SuleY Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 http://www.bikepics.com/pictures/1070009/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 a ten plastik co jest zaraz na wydechem ten czarny to od czego on jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 jaki czarny plastik?? Możesz zapodać foto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 http://bikepics.com/pictures/1351963/ tu masz zdjecie tego "zaworu"i z niego chyba powinna wychodzic linka a ja nie mam tam nic :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 to jest inny rodzaj zaworu, powinien być bardziej bez obsługowy bo nie potrzebuje linki, działa na zasadzie podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 a podlega on jakiejś regulacji??jeśli tak to na jakiej zasadzie bo on u mnie jest cały czas pełen błota i ma to jakiś wpływ na jego działanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 pewnie że ma, powinien być czysty. Rozbierz go i dokładnie przeczyść. Nie znam się akurat na tym typie, więc uważaj żeby czegoś nie zniszczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 A czy ktoś z użytkowników tego model i ma może taki sam zawór i wie jak go wyregulować ??;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 od przodu jest taka śrubka i nią regulujesz napięcie wstępne sprężyny, ale najpierw rozbierz go i sprawdź czy nie masz uszkodzonej membramy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 a czy moze posiadasz do niego jakis schemta albo jakies zdjecia jak go regulowac bo mam maly problem z wyjecie go z cylindra;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sligo666 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Panowie ja jeszcze do stawiania moto na gume... mam tuarega 125 (rotax 127 tez koło 30 kucyków) nie wiem ile dokładnie waży ale nie jest lekka i spokojnie z drugiego biegu da sie go bez sprzęgła wyciągnąć w górę. Podobnie jest z Jawą 350 Lux waży 170kg + ja (niecałe 30KM) i tez bez problemów idzie na gume. Uczyłem sie na padniętej Suzuki DR 125 z 89roku (koło 110kg) ktora miała mieć 13koni (4t) ale do moich czasów pewnie z 5 już zdechło... Wniosek: By postawić moto na koło trzeba mieć albo maszyne która ma mase koni... albo trzeba wiedziec jak to zrobić... w tym przypadku liczą się tylko umiejętności... Szerokości koledzy! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.