Skocz do zawartości

NS-1 nie wchodzi na obroty.. looknij i pomóż..:(


pakus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Temat z motocykli przeszedł na tubiny...

Magneto chodziło o to że NS1 w dolnym zakresie obrotów na orginalnym module słabo ciągnie natomiast w górnym dostaje kopa. Podobny efekt jest w uturbinych silnikach i stąd to porównanie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz mozesz podjechac do mnie- ja jestem z lodzi i mam ns1. chetnie zerkne co i jak.

 

ta turbo dziura to pojecia uzywane czesto przez posiadaczy ns1 jako moment miedzy 7-9 tysiecy rpm kiedy moto nie ma po prostu kopa.

 

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zapytam czy jak dojdzie do 9,5tyś to uczucie jest taki jakby odcinało zapłon? Że moto zaczyna szarpać i wskazówka obrotomierza skacze z 8 na 10 itp?

 

nie nie ma takiego uczucia tylko jest takie dość krótkie przerywanie. Chyba nie mam ładowania w motorze może to mieć wpływ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mckrzysiek mam czysty filtr ale gażnika nie wiem jak wyregulować a świece bede musiał koniecznie kupić powiedz mi jak wyregulować ten gażnik

 

masz linka:

http://www.pannonia.hoffman.auto.pl/Instru...20zasilania.htm

nie przejmuj się, że link dotyczy zabytkowego motocykla, bynajmniej nie ns-1 :lalag:

Zadziałaj jak w rozdziale o regulacji wolnych obrotów, a w razie potrzeby też o ustawieniu iglicy i powinno być dobrze :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Z tego co wiem do tego moto sie nadaje najlepiej świeca NGK BR9ES, sam mam taką nówke której jeszcze nawet nie zalożyłem jeżdżę na B9ES i jest git pojutrze będe miał więcej czasu to zamontuję tą lepszą. Co do turbo dziury to takie glupie określenie ale Ns-1 ma takie dziwne coś ze w przedziale tym który określił Magneto moto wręcz wydaje się umierać, robi sie wręcz słabe... ale gdy już przekroczy 9 tys. to jak byś 10KM zyskał w 1 sekundzie, przyśpieszenie gwałtownie wzrastai tak już do czerwonego pola:)

Pozdrówka :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

zerknij czy przypadkiem twój motor nie ma zaworów wydechowych - z postu tomasz90skomra wynika , ze ma. W moim Moto nie było "dołu" ciężko było ruszyć , a od 4-5 tyś. ciągnął bardzo dobrze. Przyczyna ?? - stale zamknięty zawór wydechowy.

Na czym to polega ?? na niskich obrotach zawór jest przymknięty , powoduje to doprężenie cylindra a w konsekwencji większa moc na niskich obrotach.

W skrócie: jeżeli z jakichś powodów nie działa zawór wydechowy to:

- jeżeli jest on w pozycji zamkniętej moto będzie na dolnych obrotach chodziło normalnie , ale nie będzie wchodziło na wysokie obroty.

- jeżeli zawór będzie stale w pozycji otwartej moto nie będzie miało dołu , zaś na wysokich obrotach będzie chodziło OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...