AndyPl Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 NIe zakładałem nowego tematu bo jest pełno A ten nadaje sie w sam raz moim zdaniem :) Zamierzam kupić tylnia oponę do mojego moto Honda CBR900 w rozmiarze 190/50 ZR17. Po googlowaniu i przeszukaniu forum moimi typami są. METZELER ROADTEC Z6 METZELER SPORTEC M1 MICHELIN Pilot sport MICHELIN Power race MICHELIN Pilot Road Oczekuje od opony żeby była dość wytrzymała na ścieranie oraz była przyczepna na suchej na wierzchni, z tego się dowiedziałem to dużo osób polecało METZELER ROADTEC Z6 jaka jest wasza opinia którą byście polecili z tych opon chyba ze są jeszcze jakieś warte uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jeszcze Pirelli Diablo Rosso są warte uwagi, chociaż sam nie testowałem bo póki co na przodzie siedzi felga 16". Po zmianie na 17" Rosso będą pierwszymi gumami jakie kupię Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Kto ma jeszcze jakieś opinie na temat pilot powerów? Dadzą radę na dużych obiektach typu Poznań? Jakie przebiegi mniej więcej? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewo Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) Kto ma jeszcze jakieś opinie na temat pilot powerów? Dadzą radę na dużych obiektach typu Poznań? Jakie przebiegi mniej więcej? Na torze średnio. To są opony na droge. Tu masz troche opinii nt. tych gum - Pilot Power 2CT Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez drzewo Cytuj www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscuSklep motocyklowy Moto Opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Nie chodzi mi o 2CT tylko zwykłe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 qp sprawdzone , a jak nie to sam zaluz zalicz paciaka bedziesz mial swoje wlasne zdanie :D , na torze na oponach sie nieoszczedza bo przy ewentualnej glebie koszta sa bardzo spore :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Szramer, a latałeś na pilot powerach czy tak sobie klepiesz w klawisze? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) ja latam na pilot powerach, spokojnie dają rade na codzień, na wygibasy na gymkhanie, na jazdę torze kartingowym typu radom czy kisielin. Czy sie nadają na tor poznań - nie wiem. To bardzo dobre drogowe opony. Gdybając...Ja bym na tor poznań założył jakieś potorówki, szczególnie że moja vfra cieżka i opony lekko nie mają. Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Ciężko o potorówkę w rozmiarze 160. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 A szersza felga nie wejdzie? Tylne mało kosztują (ciekawe dlaczego :P ), za kilkadziesiąt zł byś wymienił i po problemie. Ja oryginalnie mam w vfrze felgi 110 140, które same w sobie były nietrafionym pomysłem konstruktorów. Teraz mam felgi pod 120 180 i takie pakuje opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wiesz co, nie wiem jak to wygląda ze zmianą felgi. W wahacz może by i weszła ale pewnie trzebaby rzeźbić z tulejkami dystansowymi i tylnym hamulcem. Nigdzie wcześniej nie spotkałem się z taką modyfikacją w internecie a w ciemno nie chcę felgi kupować żeby potem leżała. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Szramer, a latałeś na pilot powerach czy tak sobie klepiesz w klawisze?taa latalem i sobie klepie bo mi sie nudzi , a 160 potorowek to odzajebania jest ale nie w polsce bo w pl to jak niema litra to sie na tor niejedzie bo inaczej nienadrobisz na prostej :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 No niestety, trzeba sobie radzić inaczej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.