Kacza Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 witam wszystkich! wiecie cos moze o xenonach w motorach? jestem obecnie na zakupie cebry i chcialbym od razu wpakowac do niej lampe xenon'owa tylko sprawa wyglada tak ze dzwoniac do salonu w krakowie powiedzieli mi ze daje 700 PLNi robia mi to bez probemu, natomiast dzwoniac do salonu w katowicach powiedzieli mi ze oni takich rzeczy nie robia bo jest to doc ryzykowne (gdyby mialo sie cos zje*ac) trzeba podobno robic na nowo cala instalacje w biku. nie wiem ile w tym prawdy dla tego mam maly dylemat. prawdfa jest taka ze jeszcze osobiscie mie widzialem na zywo nikogo kto by jezdzil na xenonie. moglibyscie mi conieco napisac na ten temat? dzieki. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Jeśli chodzi o lampy z żarówkami H4 to lepiej od razu sobie odpuść bo odbłyśnik jest przystosowany do żarówki o innej konstrukcji niż xenonowa.Będzie świecić wszędzie,ale nie na drogę nie mówiąc już o oślepianiu jadących z naprzeciwka. Natomiast z powodzeniem można zamocować xenon w motocyklach z żarówkami H7 (np CBR 954) i będzie on zdawał egzamin gdyż H7 rozprasza światło na tej samej zasadzie co xenon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Zastanawiam się nad tym, co powiedzieli - przerabiać całą instalację? Trochę przesadzone. Być może będzie trzeba poprowadzić nowe przewody do przetwornicy i znaleźć dla niej miejsce, ale o innych problemach nie słyszałem (pomijając te, o których pisał rad3k) Chyba, że robią tam kompleksowo i zgodnie z przepisami - czyli spryskiwacz i układ poziomowania ;) Stracisz możliwość przełączania krótkie/długie - będzie tylko jedna opcja - o tym też trzeba wspomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Co wy piszecie ja w sradzie mam xenon najwazniejsze zeby wylapac dobra ogniskowa i uzywac palnika do lamp z odblysnikiem bez soczewki.U mnie nikogo nie oslepia a efekt jest taki ze czasami specjalnie ide pojezdzic w nocy na biku bo widac wszystko jak w dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 (edytowane) Nie wiem, może rzeczywiście masz u siebie ustawione/zogniskowane czy co tam jeszcze zrobione super - oby było więcej takich na drogach - ale ja wiem z doświadczenia, że pojazdy posiadające fabrycznie reflektory halogenowe i tuningowane zestawami ksenonowymi mnie po prostu oślepiają, i dlatego będę odradzał takie patenty. Nie da się ukryć, że często powodem instalacji tego oświetlenia jest nie chęć poprawienia widoczności i własnego bezpieczeństwa, a jedynie szeroko pojęty lansik.Sensowny pomysł to polerka klosza plus wstawienie kompletnego modułu biksenonowego z reflektora, wtedy są krótkie, długie no i strumień światła książkowy. Czytałem nawet kiedyś dość dokładnie napisany artykuł ze zdjęciami - ktoś wstawił taki właśnie moduł do cbr czy fzr...jak znajdę linka to podrzucę . Edytowane 25 Września 2007 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Adama popytajcie jak to ma zrobione u siebie w bandziorze, fajnie nawet świeci, aczkolwiek prawidłowo .Tylko że u niego jest soczewka Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (edytowane) tak wyglądała różnica w mojej sradzinie zwykły shit xenio Edytowane 26 Września 2007 przez TUREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 a jak xenon znosi nasze dziurawde drogi i gumowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacza Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 wlasciwie to dokladniej sie niepytalem jak to jest z ta instalacja (w przypadku awarii) sam tego robil na pewno nie bede :icon_mrgreen: (utrata gwarancji) aczkolwiek obawiam sie wlasnie ze po gwarancji jak sie cos z**bie to moge miec nnieciewawa mine jak sie dowiem ile mnie bedzie kosztowac naprawa. z drugiej strony czy jest AZ tak duza roznica w oswietleniu? jezdze autem z xenonem i wiem jaka jest roznica miedzy zwyklymi zarowkami a xenoem. a czy w moto bedzie tak amo czy tylko niewiele lepiej... tego do konca nie wiem... dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarp Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Czy komuś udało się może zmieścić przetwornicę WN w środku czachy, żeby nie wyprowadzać niczego na zewnątrz? Zabrałem się dzisiaj za 'rozbiórkę' - ale bez serwisówki poległem, nie wiem czy warto szukać tego po sieci i się mordować - czy tam np w ogóle nie ma miejsca na takie cudo?Chodzi o sprzęta jak w tytule - 600rr7. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.