Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich! od kilku tygodni jestem posiadaczem DRZ 400 E!! zajebiste moto!!! mam takie pytanie odnosnie polek!!! czy ktos je juz mozde prostowal?? w moim moto az tak bardzo nie sa pogiete wydaje mi sie ze dolna polka wygiela sie jak smiglo w samolocie ( zwichrowala sie)!! jedna laga jest o jamkis 1 cm wysunieta od drugiej i przez to aby jechac prosto musze miec lekko skrecona kierke az tak bardzo mi to nie przeszkadza aled wole miec moto sprawne w 100 %!!! jak myslicie prostowac na goraco czy nowe!! da sie w ogole je wyprostowac?? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos je juz mozde prostowal?? w moim moto az tak bardzo nie sa pogiete wydaje mi sie ze dolna polka wygiela sie jak smiglo w samolocie ( zwichrowala sie)!! jedna laga jest o jamkis 1 cm wysunieta od drugiej i przez to aby jechac prosto musze miec lekko skrecona kierke az tak bardzo mi to nie przeszkadza aled wole miec moto sprawne w 100 %!!! jak myslicie prostowac na goraco czy nowe!! da sie w ogole je wyprostowac?? pozdrawiam

 

Musiał być naprawdę niezły dzwon żeby półkę wygiąć... Może masz po prostu półki przekręcone wzgledem siebie? poluzuj trochę na śrubach - ustaw prosto i dokręć. Może się zdarzyć się że po glebie jeśli masz za słabo te śrubki przykręcone że półki delikatnie się przekręcają i moto "krzywo jedzie" Jeśli jednak rzeczywiście masz krzywą to ja raczej bym wymienił nie prostował.

Edytowane przez abgutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Jesteś pewien że półka pogięta?

Może po prostu po glebie lekko tylko skręcona względem górnej.

Oprzyj przód koła o drzewo ze strony tej "cofniętej" lagi. Naciśnij chebel i szarpnij parę razy mocno kierownicą próbując "skręcić" w stronę drzewa. Nic nie rozkręcaj ani nie luzuj. Stary enduracki sposób. Zwykle pomaga.

 

Pozdr

rr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy:

Witam.

 

Jesteś pewien że półka pogięta?

Może po prostu po glebie lekko tylko skręcona względem górnej.

Oprzyj przód koła o drzewo ze strony tej "cofniętej" lagi. Naciśnij chebel i szarpnij parę razy mocno kierownicą próbując "skręcić" w stronę drzewa. Nic nie rozkręcaj ani nie luzuj. Stary enduracki sposób. Zwykle pomaga.

 

A wiec` tak: po spedzonym wieczorze w garazu przy :flesje: wraz z kolega doszlismy do wnisoku ze to na pewno jest zwichrowana dolna polka poniewaz stare endurackie sposoby nide przynosily rezultatu (wkladajac lagi w dolna polke bylo widac ze juz krzywo patrza i ciezko wchodzily w gorna)!! wiec rozkreccilismy wszystko i zawiozlem lagi z polkami do znajomego mechanika ktory twierdzl ze mi to wyprostuje na goraco bez zadnego problemu!!! kamien spadl mi z serca!! mialem to dzisiaj odebrac wiec dzwonie do niego jak poszla robota!! a on mowi ze mial problemy z palnikiem i nie wyp;rostowal tego tak jak powinno byc!! :rolleyes: ale powiedzial ze jest lepiej jak bylo!! ale jesli poczekam to po weekendzie mi to zrobi!! tylko jak tu czekac jak taka piekna pogoda za oknem :icon_razz: dzisiaj jade po nie i biore takie jakie sa, nie wytrzymam weekendu bez moto :crossy: pozdr

 

jeszcze jedno pytanie mam! co myslicie o tulejach teflonowych w tylnym zawiasie zamiast lozysk?? ja wlasnie takie cos zamontowalem sobie!! niby jest to o wiele lepsze rozwiazanie no i tansze!! jak myslicie??

 

jeszcze jedno pytanie mam! co myslicie o tulejach teflonowych w tylnym zawiasie zamiast lozysk?? ja wlasnie takie cos zamontowalem sobie!! niby jest to o wiele lepsze rozwiazanie i na pewno tansze!! jak myslicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

odpaliłem motor po zimie :)

ale ....

 

motor stał przed domem odpalony jakieś 15 min - z zgotował się

wieczorkiem skoczyłem na CPN jakieś 3 km płyn lekko spod korka parował - chyba za dużo dolałem na cylindrze ręki nie idzie utrzymać

 

czy tak ma być ??

 

pompa wody wygląda na ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja jeszcze odnosnie tej pompy wodnej

skoro to cieknie z pod pokrywy pompy to czy trzeba sciagac caly dekiel prawy ??

postepujac zgodnie z tym linkiem o uszczelnianiu pompy trzeba wyciahnac pompe i ja rozbroic no i co wtedy jakis silikon czy jak ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja jeszcze odnosnie tej pompy wodnej

skoro to cieknie z pod pokrywy pompy to czy trzeba sciagac caly dekiel prawy ??

postepujac zgodnie z tym linkiem o uszczelnianiu pompy trzeba wyciahnac pompe i ja rozbroic no i co wtedy jakis silikon czy jak ??

tak, trzeba sciagnac caly prawy dekiel. rozbierasz pompe i pod ceremiczna podkladke(uszczelke) pod wirnikiem pompy dajesz silikon odporny na wysokie temp(ten czerwony). czyli przyklejasz ta podkladke na silikon i tyle. na ostatnim zdjeciu masz pokazane dokladnie gdzie dac silikon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema może ktoś będzie miał pomysł: drz mi osłabła. Jest po remoncie.

Gaźnik wyjąłem, wyczyściłem, ustawiłem zgodnie z serwisówką, wymieniłem świecę, wyregulowałem zawory, odapala, jeździ super, 0 problemów, no ale jest słabszy. Założyłem nowy napęd 14/50 to chciałbym to wykorzystać :/ czuję jak bym jeździł 125 albo co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko przerabiał ktos temat :

Czy jest możliwość odkręcenia kolektora bez zdjęcia chłodnic ?

Czy moze moto tak postać parę dni bez kolektora ? niedostanie się tam jakieś syf co może narobić zamieszania ?

 

z góry dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może stać, a jak się boisz to możesz wetknąć szmatkę :P

 

Jak ja zdejmowałem kolektor, też kombinowałem bez zdjęcia chłodnic, ale mi się nie udało.Tylko że ja chciałem zdjąć głowicę, to i tak musiałem wyciągać chłodnice, to może nie zwracałem na to takiej uwagi. Popróbuj jeszcze.

A może komuś się udało?

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może stać, a jak się boisz to możesz wetknąć szmatkę :P

 

Jak ja zdejmowałem kolektor, też kombinowałem bez zdjęcia chłodnic, ale mi się nie udało.Tylko że ja chciałem zdjąć głowicę, to i tak musiałem wyciągać chłodnice, to może nie zwracałem na to takiej uwagi. Popróbuj jeszcze.

A może komuś się udało?

witam w moim moto udalo sie zdjac i kol;ektor i glowice nie zdejmujac chlodnic a mam jeszcze dodatkowo oslony na chlodnicach pozakladane wiec powienno ci sie udac

jezeli jest ktos z kolegow zainteresowany to mam do sprzedania komplet sprezyn eibacha na przod i tyl oraz manualny napinac do rozrzadu jesli kogos interesuje to prosze p tej 509 495 433 a napeno sie dogadamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...