Tuzmen Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Po dłuższym zastanowieniu i badaniu motocykla dochodzę do wniosku że dziwne stuki z silnika to zużyte łożyska/łożysko któregoś wałka w skrzynce biegów. Kilka pytań do znawców tych silników: - W mojej serwisówce nie podano oznaczeń tych łożysk, czy ktoś sie orientuje jakie to i czy można zakupić je jak normalne łożysko a nie konkretnie do motocykla - Czy ktoś powie mi czy operacja wymiany jest bardzo ryzykowna, mam tu na myśli demontaż bloku silnika a w nim są panewki od korbowodu. Trochę poczytałem w serwisówce że należy zwrócić szczególną uwage przy montażu i odpowiednim przygotowaniu panewek. - Czy wymiana tego jest konieczna, stuki nie są straszne, wałki łożyskowane są na kulkach i igiełkach, myślę więc że mają większą tolerancję niż w przypadku panewek. Z przyjemnością poznam opinie autorytetów, panie Adamie M. i Piotrze D. Pozdrawiam bluesowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Z Honda raczej niech sie Piotrek wypowiada.Wiem jedno ze lozysk do skrzyni raczej nie kupisz w sklepie z lozyskami w Polsce - najprawdopodobniej wymagaja zabezpieczen w karterach przed mozliwoscia przesuniecia sie, w zwiazku z czym sa modyfikowane.Ogolnie operacja powazna i wymagajaca duzej dokladnosci i czystosci nie mowiac o porzadnych narzedziach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.