Skocz do zawartości

CBR F3


Tuzmen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po dłuższym zastanowieniu i badaniu motocykla dochodzę do wniosku że dziwne stuki z silnika to zużyte łożyska/łożysko któregoś wałka w skrzynce biegów.

 

Kilka pytań do znawców tych silników:

 

- W mojej serwisówce nie podano oznaczeń tych łożysk, czy ktoś sie orientuje jakie to i czy można zakupić je jak normalne łożysko a nie konkretnie do motocykla

 

- Czy ktoś powie mi czy operacja wymiany jest bardzo ryzykowna, mam tu na myśli demontaż bloku silnika a w nim są panewki od korbowodu. Trochę poczytałem w serwisówce że należy zwrócić szczególną uwage przy montażu i odpowiednim przygotowaniu panewek.

 

- Czy wymiana tego jest konieczna, stuki nie są straszne, wałki łożyskowane są na kulkach i igiełkach, myślę więc że mają większą tolerancję niż w przypadku panewek.

 

Z przyjemnością poznam opinie autorytetów, panie Adamie M. i Piotrze D.

 

Pozdrawiam bluesowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Honda raczej niech sie Piotrek wypowiada.

Wiem jedno ze lozysk do skrzyni raczej nie kupisz w sklepie z lozyskami w Polsce - najprawdopodobniej wymagaja zabezpieczen w karterach przed mozliwoscia przesuniecia sie, w zwiazku z czym sa modyfikowane.

Ogolnie operacja powazna i wymagajaca duzej dokladnosci i czystosci nie mowiac o porzadnych narzedziach.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...