Boatman Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Witam wszystkich.Właśnie dokonałem wymiany tłoka na Wiseco i docieram sprzęta. mam jednak pewien problem. po zrobieniu 200 km w terenie (nie przekraczając 5000 or/min) zaobserwowałem konkretne wycieki oleju spod śrub oraz uszczelnienia pokrywy zaworów. Człowiek który mi to montował zdemontował pokrywę i ponownie założył po oczyszczeniu i nałożeniu nowego silikonu. niestety leci dalej i pojawiają sięnowe wycieki spod śrub spod których nie ciekło wcześniej. Czy macie pomysł jak zlikwidować wycieki? Jestem gotów zrobić to samemu. Chcę zdemontować pokrywę, porządnie usunąć resztki silikonu, i zmontować na porzędny "gasket maker" Loctite. Czy ta operacja przy założeniu że będzie przeprowadzona dobrze spowoduje usunięcie wycieków? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Czy pod śrubami powinny być o-ringi czy jakieś inne uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Musisz sprawdzic jak wyglada oryginalne uszczelnienie w serwisowce.No i sprawdz jak wyglada droznosc weza i separatora ukladu przewietrzania skrzyni korbowej silnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.