Damiano_2013 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Temat z motocykli przeszedł na tubiny...Magneto chodziło o to że NS1 w dolnym zakresie obrotów na orginalnym module słabo ciągnie natomiast w górnym dostaje kopa. Podobny efekt jest w uturbinych silnikach i stąd to porównanie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 jesli chcesz mozesz podjechac do mnie- ja jestem z lodzi i mam ns1. chetnie zerkne co i jak. ta turbo dziura to pojecia uzywane czesto przez posiadaczy ns1 jako moment miedzy 7-9 tysiecy rpm kiedy moto nie ma po prostu kopa. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Tak z ciekawości zapytam czy jak dojdzie do 9,5tyś to uczucie jest taki jakby odcinało zapłon? Że moto zaczyna szarpać i wskazówka obrotomierza skacze z 8 na 10 itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakus Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Tak z ciekawości zapytam czy jak dojdzie do 9,5tyś to uczucie jest taki jakby odcinało zapłon? Że moto zaczyna szarpać i wskazówka obrotomierza skacze z 8 na 10 itp? nie nie ma takiego uczucia tylko jest takie dość krótkie przerywanie. Chyba nie mam ładowania w motorze może to mieć wpływ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mckrzysiek Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 mckrzysiek mam czysty filtr ale gażnika nie wiem jak wyregulować a świece bede musiał koniecznie kupić powiedz mi jak wyregulować ten gażnik masz linka:http://www.pannonia.hoffman.auto.pl/Instru...20zasilania.htmnie przejmuj się, że link dotyczy zabytkowego motocykla, bynajmniej nie ns-1 :lalag: Zadziałaj jak w rozdziale o regulacji wolnych obrotów, a w razie potrzeby też o ustawieniu iglicy i powinno być dobrze :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Witam Z tego co wiem do tego moto sie nadaje najlepiej świeca NGK BR9ES, sam mam taką nówke której jeszcze nawet nie zalożyłem jeżdżę na B9ES i jest git pojutrze będe miał więcej czasu to zamontuję tą lepszą. Co do turbo dziury to takie glupie określenie ale Ns-1 ma takie dziwne coś ze w przedziale tym który określił Magneto moto wręcz wydaje się umierać, robi sie wręcz słabe... ale gdy już przekroczy 9 tys. to jak byś 10KM zyskał w 1 sekundzie, przyśpieszenie gwałtownie wzrastai tak już do czerwonego pola:) Pozdrówka :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aprilia RS250 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 zerknij czy przypadkiem twój motor nie ma zaworów wydechowych - z postu tomasz90skomra wynika , ze ma. W moim Moto nie było "dołu" ciężko było ruszyć , a od 4-5 tyś. ciągnął bardzo dobrze. Przyczyna ?? - stale zamknięty zawór wydechowy. Na czym to polega ?? na niskich obrotach zawór jest przymknięty , powoduje to doprężenie cylindra a w konsekwencji większa moc na niskich obrotach. W skrócie: jeżeli z jakichś powodów nie działa zawór wydechowy to:- jeżeli jest on w pozycji zamkniętej moto będzie na dolnych obrotach chodziło normalnie , ale nie będzie wchodziło na wysokie obroty.- jeżeli zawór będzie stale w pozycji otwartej moto nie będzie miało dołu , zaś na wysokich obrotach będzie chodziło OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 jest wogole zawor wydechowy w tej ns 1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 W NS1 nie ma zaworu wydechowego więc to odpada :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Tak samo nie ma mapy zapłonu... Tak jak ktoś napisał wyżej. Ale może być blokada ze odcina przy 9,5. Ja miałem tak w mtx ze mi przy 9 przerywała. i kolega w nsr miał podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Modół masz orginalny od ns1 czy dopasowywany od jekiegoś mbx-a\mtx-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakus Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) temat uważam za zamkniety... a dlaczego mamy to w temacie ciut wyżej... Edytowane 16 Listopada 2007 przez pakus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.