mandek cbr f1 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 witamposiadasz honde cbr f1 napisz cos o niej (porady,linki,opisy,problemy)wielu z nas na pewno skorzysta z tego!!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 ja nie mam ale z checia bym sie czegos dowiedzial o tym moto(chodzi mi po glowie kupno takiego bez plastikow i pouczyc sie stuntu) na forum z tego co lukalem to malo jest info o tym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) ja nie mam ale z checia bym sie czegos dowiedzial o tym moto(chodzi mi po glowie kupno takiego bez plastikow i pouczyc sie stuntu) na forum z tego co lukalem to malo jest info o tym moto. no malo jest i ciezko cokolwiek sie dowiedzieć o tym sprzecie.ja smigam od roku kupilem cebre za 3000 zł miała nakulane 60 tysi ja nabilem jeszcze 10 tysi. tylko lałem i smigalem, i robie to dalej. prawdopodobnie mialem szczescie nie byla bita i katowana bo jak na rocznik 88 to chodzi rewela.na kolo idzie bez problemów ale slyszalem ze przy jezdzie na kole sa problemy ze smarowaniem trzeba by bylo zeby ktos to potwierdził ja za czesto nie robie tego szkoda mi moto.z minusów tego motorka to jest tylni hamulec i wibracje na ramie gdzies przy 6 tys obr no i padł chyba mi alternatortyle z moich obserwacjimasz pytania pytaj Edytowane 2 Października 2007 przez mandek cbr f1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 troche szperalem i jak na poczatek nauki gumowania niby wystarczy dolac oleju ponad norme,ja mialem 88r cbr ale tysiaca,fajne moto lecz zmienilo wlasciciela.a ile ci pali 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) troche szperalem i jak na poczatek nauki gumowania niby wystarczy dolac oleju ponad norme,ja mialem 88r cbr ale tysiaca,fajne moto lecz zmienilo wlasciciela.a ile ci pali 600 witamno tak od 5 literków nawet do 8 literków w mieście ale to trzeba ostro kręcić a jak tak lubie hehehepozdrawiam :) Edytowane 2 Października 2007 przez mandek cbr f1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 na kolo idzie bez problemów Wyjaśnij, bo ja mam F3 i wcale bez problemów na koło nie idzie. Mówię tu oczywiście o pierwszym biegu i bez użycia sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Wyjaśnij, bo ja mam F3 i wcale bez problemów na koło nie idzie. Mówię tu oczywiście o pierwszym biegu i bez użycia sprzęgła. witam ja tam na 1 nie smigam na kole, wole na 2 lekki wychył do tylu i sama idzie szczegolnie przy 6 tysiachpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Wyjaśnij, bo ja mam F3 i wcale bez problemów na koło nie idzie. Mówię tu oczywiście o pierwszym biegu i bez użycia sprzęgła. Ale co Ci nie idzie? Odkręć do 9 tys, zamknij gaz, daj mocno i poleci jak złaaaa:) Oby nie na plecy :crossy:Myślę, że tutaj dużo zależy od umiejętności kierowcy a nie od sprzętu... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Ale co Ci nie idzie? Odkręć do 9 tys, zamknij gaz, daj mocno i poleci jak złaaaa:) Oby nie na plecy :crossy:Myślę, że tutaj dużo zależy od umiejętności kierowcy a nie od sprzętu... Ależ ja sie z tobą zgadzam, wszystko od kierowcy. Niestety twoja metoda nie działa tak po prostu. Próbowałem w róznych przedziałach obrotów i najlepiej wychodziło okolo 7 tys. Ale i tak musiałem szarpać kierownicą. Dodam że na 5 razy może raz mi odrywa koło. Motocykl osiąga 240km/h więc raczej nie dławiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Mi lekko idzie ale ja nie umiem i boję się o nią :notworthy: Ale widziałem jak moja F3 lata na kole bez problemu z gazu :icon_idea: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Trzeba pocwiczyc, od razu samo nie wyjdzie, a CBR 600 powinna wrecz latac skoro moje Suzuki SV 650 ktore bylo zdlawione do 34 KM, szlo na kolo z gazu a wazylem wtedy okolo setki :icon_mrgreen: . Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Trzeba pocwiczyc, od razu samo nie wyjdzie, a CBR 600 powinna wrecz latac skoro moje Suzuki SV 650 ktore bylo zdlawione do 34 KM, szlo na kolo z gazu a wazylem wtedy okolo setki :biggrin: . dokładnie trzeba se znalesc pusty asfalt i troche polatac i popróbować, mi tez nie wychodziło na poczatku z tym ze moja lepiej wstaje przy 6/7 tysiach niz przy 9 tys tylko czuc wtedy wibracje ale mozna sie przyzwyczaic. a cbr 600 sa znane z tego ze wstaja pierwsza klasa kazdy model. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nianiek Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 :flesje: A więc witam was po Polsku!!!Jest to mój pierwszy post więc rozgrzeje sobie troszke opuszki!!!Taj jak w temacie Mam cebre F1 lecz 500!!! z 1989r. 61tys przebieguZapewne w puźniejszym terminie będe chciał się coś więcej dowiedxzieć o tej maszynce!!Dodaje iż jest to mój pierwszy motocykl od zdania prawka!! wcześniej były małe pierdziele!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 :icon_biggrin: A więc witam was po Polsku!!!Jest to mój pierwszy post więc rozgrzeje sobie troszke opuszki!!!Taj jak w temacie Mam cebre F1 lecz 500!!! z 1989r. 61tys przebieguZapewne w puźniejszym terminie będe chciał się coś więcej dowiedxzieć o tej maszynce!!Dodaje iż jest to mój pierwszy motocykl od zdania prawka!! wcześniej były małe pierdziele!! gratuluje wyboru, uwaga na manetke gazu, na poczatku dobrze wyczuj motorek.a 500 tow 95 % 600 chyba tylko cylindrami sie różnią, ale nie wiem tego dokładnie.szerokiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasmog Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 WitamMam właśnie taki motocykl:)Silnik chodzi idealnie, własnie pracuję nad wizualem - spawanie plastików i lakierowanie.Mam do wymiany pompę paliwa - taki standard - grzeje sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.