Artur_125 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 nie wiem czy dobrze robie, ale ja to cały czas strzelam ze sprzęgła! Prawie w każdym zakręcie i za każdą zmianą biegu (troche delikatniej), ale w ciasnych zakrętach obowiązkowo!A spowodowane to jest brakiem mocy mojej CRM - tylko 30 KM Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) Ja się staram jak najmniej strzelac ze przęgła, ale wiadomo w 2t trzeba strzelać np. jak w lesie jedziesz i nagle jakis podjazd lub inna przeszkoda. A w winklach to różnie. no wiadomo ze nie przeciez musisz sam wyczuc ile tego gazu dodac. przez internert nikt Ci tego nie wytlumaczy bo jak? odkrec manetke o 40% na 2sekundy jadac na 3 biegu a nastepnie pusc sprzeglo i masz gwarantowana mega gume? trzeba sprobowac najpierw strzelic slabiej potem mocniej, najpierw szarpnac motocykl bardziej potem mniej, to naprawde nie jest trudne do wyczuciaMusze to poćwiczyć na asfalcie, bo ja gume cwicze na luźniejszej nawierzchni i na dwójce. Jade pomału na 2biegu, sprzęgło strzał i podrywam i troche pojade ale mam dosyc wolną prędkosć i trudno mi go utrzymac w powietrzu i opadam. Spróbuje tak jak mówisz, że na 3 i strzał i powinienem ładnie jechać. Edytowane 15 Listopada 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 exc na gume nie umiesz postawic ?? Nie jestem zadnym specem, ale CRke bez problemu z gazu podrywalem dosyc wysoko i przy dobrych wiatrach przejezdzalem kawalek :lalag: Sprobuj na stojąco jedz np na 2 (nie wiem jakie masz dlugie biegi) na dolnej granicy obrotow uzytecznych i wbij zawieche przednia i w momencie odbijania dodaj gazu gwaltownie :lalag: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Katem na 2 na stojaco to wg mnie zabojstwo bo jest strasznie agresywny i "mocno" reaguje na nawet drobne dodanie gazu. Na 3 jest troche spokojniej i bezpieczniej i z postawieniem nie ma problemu. Endurowiec ten Twoj ktm to jest ten z silnikiem takim jak np. moj? bo jak tak to cos tu nie gra bo moja suczka idzie do 5 na stojaka z gazupzdr Edytowane 16 Listopada 2006 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Mój kat to jest ten starszy model robiony do 97rok, i ma identyczny silnik jak sx z tamtych lat. No na dojce na stojąco to strach na maxa troche daje gazu a on sie rwie jak dziki. Z gazu na dwójce i trójce(na wyższych biegach też pójdzie chyba pójdzie, ale mam stracha przy tej prędkości) to bezproblemu ale to już prawie na najwyższych obrotach i dlatego krótko jade. Poćwicze na trójce za strzału ze sprzęgłai zobaczymy, a na stojaco to tak wyczucia nie mam do niego bo lekko poderwi i mam wrażenie jak bym już leciał na plecy i odpuszczam gaz. Edytowane 16 Listopada 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 moja huska idzie ze wszystkich biegów na koło na stojąco bez strzelania sprzęgłem :clap: Nie wiecie czemu ktoś mogł poobcinać boczne kostki w przedniej oponie ??? nie te na samej krawędzi tylko te między środkową kostką a krańcową. to jakiś domowy pantent na gorszą / lepszą przyczepność czy co ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_tzr Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Jestem poczatkujacy bo przejezdzilem dopiero jakies 30h ale moja huska leci z kazdego biegu z gazu na siedzaco a ma ich 5:)na 3 idzie chyba najlepiej bo jest dlugi bieg i az tak nie szarpie wiec juz mozna ladny kawalek przejechac:)na stojaco nie idzie mi kompletnie bo za mocno szarpie a ktm 525 to juz wogule choc moj brat jedzi mniej odemnie a cisnie az sie droga nie skonczy:Pale ona zawsze mial talent do tych spraw:PMoglby ktos podpowiedziec jaka pozycje najlepiej przyjac na stojaco do jazdy na gumie jak rece nogi itp..dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Moj ktm też idzie z gazu na każdym biegu(no na 5 i 6) to nie próbowałem, ale to tylko na wysokich obrotach poderwe i kawałek ujade i za chwile mi sie bieg kończy a zmiana to zabardzo mi nie idzie. Wczoraj ćwiczyłem jazde na gumie i na 2biegu strzał ze sprzęgła i kawalek jade na średnich obrotach, ale po chwili moto dostaje tego kopa jak to w 2t i koniec jazdy. Na stojąco też próbowlem jechać ale na 3biegu i jak moto już mialo wysokie obroty to podrywałem, ale tak kiepsko to szło, bo moze podrywałem na 30cm w góre. To już była duża prędkość i strach jest troche podrywać. Edytowane 19 Listopada 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Moj ktm też idzie z gazu na każdym biegu(no na 5 i 6) to nie próbowałem, ale to tylko na wysokich obrotach poderwe i kawałek ujade i za chwile mi sie bieg kończy a zmiana to zabardzo mi nie idzie. Wczoraj ćwiczyłem jazde na gumie i na 2biegu strzał ze sprzęgła i kawalek jade na średnich obrotach, ale po chwili moto dostaje tego kopa jak to w 2t i koniec jazdy. Na stojąco też próbowlem jechać ale na 3biegu i jak moto już mialo wysokie obroty to podrywałem, ale tak kiepsko to szło, bo moze podrywałem na 30cm w góre. To już była duża prędkość i strach jest troche podrywać.Zrobiles juz zawor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Nie jezdze cały czas bez zaworu, bo teraz moto już mam wpełni dotart i nie ma prawie różnicy, jak miałem zawór. Z zaworem tak samo mi sie jezdziło na kole czyli kiepsko. Jedną rzecz bym chciał zobaczyć, jak ktoś jedzi na kole na stojąco na 125 typu exc i zobaczyć na jakich obrotach on jedzie czy na tych co moto ma kopa piekielnego czy na średnich i na jakich obrotach podrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 popros enduroguya to moze cos nagra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuRi Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 PMoglby ktos podpowiedziec jaka pozycje najlepiej przyjac na stojaco do jazdy na gumie jak rece nogi itp..dzieki Nogi na kierownicy :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Ja również prosilem enduroguya zeby nagrał filmik, ciekawi mnie jak mu to idzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 No jakby enduroguy nagral filmik i jak by było na nim pokazane wszystko jak podrywac i w ogóle to by było dobrze. Ale Tomski ty też byś mógł nagrać, bo ty masz juz jeden ale głosu na nim niema, abardzo by sie przydal dźwięk na jakich obrotach jedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 pewnie ze nagram jak bede mial moto i aparat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.