Skocz do zawartości

turystyk


Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam kupić motocykl turystyczny w przedziale cenowym 8-10 tys. Oczywiście chodzi o to aby był to motocykl komfortowy zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Moje typy to staruszki typu GL 1200, xvz venture 1300, cavalcade 1400, oraz trochę młodsze: bmw k 100, gtr 1000. Interesuje mnie również spalanie i prowadzenie tych maszyn a o to wszystko chyba najlepiej spytać właścicieli. Czy w rachubę mogą wchodzić jakieś choppery?, bo słyszałem różne opinie na temat ich komfortu. Jeśli ktoś ma motocykl który sprawdził się w trasie a ja go nie wymieniłem to proszę podzielić się opinią na jego temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt wielu użytkowaników, wymienionych motocykli tutaj nie znajdziesz.

Ze swojej strony mogę Ci poradzić, byś kupił bardziej uniwersalny motocykl, młodszy i tańszy w eksploatacji. Motocykle typu Honda Goldwing, rozwijają skrzydła dopiero podczas długich tras, które przebiegają po dobrych drogach. Czy naprawdę będziesz robił przebiegi rzędu 500 km dziennie?

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na soim moto robię czasem nawet więcej, niż 500km dziennie i jest OK. Większśc tras z pasażerką, która też nie narzeka. Przy tym moje moto nadaje się również do codziennej eksploatacji. Za zapodaną przez Ciebie cenę możesz kupić starszy model i też cieszyć się jazdą.

 

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam kupić motocykl turystyczny w przedziale cenowym 8-10 tys. Oczywiście chodzi o to aby był to motocykl komfortowy zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Moje typy to staruszki typu GL 1200, xvz venture 1300, cavalcade 1400, oraz trochę młodsze: bmw k 100, gtr 1000. Interesuje mnie również spalanie i prowadzenie tych maszyn a o to wszystko chyba najlepiej spytać właścicieli. Czy w rachubę mogą wchodzić jakieś choppery?, bo słyszałem różne opinie na temat ich komfortu. Jeśli ktoś ma motocykl który sprawdził się w trasie a ja go nie wymieniłem to proszę podzielić się opinią na jego temat.

Z wymienionych motocykli poważnie myślę o BMW bo podobno silniki są bardzo trwałe i ekonomiczne. Interesuje mnie zachowanie zawieszenie pod dużym ciężarem i czy owiewka właściwie spełnia swoją funkcję. Czy przy prędkości ok. 110-130 km/h świst w kasku jest poważny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Siema bracie. :D

Od ponad roku jestem szczesliwym posiadaczem :wink: YAMAHY XVZ 1300 ROYALE VENTURE z roku 90.

Super sprzet jak dla mnie ale ostrzegam jezeli nie wazysz ze 100 kg to mozesz nie dac sobie z nim rady bo moto wazy 360 kg.

Jak jedziesz to jest super sprawa od tankowania do tankowania oboje jadacych nim szczesliwcow wytrzymuje bez klopotow. Motor ma nakulane prawie 90 000 i sie kreci jak ta lala nie jest zbyt ekonomiczny bo spala okolo 7,5 l/100 km ale zauwaz ze z pelnym obciazeniem wazy okolo 600 kg ;) . wiec mysle ze to niewiele jak na ta mase w porownaniu do szlifierek ktore waza 250 kg i tez pala 6l/100 km.

Sama jazda to poprostu bajeczka a w szczegolnosci jak jedziesz we dwoje i z zaladowanymi kuframi. Motocykl poprostu plynie. Pompowane pneumatyczne zawieszenie znakomicie spelnia swoja role. Radyjko na "ON" bajera z ukochanym "plecakiem" przez interkom i w droge. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...