sidlak Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) Nie wiem co może go boleć, przy gwałtownym przyśpieszeniu motor prawie nie reaguje ( nie przyśpiesza tak jak powinien) dla mnie wygląda to na jakieś przepalanie chwilowego nadmiaru paliwa czy jakos tak ale tak naprawde nie mam pojecia, a po 3-4 sekundach dopiero zaczyna wlasciwie ciągnąć(kiedys sie zabije jak nie zdaze wyprzedzic). Nie dzieje sie tak jedynie bezposrednio po większym(120/140 przez chwilkę) daniu mu w tylek na trasie, a tak na chłodnego lipa.ps. sprzęt jest roczny i przypominam sobie tylko ze na samym poczatku ale krotko, tak nie bylo a potem to juz caly czas, probowalem dodawac jakis specjalnych substancjii czyszczacych do paliwa ale nic. Dzieki z gory za rady I jeszcze jedno ma moze ktos dostęp do manuala na PDFie, ale nie tego w ktorym pokazują gdzie jest hamulec i jak odkrecic siodełko, tylko jest taki jeden powazniejszy, śmignęło mi coś takiego ostatnio przed oczyma. Edytowane 12 Października 2007 przez sidlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 1) Wymaina świec - najlepiej na irydowe (dużo lepiej zbiera obroty)2) Filtr powietrza - może jest już "zabity syfkami" czyli wymiana ....3) "Mityczna" synchronizacja gaźników - poza tym co faktycznie daje - czyli równą pracę na wolnych obrotach - to fakt jest taki że motocykl także lepiej "zbiera się" czyli przyśpiesza w dolnej części obrotów.4) ...... Kontrowersyjne .... ale lepiej DS 1100 jeździ na E95 niż E98..... Czy robiłeś coś z tych czynności ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidlak Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 1) Wymaina świec - najlepiej na irydowe (dużo lepiej zbiera obroty)2) Filtr powietrza - może jest już "zabity syfkami" czyli wymiana ....3) "Mityczna" synchronizacja gaźników - poza tym co faktycznie daje - czyli równą pracę na wolnych obrotach - to fakt jest taki że motocykl także lepiej "zbiera się" czyli przyśpiesza w dolnej części obrotów.4) ...... Kontrowersyjne .... ale lepiej DS 1100 jeździ na E95 niż E98..... Czy robiłeś coś z tych czynności ? TO NIE TO...ALE DZIEKI ZA ODZEW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Jakiego koloru masz swiece ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Chyba ze sprzęgło ci sie ślizga wtedy mogą tez być takie objawy ze dodajesz gazu a dopiero za chwile motor powoli sie zbiera ale to tylko moja propozycja bo żeby ocenić to trzeba sie przejechać. Powodzenia w znalezieniu usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidlak Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Chyba ze sprzęgło ci sie ślizga wtedy mogą tez być takie objawy ze dodajesz gazu a dopiero za chwile motor powoli sie zbiera ale to tylko moja propozycja bo żeby ocenić to trzeba sie przejechać. Powodzenia w znalezieniu usterki. sprzęgło sprawdzone...jest ok...szukam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Sprawdź ładowanie i poziom naładowania akumulatora.Może być tak że na niskich obrotach ładowanie nie jest dobre (zbyt slaba iskra) stąd "zamulenie".Specjalistą nie jestem ale warto to sprawdzić .Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.