Arecki_ELW Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) WitamOd niedawna jestem posiadaczem/użytkownikiem Kawy KZ 440A LTD 81.r Zapewne nie raz będę zadawał pytania i szukał na nie odpowiedzi, głównie w tym temacie, pierwsze z nich, to czy ten model posiadał podświetlanie zegarów, bo szczerze mówiąc nie znalazłem żadnej informacji w instrukcji którą jakiś czas temu pobrałem z sieci... Pozdrawiam Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez Arecki_ELW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stary wyga Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Tak, Kawa miał podświetlenie zegarów i w Twoim egzemplarzu też powinno być, bo było ;) pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki_ELW Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 W garażu jak odpaliłem w lekkim zaciemnieniu to nic nie było widać, ale dziś podczas wieczornej jazdy moim oczom ukazało się działające podświetlenie, więc wszystko w tej kwestii jest OK... :) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki_ELW Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Ze względu na to że mam otwartych kilka for, i przez przypadek napisałem tu coś co powinienem na innym i nie mam jak tego wykasować to wstawiam w to miejsce fotę z niedzielnego wypadu na grzyby... ;)Przepraszam za OT, ale jakoś musiałem z tego wybrnąć... ;) Edytowane 2 Września 2014 przez Arecki_ELW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Zajebisty patent na polączenie gmola i spacerówki, normalnie muszę to wykorzystać w moim moto. Dbaj o olej, rób często regulacje a moto będzie ci długo służyło. Edytowane 2 Września 2014 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki_ELW Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Patent na gmole/spacerówki jest autorstwa stary wyga, bo on był poprzednim właścicielem tej maszyny... :)Chciałbym, żeby służył mi jak najdłużej i mam nadzieję, że tak będzie... :) Edytowane 3 Września 2014 przez Arecki_ELW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Pytanie z czego te gmole? Rurka z zaślepkom czy coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stary wyga Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Pytanie z czego te gmole? Rurka z zaślepkom czy coś innego?tak, mocowanie i rurka z kwasówki, lekko przepolerowana ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharik Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Witam, co prawda nie mam LTD lecz H z 82r. ale to technicznie niemal identyczny motocykl. Moto rozebrałem i poznałem do ostatniej śrubki, nie rozkręciłem tylko skrzyni i przeciwwag. Swego czasu było super forum pod tym adresem http://www.armbell.com/forum/index.php?mforum=kz400, ale nie wiem co się z nim stało. Była to kopalnia wiedzy. Jako że było pytanie odnośnie gaźników to podzielę się swoją wiedzą na ten temat. Były dwie wersje mocowe 27KM (np. Niemcy) oraz 40KM. Różnica polegała na tym, że słabsza wersja ma dłuższe szklanki oraz WIĘKSZE (tak to nie pomyłka) dwie dysze paliwowe. W moim egzemplażu ktoś wcześniej wymienił szklanki na wersję oddławioną ale nie wymienił dysz co spowodowało nie tyle wzrost mocy co ogromne zużycie paliwa (ok 9l/100km). Wobec braku części zamiennych wpadłem na pomysł zastąpienia dysz innymi. Proszę się nie śmiać ale moje moto chodzi na dyszach z kuchenki gazowej. Mają one co prawda kołnierz ale mieszczą się w studzienkach, gwinty są idealne a średnice dobrane wg serwisówki. Po tym zabiegu dynamika jest na niezłym poziomie a zużycie paliwa wróciło do książkowych 4-5l/100km. Mam też patent na niezwykle drogi regulator napięcia. Jako że prądnica jest jednofazowa to wystarczy regulator z chińczyka za 30-40zł, z alledrogo i mała przeróbka w instalacji polegająca jedynie na polutowaniu przewodów. Oczywiście bardzo ważne jest jego chłodzenie (regulatora) więc masę mam podpiętą oddzielnym przewodem a reglator przykręcony na pastę termoprzewodzącą. Chodzi trzy sezony więc lipy nie ma. Pozdrawiam Edytowane 8 Października 2014 przez sharik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki_ELW Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Mam pytanie odnośnie oświetlenia, czy ktoś ma jakieś sprawdzone żarówki, bo mam wrażenie, że przód mógłby lepiej świecić, ale nie ma zbyt dużego pola manewru jeśli chodzi o mocowanie S2/BA20d no i jeszcze kwestia samego zwierciadła reflektora, czy tylko zwykła bańka, czy może semi halogen też się sprawdzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki_ELW Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Coś temat chyba umiera, a mnie czeka regulacja zaworów, wymiana oleju + filtr i kto wie co jeszcze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharik Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Taka zachęta, może temat nie umrze...wszystkie z dnia dzisiejszego, pozdrawiam. Odnośnie żarówki, jeździłem przez jakiś czas z H4 (trzeba przykleić taki paseczek-uszko z blaszki do odbłyśnika by żarówka się trzymała) ale dałem spokój i zakupiłem reflektor akcesoryjny na H4 dokładnie taki: http://allegro.pl/lampa-przednia-reflektor-cb400n-style-i5174348774.htmli muszę przyznać że jest ok, no i ma homologację. Edytowane 23 Marca 2015 przez sharik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skobelcx70 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Temat nie umiera tylko nie ma o czym pisać bo moto cyka jak szwajcarski zegarek :biggrin:.No Sharik aleś odpicował swoją maszyne,wygląda jak nówka[szacunek za poświęcenie się odnowie sprzętu] :lalag:Do zaworów masz zdobry dostęp więc nie będzie problemu a olej i filtr to pestka.Obyś nie miał nic więcej do dłubania przy maszynie.Powodzenia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki_ELW Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Mam dylemat, bo po ostatniej naprawie (wymiana statora) mechanik stwierdził słabą kompresję na jednym z cylindrów i nie wiem czy lać 10W40 czy może jednak 20W50... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharik Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Mam dylemat, bo po ostatniej naprawie (wymiana statora) mechanik stwierdził słabą kompresję na jednym z cylindrów i nie wiem czy lać 10W40 czy może jednak 20W50...Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Kompresja słaba? Co to znaczy? Jakie wyniki? Potem można ustalić dlaczego. Poprzez próbę olejową dowiemy się czy to wina głowicy czy cylindrów. Jeśli tłoki, cylindry czy pierścienie to ew. można zalać gęstym. Jeśli różnica jest znaczna to obstawiłbym głowicę bo moim zdaniem pierścienie, tłoki i cylindry zużywają się raczej równomiernie. Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez sharik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.