MATITIMA Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 witam wszystkich! od kilku tygodni jestem posiadaczem DRZ 400 E!! zajebiste moto!!! mam takie pytanie odnosnie polek!!! czy ktos je juz mozde prostowal?? w moim moto az tak bardzo nie sa pogiete wydaje mi sie ze dolna polka wygiela sie jak smiglo w samolocie ( zwichrowala sie)!! jedna laga jest o jamkis 1 cm wysunieta od drugiej i przez to aby jechac prosto musze miec lekko skrecona kierke az tak bardzo mi to nie przeszkadza aled wole miec moto sprawne w 100 %!!! jak myslicie prostowac na goraco czy nowe!! da sie w ogole je wyprostowac?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) czy ktos je juz mozde prostowal?? w moim moto az tak bardzo nie sa pogiete wydaje mi sie ze dolna polka wygiela sie jak smiglo w samolocie ( zwichrowala sie)!! jedna laga jest o jamkis 1 cm wysunieta od drugiej i przez to aby jechac prosto musze miec lekko skrecona kierke az tak bardzo mi to nie przeszkadza aled wole miec moto sprawne w 100 %!!! jak myslicie prostowac na goraco czy nowe!! da sie w ogole je wyprostowac?? pozdrawiam Musiał być naprawdę niezły dzwon żeby półkę wygiąć... Może masz po prostu półki przekręcone wzgledem siebie? poluzuj trochę na śrubach - ustaw prosto i dokręć. Może się zdarzyć się że po glebie jeśli masz za słabo te śrubki przykręcone że półki delikatnie się przekręcają i moto "krzywo jedzie" Jeśli jednak rzeczywiście masz krzywą to ja raczej bym wymienił nie prostował. Edytowane 18 Marca 2010 przez abgutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam. Jesteś pewien że półka pogięta? Może po prostu po glebie lekko tylko skręcona względem górnej. Oprzyj przód koła o drzewo ze strony tej "cofniętej" lagi. Naciśnij chebel i szarpnij parę razy mocno kierownicą próbując "skręcić" w stronę drzewa. Nic nie rozkręcaj ani nie luzuj. Stary enduracki sposób. Zwykle pomaga. Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATITIMA Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 :crossy: Witam. Jesteś pewien że półka pogięta? Może po prostu po glebie lekko tylko skręcona względem górnej. Oprzyj przód koła o drzewo ze strony tej "cofniętej" lagi. Naciśnij chebel i szarpnij parę razy mocno kierownicą próbując "skręcić" w stronę drzewa. Nic nie rozkręcaj ani nie luzuj. Stary enduracki sposób. Zwykle pomaga. A wiec` tak: po spedzonym wieczorze w garazu przy :flesje: wraz z kolega doszlismy do wnisoku ze to na pewno jest zwichrowana dolna polka poniewaz stare endurackie sposoby nide przynosily rezultatu (wkladajac lagi w dolna polke bylo widac ze juz krzywo patrza i ciezko wchodzily w gorna)!! wiec rozkreccilismy wszystko i zawiozlem lagi z polkami do znajomego mechanika ktory twierdzl ze mi to wyprostuje na goraco bez zadnego problemu!!! kamien spadl mi z serca!! mialem to dzisiaj odebrac wiec dzwonie do niego jak poszla robota!! a on mowi ze mial problemy z palnikiem i nie wyp;rostowal tego tak jak powinno byc!! :rolleyes: ale powiedzial ze jest lepiej jak bylo!! ale jesli poczekam to po weekendzie mi to zrobi!! tylko jak tu czekac jak taka piekna pogoda za oknem :icon_razz: dzisiaj jade po nie i biore takie jakie sa, nie wytrzymam weekendu bez moto :crossy: pozdr jeszcze jedno pytanie mam! co myslicie o tulejach teflonowych w tylnym zawiasie zamiast lozysk?? ja wlasnie takie cos zamontowalem sobie!! niby jest to o wiele lepsze rozwiazanie no i tansze!! jak myslicie?? jeszcze jedno pytanie mam! co myslicie o tulejach teflonowych w tylnym zawiasie zamiast lozysk?? ja wlasnie takie cos zamontowalem sobie!! niby jest to o wiele lepsze rozwiazanie i na pewno tansze!! jak myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam Z teflonu mówisz? Napisz koniecznie na ile starczyło. Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 witam odpaliłem motor po zimie :) ale .... motor stał przed domem odpalony jakieś 15 min - z zgotował się wieczorkiem skoczyłem na CPN jakieś 3 km płyn lekko spod korka parował - chyba za dużo dolałem na cylindrze ręki nie idzie utrzymać czy tak ma być ?? pompa wody wygląda na ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATITIMA Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam Z teflonu mówisz? Napisz koniecznie na ile starczyło. Pozdr rr a dlaczego sie dziwisz ze z teflonu?? przeciez jest bardzo wytrzymaly!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimble Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 panowie ja jeszcze odnosnie tej pompy wodnej skoro to cieknie z pod pokrywy pompy to czy trzeba sciagac caly dekiel prawy ?? postepujac zgodnie z tym linkiem o uszczelnianiu pompy trzeba wyciahnac pompe i ja rozbroic no i co wtedy jakis silikon czy jak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 panowie ja jeszcze odnosnie tej pompy wodnej skoro to cieknie z pod pokrywy pompy to czy trzeba sciagac caly dekiel prawy ?? postepujac zgodnie z tym linkiem o uszczelnianiu pompy trzeba wyciahnac pompe i ja rozbroic no i co wtedy jakis silikon czy jak ?? tak, trzeba sciagnac caly prawy dekiel. rozbierasz pompe i pod ceremiczna podkladke(uszczelke) pod wirnikiem pompy dajesz silikon odporny na wysokie temp(ten czerwony). czyli przyklejasz ta podkladke na silikon i tyle. na ostatnim zdjeciu masz pokazane dokladnie gdzie dac silikon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Siema może ktoś będzie miał pomysł: drz mi osłabła. Jest po remoncie. Gaźnik wyjąłem, wyczyściłem, ustawiłem zgodnie z serwisówką, wymieniłem świecę, wyregulowałem zawory, odapala, jeździ super, 0 problemów, no ale jest słabszy. Założyłem nowy napęd 14/50 to chciałbym to wykorzystać :/ czuję jak bym jeździł 125 albo co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzory Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 mam pytanko przerabiał ktos temat : Czy jest możliwość odkręcenia kolektora bez zdjęcia chłodnic ? Czy moze moto tak postać parę dni bez kolektora ? niedostanie się tam jakieś syf co może narobić zamieszania ? z góry dzieki za odp. Cytuj BIKEPICSdobreakumulatory.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Może stać, a jak się boisz to możesz wetknąć szmatkę :P Jak ja zdejmowałem kolektor, też kombinowałem bez zdjęcia chłodnic, ale mi się nie udało.Tylko że ja chciałem zdjąć głowicę, to i tak musiałem wyciągać chłodnice, to może nie zwracałem na to takiej uwagi. Popróbuj jeszcze. A może komuś się udało? Edytowane 22 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Może stać, a jak się boisz to możesz wetknąć szmatkę :P Jak ja zdejmowałem kolektor, też kombinowałem bez zdjęcia chłodnic, ale mi się nie udało.Tylko że ja chciałem zdjąć głowicę, to i tak musiałem wyciągać chłodnice, to może nie zwracałem na to takiej uwagi. Popróbuj jeszcze. A może komuś się udało? witam w moim moto udalo sie zdjac i kol;ektor i glowice nie zdejmujac chlodnic a mam jeszcze dodatkowo oslony na chlodnicach pozakladane wiec powienno ci sie udac jezeli jest ktos z kolegow zainteresowany to mam do sprzedania komplet sprezyn eibacha na przod i tyl oraz manualny napinac do rozrzadu jesli kogos interesuje to prosze p tej 509 495 433 a napeno sie dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Kupię sprawny kranik do DRZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 w E nie ma problemu ze zdjęciem kolektora Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.