25.nazwa.pl/private/budowa...ka%20AYO007.pdf

 

A tu:

 

http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm

 

dodatkowo działanie mikuni z pięknym rysunkiem pokazującym kiedy która dysza pracuje. Regulacja śrubą mieszanki ma wpływ na pracę w całym zakresie obrotów ( oczywiście największy przy niskich obrotach)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki smar pakowac od kalamitki w tylnym wahaczu ?

Do wahacza ,główki ramy,kół jak i przegubu stosuję smar o podwyższonej odporności na wypłukiwanie ,wodoodporny smar do łożysk oferuje sporo firm.Ważne żeby wahacz jak i przegub przesmarować przynajmniej dwa razy do roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...