Skocz do zawartości

Intruz - "amory"


bartek m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak krótkich? Podaj długość amorów, bo tak to ciężko coś powiedzieć. Oryginalnie w Intruzie 1,4 są 13", miętkie jak fotel do TV. Ja używam tuningowych,twardych, 12" amortyzatorów z tyłu i nic nie dobija (Progressive Suspension Heavy Duty 412-4238C). Można wsadzić 11,5" ale to już jest ryzykowne właśnie przy jeździe z pasażerem na kochanych polskich dziurach. Lewy podnóżek pasażera uderzy wtedy w obudowę wału. Zależy też jeszcze jaką masz oponę bo mogą też ocierać o nią łby śrub mocujących tylny błotnik.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak krótkich? Podaj długość amorów, bo tak to ciężko coś powiedzieć. Oryginalnie w Intruzie 1,4 są 13", miętkie jak fotel do TV. Ja używam tuningowych,twardych, 12" amortyzatorów z tyłu i nic nie dobija (Progressive Suspension Heavy Duty 412-4238C). Można wsadzić 11,5" ale to już jest ryzykowne właśnie przy jeździe z pasażerem na kochanych polskich dziurach. Lewy podnóżek pasażera uderzy wtedy w obudowę wału. Zależy też jeszcze jaką masz oponę bo mogą też ocierać o nią łby śrub mocujących tylny błotnik.

 

 

 

te amory to 11.5 i sie zastanawiam sie nad nimi kapcia mam 170 nie chce kupowac w ciemno bo cena tez nie jest mala jakiego kapcia mozna by bylo wsadzic zeby nie obcieral o wal i blotnik przy tych amortyztorach 11.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te amory to 11.5 i sie zastanawiam sie nad nimi kapcia mam 170 nie chce kupowac w ciemno bo cena tez nie jest mala jakiego kapcia mozna by bylo wsadzic zeby nie obcieral o wal i blotnik przy tych amortyztorach 11.5

To zakładaj dwa płaskowniki z dziurami na 11,5" i będziesz wiedział wszystko. Ja u siebie w vs800 mam takowe i jak jade z układem stereo to zdarza się na dużej dziurce dobić, (mam ustawione na najmiększych lub oczko wyżej) zalezy też od Twojej wagi.

Pocieszając Cie Progressive Suspension ma w ofercie 11,5" do vs 1400 więc nie powinno być problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim są amorki 11" i opona 170/80 (na razie :icon_razz: ), i nic nie dobija ani nie obciera, ale amory są twarde jak skała ;) , chociaż ustawione są na najmiększe. O oponach poczytaj w temacie przyklejonym http://forum.motocyklistow.pl/Intrudery-ws...aci-t73033.html .

Pozdrawiam :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana tylnych amortyzatorów w Intruderze 1,4 to również element tuningu optycznego i obniżenie środka ciężkości. Fabrycznie ten model jest dość wysoko postawiony na kołach (prześwit pod silnikiem 14cm), między błotnikiem a oponą tylnego koła jest też spory prześwit (bierze się on z dużego skoku amortyzatorów). Może to nie dotyczy bezpośrednio tematu ale myślę, że się komuś przyda - poniżej kilka przykładów obniżenia Intruza:

 

 

http://img265.imageshack.us/img265/5644/95bh4.jpg 9,5"

http://img403.imageshack.us/img403/2892/11sz7.jpg 11"

http://img403.imageshack.us/img403/7572/115qc9.jpg 11,5"

http://img255.imageshack.us/img255/5602/12pb2.jpg 12"

http://img403.imageshack.us/img403/9048/13yk0.jpg 13"

 

 

 

Ja wahałem się pomiędzy 11,5" a 12". Na 11,5" Intruz prezentuje się dużo lepiej ale czasem trzeba przewieźć jakąś samicę a drogi mamy dziurawe. Założyłem więc 12". Poza tym zawsze na dłuższym skoku amortyzator będzie bardziej komfortowy. Po zmianie tyłu reflektor zaczął świecić w niebo. Wymieniłem więc sprężyny w przednich teleskopach na bardziej progresywne, twarde i krótsze o 1". (i przy okazji olej na 15W). Dało to w sumie prześwit pod silnikiem 10 cm i poziomą linię motocykla. Od tej pory spotykam się z opiniami, że moja klacz jest jakaś mała (wypieprzyłem też szybę z przodu i nie mam oparcia pasażera). Faktycznie, duża nie jest ale co najważniejsze fajnie się prowadzi. Jak ktoś chce to można założyć płaskowniki 10-11" jak pisał Bodman - to najtańszy sposób!

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam amortyzatory oryginalne ale przerobione przez zemnie samemu nic nie dobija. Motocykl się prowadzi o niebo lepiej i wygląda oczywiście także lepiej.

A tu link jak wyglądał na oryginalnych: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c9e58fe03a.html

A tak po przerobce

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...cfc9a6e3c0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_mrgreen:

Ja u siebie mam amortyzatory oryginalne ale przerobione przez zemnie samemu nic nie dobija. Motocykl się prowadzi o niebo lepiej i wygląda oczywiście także lepiej.

A tu link jak wyglądał na oryginalnych: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c9e58fe03a.html

A tak po przerobce

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...cfc9a6e3c0.html

 

 

 

ale na jaka masz dlugosc 11.5 te tuningowe sa wlasnie na ta dlugosc ale nie wiem jak beda sie zachowywaly przy jezdzie w dwie osoby to ze sa twarde to szczegol tylko zebym nie zostawil blotnika :icon_mrgreen: :clap: z tylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...