noleg Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 ja wybrałem zr7 na pierwsze moto i nie żałuję. w mieście przy jeździe bez szaleństw pali ok 5,5litra max., na trasie udało się zejść do 4,2. Gmole to podstawa - byle paciak oznacza w najlepszym wypadku malowanie dekli. Przy jeździe w singlu wygodna pozycja (500 km nie jest wielkim wysiłkiem - sprawdzone), pasażer jednak zsuwa się, czego można uniknąć modyfikując kanapę. Reflektor dobrze oświetla drogę. W mieście w korkach zwinny, łatwo się manewruje nawet mi - świeżakowi. Ze świateł spokojnie i tak będziesz przed każdą puszką. Czy jakieś wady? Nie zauważyłem. Trzeba pilnować wymiany oleju (zaczyna więcej palić) i reg. zaworów. Zresztą wystarczy przejrzeć fora - mało informacji o awariach czy problemach. co do strzelania czy duszenia się - typowy dla tego moto przykład braku regulacji - proponuję to zrobić kompleksowo tzn. zawory, gaźniki plus wymiana świec i filtru powietrza - efekt widoczny od razu, dodatkowo spalanie spada co najmniej o litr. Ktoś powie, że słaby i po 2 sezonach mu brakuje mocy - być może ale ja nie zamierzam go jeszcze długo zamieniać. Ja nie zamierzam na prostej budzika zamykać i sliderów na zakopiance zdzierać - wolę sobie jadąc widoki popodziwiać. Mam wątpliwą przyjemność oglądać wszelkiej maści "miszczów", którzy nie potrafią ogarnąć swoich "super motórów" twierdząc jednocześnie że ZR7 to słaby sprzęt. Kilku takich ludzi na Szlifowaniu w Lublinie w tym roku widziałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 po kompleksowym serwisie na koniec sezonu 2011 zauważyłem że średnia spalania z jazdy po mieście wyszła 5,5 litra przy dosyć dynamicznych startach. Przekonałem się ile można zyskać dbając o regulację silnika :D myślę na zmianie zra na sv ale jakoś jeszcze ten motocykl sprawia mi na tyle radości, że ciężko mi się przekonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkolas Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam!Właśnie dziś kupiłem sobie ZR-7, jest to mój pierwszy motocykl dlatego wiążę z nim spore nadzieje, postaram się napisać coś więcej jak trochę nim pojeżdżę, na razie czeka na rejestrację. Słyszałem dużo opinii pozytywnych więc mam nadzieję na niezawodność, poza tym znalazłem bardzo ciekawy egzemplarz. W każdym razie mogę powiedzieć że nie jest bardzo ciężki i pierwsze wrażenia wskazują na to że nada się dla takiego "świeżaka" jak ja. Na razie mogę być nie obiektywny bo cały czas jeszcze się ciesze :biggrin: do zobaczenia na drogach, szczególnie Warszawskich! ;) Szerokości! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromek Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 witam Czy ma ktoś jeszcze może dostęp do ŚM nr 9/2005r. Poszukuję wszelkich informacji na temat ZR7 ponieważ mam bardzo fajną sztukę do kupienia. Niestety jest mało informacji w polskojęzycznym internecie nt. tego sprzęta. Jeśli ktoś ma skan tego numeru to prosił bym o kontakt. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Kupiłem niedawno ZR-7 i zacząłem zimowe dłubanie. Podczas zdejmowania baku okazało się że po prawej stronie baku, od spodu, jest króciec do którego nie jest podpięta żadna rurka . Znalazłem w necie zdjęcie tego elementu i tam jest na króćcu rurka ( po prawej stronie zdjęcia)Zastanawiam się co to jest za cudo (jakieś odpowietrzenie ? ) i gdzie ta rurka powinna iść. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bień Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Po dlugich poszukiwaniach,ogledzinach i wszystkich przygodach zwiazanych z zakupem motocykla do mojego garazu zawitala srebrna kawa zr7 z 2001 roku.Jak to w zyciu bywa...musialem przestac slepo gonic za banditem i kupic motocykl ktory byl w dobrym stanie technicznie wizualnym :wink: Co moge powiedziec..zakochalem sie bez opamietania :biggrin: bandit juz dla mnie nie istnieje,znajomi ktorzy lataja na hornetach stwierdzili ze moto jest mega wygodne i juz zaklepuja miejsca w kolejce by sie przejechac ;) Ja sam sie ciesze jak dziecko i czekam z niecierpliwoscia na dodatnie temperatury :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yokozuna Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 (edytowane) Cześć,mam pytanie odnośnie kilku spraw związanych z moją kawą, a raczej mechanika jest mi dość obca. Spalanie. Ostatnio napełniłem bak, przejechałem 220 kilometrów i miałem głęboką rezerwę. Tankuje i weszło 14,5 litra. Według danych to pojemność zbiornika paliwa wynosi 22l (18l+4l rezerwa) - skąd takie duże spalanie u mnie? No i chyba mam problem z pływakiem/wskaźnikiem. Chciałbym wymienić żarówki na lepsze, którą polecacie? Myślę również o lepszych świecach, ale też nie wiem, które będą nalepsze, bowiem mam problemy z odpalaniem nawet w ciepłe dni. Motocykl na ssaniu odpala i momentalnie gaśnie. Muszę go parę razy mocno pokręcić, aby nie zgasł. Bez ssania nawet w lato gaśnie parę dobrych razy, zanim załapie. Zanim się nie rozgrzeje chodzi bardzo nierówno i niestabilnie. Co poradzicie? :-) Edytowane 7 Lipca 2013 przez Yokozuna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Cześć,mam pytanie odnośnie kilku spraw związanych z moją kawą, a raczej mechanika jest mi dość obca. Spalanie. Ostatnio napełniłem bak, przejechałem 220 kilometrów i miałem głęboką rezerwę. Tankuje i weszło 14,5 litra. Według danych to pojemność zbiornika paliwa wynosi 22l (18l+4l rezerwa) - skąd takie duże spalanie u mnie? No i chyba mam problem z pływakiem/wskaźnikiem. Chciałbym wymienić żarówki na lepsze, którą polecacie? Myślę również o lepszych świecach, ale też nie wiem, które będą nalepsze, bowiem mam problemy z odpalaniem nawet w ciepłe dni. Motocykl na ssaniu odpala i momentalnie gaśnie. Muszę go parę razy mocno pokręcić, aby nie zgasł. Bez ssania nawet w lato gaśnie parę dobrych razy, zanim załapie. Zanim się nie rozgrzeje chodzi bardzo nierówno i niestabilnie. Co poradzicie? :-) Witaj :)Po pierwsze : skąd wiesz że miałeś głęboką rezerwę ? Tak pokazywał zegar czy po przekręceniu kranika na REZ zrobiłeś już troche kilometrów ?Bo zegarem bym się specjalnie nie sugerował, zwykle robię ok 300 km i jeszcze nie ma rezerwy a wskaźnik pokazuje że sucho w baku.pod dystrybutorem zwykle okazuje się że wchodzi ok 16 litrów. A co do silnika : oddaj szpeja do mechanika bo same świece raczej nie załatwią sprawy. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yokozuna Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Witaj :)Po pierwsze : skąd wiesz że miałeś głęboką rezerwę ? Tak pokazywał zegar czy po przekręceniu kranika na REZ zrobiłeś już troche kilometrów ?Bo zegarem bym się specjalnie nie sugerował, zwykle robię ok 300 km i jeszcze nie ma rezerwy a wskaźnik pokazuje że sucho w baku.pod dystrybutorem zwykle okazuje się że wchodzi ok 16 litrów. A co do silnika : oddaj szpeja do mechanika bo same świece raczej nie załatwią sprawy.Cześć, dzięki za zainteresowanie.Wskazówka na zegarze była niemalże już pod czerwoną kreską, stąd uznałem to za "głęboką rezerwę". Mimo to do baku weszło tylko 14,5 litra. Wczoraj umówiłem wizytę u mechanika, bo ewidentnie zachowanie sprzętu nie jest w normie. Zobaczymy co wyczarują. Po powrocie napiszę jak poszło i co było nie tak, może w przyszłości komuś te informacje się przydadzą. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 (edytowane) Dzisiaj wyjechałem cały bak aż do momentu gdy trzeba było załączyć rezerwę. na rezerwie zrobiłem jeszcze 20 km.Do baku weszło 18,5 l więc zgodnie z założeniami: 18+ 4 rezerwa. Na baku zrobiłem 360km a wskaźnik pokazywał zero już jakieś 100km wcześniej. Edytowane 11 Lipca 2013 przez Ptaku Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yokozuna Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Dzięki za odpowiedź, trochę mnie to uspokoiło. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar33cki Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Regularnie tankuję 18-18,5l co 330 km, wskaźnik już dawno na czerwonym ;) ale jeszcze nie musiałem przestawiać kranika na RES. Jazda w 2os + lekki bagaż, ~80km/dziennie na dojazdy do pracy.Ale gaźniki i zawory do regulacji, bo jeszcze nie robione... aha może i oczywiste, ale tankuję na centralce ile wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITEROSSS Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.