Skocz do zawartości

Kluczyk z imobilizeram HISS


boldix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zajmuje sie hurtowym sprowadzaniem motorow z Anglii takze troche sie optrzaskalem z tym temetem

 

No, to skoro jesteś tak "optrzaskany" to powinieneś wiedzieć z czym wiąże się zakup HISSowej Hondy bez kluczyka...

 

Dorobienie kluczyka to nie problem, bo kupujesz w Hondzie "goły" kluczyk i dorabiasz do zamka. Problemem jest właśnie immobilaiser (HISS). Jeśli nie masz ani jednego kluczyka to dupa zbita - musisz kupić cały zestaw (kluczyk, wiązka, immobilaiser, komputer, stacyjka + ew. reszta zamków). I nie ma innej drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, to skoro jesteś tak "optrzaskany" to powinieneś wiedzieć z czym wiąże się zakup HISSowej Hondy bez kluczyka...

 

Dorobienie kluczyka to nie problem, bo kupujesz w Hondzie "goły" kluczyk i dorabiasz do zamka. Problemem jest właśnie immobilaiser (HISS). Jeśli nie masz ani jednego kluczyka to dupa zbita - musisz kupić cały zestaw (kluczyk, wiązka, immobilaiser, komputer, stacyjka + ew. reszta zamków). I nie ma innej drogi.

 

Jestes kolego w błędzie, kluczk mozna dorobic ale to kosztuje 1500zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestes kolego w błędzie, kluczk mozna dorobic ale to kosztuje 1500zl

 

Bzdura. Dorobienie samego (dodatkowego, drugiego) kluczyka i zakodowanie do bułka z masłem. Sam "czysty" kluczyk w salonie Hondy kosztuje jedyne 110 PLN, wycięcie "ząbków" to ok. 50zł. Natomiast aby zakodować taki kluczyk trzeba mieć jeden działający - dzięki któremu wprowadzamy immobilaiser w tryb kodowania kolejnych kluczyków. Takie kodowanie w salonie Hondy kosztuje kolejne 100zł. Tak więc posiadając tylko jeden kluczyk, dodatkowy możemy dorobić za około 260zł. Temat jest sprawdzony i przerobiony niejednokrotnie.

 

Jednak - powtarzam - jeśli nie masz ani jednego kluczyka - musisz liczyć się z kosztem wymiany kompletu (stacyjka, immobilaiser + wiązka, komputer i przynajmniej jeden kluczyk od tego zestawu). Można wyciąć ząbki na "czystym" kluczyku na wzór posiadanego zamka (który można wymontować ze stacyjki albo korka wlewu) ale to nic nie da bo i tak nie zaprogramujesz go do immobilaisera obecnego na pokładzie motocykla.

Edytowane przez musieli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Dorobienie samego (dodatkowego, drugiego) kluczyka i zakodowanie do bułka z masłem. Sam "czysty" kluczyk w salonie Hondy kosztuje jedyne 110 PLN, wycięcie "ząbków" to ok. 50zł. Natomiast aby zakodować taki kluczyk trzeba mieć jeden działający - dzięki któremu wprowadzamy immobilaiser w tryb kodowania kolejnych kluczyków. Takie kodowanie w salonie Hondy kosztuje kolejne 100zł. Tak więc posiadając tylko jeden kluczyk, dodatkowy możemy dorobić za około 260zł. Temat jest sprawdzony i przerobiony niejednokrotnie.

 

Jednak - powtarzam - jeśli nie masz ani jednego kluczyka - musisz liczyć się z kosztem wymiany kompletu (stacyjka, immobilaiser + wiązka, komputer i przynajmniej jeden kluczyk od tego zestawu). Można wyciąć ząbki na "czystym" kluczyku na wzór posiadanego zamka (który można wymontować ze stacyjki albo korka wlewu) ale to nic nie da bo i tak nie zaprogramujesz go do immobilaisera obecnego na pokładzie motocykla.

 

Poraz kolejny mowie ci ze jestes w bledzie. znam czlowieka ktory robi mi to za 1500zl, aczkolwiek jest to posrednik, dlatego szukam kontaktu bezposrednio do takich osob

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poraz kolejny mowie ci ze jestes w bledzie. znam czlowieka ktory robi mi to za 1500zl, aczkolwiek jest to posrednik, dlatego szukam kontaktu bezposrednio do takich osob

 

Z tego co piszesz, rozumiem, ze masz człowieka, który dorabia Ci kluczyk HISSowy Hondy, łącznie z zakodowaniem za 1500zł? Rozumiem, że wysyłasz mu swój immobilaiser i komputer, lub cały motocykl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem jak w motocyklach ale rozmawiałem z gosciem który siedział kiedyś za kradzieże aut;] mówił ze wszystko to ściema, kodowanie kluczykiem mozna obejsc, kazda firma stosuje uniwersalny klucz kodujacy. Zreszta ten złodziej pozbywał sie uszkodzonego zabezpieczenia z zabojada którego x lat temu ojciec sprowadził sobie z francji;]

 

Pozatym majac moduł mozemy go na sztywno przeprogramowac;] Wszystko da sie obejsc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja zajmuje sie hurtowym sprowadzaniem motorow z Anglii takze troche sie optrzaskalem z tym temetem.

Ja jestem mało optrzaskany i nie kupiłbym moto z HISS bez kluczyka.No chyba,ze cena byłaby na tyle niska zebym mogł wrazie W kupić zestaw w Salonie, a nie turlac sie z furką 2 lata bo nie ma kluczyka i chce okazyjnie kupić na Allegro.

Skoro handlujesz to na pewno wiesz ze na jednym sie traci , a na jednym zyska - na tym pewnie wtopa.Lepiej dac ten 1500 i miec furke gotową w nastepnym tyg niz hustac sie z nia pół roku.

 

jako ciekawostke powiem, ze zdarza sie ze motor po wypdaku wedruje na aukcje nie raz po uplywie roku a nawet 2 latach.

toś nowość powiedział pełno "wisi" w ubezpieczalniach motorów które miały dzwon w 2003 i sa nadal nie do sprzedania.

 

 

Moim zdaniem jak masz kolesia co ci zrobi za 1500 zł to rób u niego,a jak dorobisz i bedzie hulało tak ze go śrubokrętem nie odpalisz to wrzuć namiary na Forum :icon_mrgreen: - bo sie przyda.

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moim zdaniem jak masz kolesia co ci zrobi za 1500 zł to rób u niego,a jak dorobisz i bedzie hulało tak ze go śrubokrętem nie odpalisz to wrzuć namiary na Forum :) - bo sie przyda.

pzdr

 

Ludzi ktorzy to robia jest stosunkow latwo znalez, ale nie sa tani. Nie bede podawal na forum namiarow na nich ale podam wskazowke jak ich zlanez. oni czesto oglaszaj sie na allegro ze maja na sprzedaz moduly z kluczkami.

 

JEsli chodzi o ceny na aukcjach to w tym momencie nie jest juz tak tanio jak bylo, gdyz teraz jest duzo polakow kupujacych, ceny nieraz ociagaja poziom cen z allegro. ale to dotyczy tylko aukcji oglonie dostepnych, tzn kazdy moze brac udzial w licytacjach.

Ja obecnie kupuje tylko na aukcjach, ktora pozwalaja kupowac handlarza kotrzy prowadza dzialalnoc gosporzrdcza i maja historie tej dzialalnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...

Witam Wszystkich,

 

Pacjent : Hornet 600 N Pc36 2004r.

problem: stacyjka zacięła się przy przekręcaniu kluczyka coś strzeliło jak użyłem trochę siły i nie działa blokada kierownicy,

dolegliwość: żeby odpalić moto trzeba trochę wysunąć kluczyk tak z 1/2 mm po włożeniu go i dopiero przekręcić aby się odpaliło no i nie działa blokada

 

Zastanawiam się czy nie wymienić stacyjki aby to normalnie działało tylko obawiam się co z modułem Hiss wtedy i tą niby anteną od modułu jak to zgrać aby to działało.

Bo samą stacyjka ogarnie się za 150 zł nową według alledrogo, zaś komplet - stacyjka, wlew, zamek klapy i moduł Hiss to minimum 500 zł ;/ i to używkę w różnym stanie a z anteną do modułu to najtańsze widziałem, za 800 zł.

Da się jakoś to ogarnąć nie wyrzucając zbyt dużych pieniędzy czy lepiej jeździć póki się nie rozwali całkowicie i zbierać kasę na komplet? ^^

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...