Krzychu.2000 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Witam mój kolega ma problem z maximem 700 ciężko go zapalić a jak już zapali to nie trzyma obrotów,oddał go do mechanika on mu go wyregulował i powiedzał że nie trzyma kompresji bo ma gniazda zaworów wypalone, teraz zmienił zdanie i stwierdził że to wina modułu zapłonowego, jeśli to wina modułu czy motor by wogule zapalił ?? i co to może być ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Witaj Napisz co i kiedy było robione w moto. Kiedy regulacja luzów zaworowych. czyszczenie tłumików. Jaką metodą sprawdzano kompresje? Była to próba olejowa? Kolega ma pusty wydech lub filtr K & N? Zacząć trzeba będzie i tak od zmiany mechanika. Dobrze, że nie stwierdził, że to moduł ( w co i tak wątpię) po remoncie silnika "chorego" na brak kompresji ... Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 on przy motorze nic nie robił bo go kupił w lipcu sprowadzonego zrobił pare kilosów i zaczoł sie psuć, ten mechanik właśnie stwierdził że to moduł i bedzie chciał dopasować od innego motoru albo ten dać zrobić, mam troche wyzuty sumienia bo to ja mu poleciłem tego mechanika ale umnie przy intruderku robił tylko przy gaźnikach i trzeba przyznać że spisał sie na 5 pozatym ma dobrą opinie w okolicy więc go poleciłem a on mu trzyma motor już ponad miesiąc. A zapomniełem dodać że jak już odpali to wejdzie najwyżej na 5 tyś obr. i spada z obrotów mimo że sie dodaje gazu i gaśnie. wypadało by kumplowi wiedzieć co to może być bo jak do niego pojedzie to koleś mu może nawciskać głupot jakiś bo jest zielony tak jak ja. Z góry dzięki za odpowiedzi POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Niestety nikt tu nie jest wrozka zeby nie widzac i nie slyszac silnika tego Maxima stwierdzic co mu dolega.Jednakze z opisu nie wyglada to ani na pad modulu, ktory zwykle wylacza moto calkowicie lub powoduje brak wysokich obrotow, ani na slabe sprezania ( choc to moze byc prawda, tyle ze to nie jest przyczyna tego problemu )tylko na zapchany uklad wolnych obrotow w gaznikach tego moto.Dodatkowy problem ze to wersja amerykanska i sruby regulacyjne gaznikow sa zablokowane fabrycznie - ktos kto tego nie wie nie jest w stanie nic oczyscic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 No i Masz babo placek.Amerykańce to sie widze tak oplacaj jak te f-16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Dzięki za odpowiedzi troche mi rozjaśniło temat no bardziej mojemu koledzie :buttrock: POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.