Skocz do zawartości

Nowe JAJKO, Suzuki GSX 650F '08


Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję Angel za uwagi z pewnością twoje posty w tym topiku są bardziej pomocne ale nie mnie to oceniać.

 

Czego mogę oczekiwać od fabrycznego dźwięku - tego czego doświadczyłem z fabrycznym tłumikiem w moim poprzednim moto. W tym niestety dzwiek jest zagłuszony przy wyższych obrotach też a tłumik strasznie się nagrzewa co przy tych gabarytach i odstawaniu od moto jest troszke niebezpieczne.

 

Czy wiem o czym pisze pisząc dziadkowaty silnik - tak wydaje mi się że wiem o czym pisze, ale specjalne wyjaśnienie dla Ciebie: silnik pracuje bardzo równo, niczym nie zaskakuje, nie ma gwałtownych przyrostów mocy - jest w pełni obliczalny, dokładnie jak większość nowych jednostek napędowych bez dziur w dostarczaniu mocy itp. Jednak swoją mocą nie powala na kolana i nie wiem czego to jest wina ale w przeciwieństwie do mojego starego moto nie pracuje tak że zachęca kierowcę do utrzymywania go na obrotach powyżej 6000 obr.

 

Dziękuję ci również za uwagę odnośnie testowania motocykli których przebieg to 5km jednak żebyś może zrozumiał o czym piszesz wyjaśnię Ci mój test masterze który po 30km wie wszystko o moto i warunkach drogowych stojąc w korku że jazda w Krakowie w godzinach szczytu zmusza kierowcę do obserwacji drogi w stopniu uniemożliwiającym obserwację zachowań motocykla zmuszając do obserwacji kierowców jeszcze nie przyzwyczajonych do jednośladów którzy chcą Cię rozjechać. Moje działanie wynika z tego iż zawodowo zajmuję się motoryzacją i doświadczenie mnie nauczyło że żeby poznać część wad wystarczy jazda po parkingu osobiście zaś obserwacja pojazdu jest dokładniejsza jeśli skupiamy się tylko na obserwacji. Dlatego część mojego opisu wynika z mojego doświadczenia z motocyklem zaś pozostała część z obserwacji zachowań motocykla gdy kierowca zawodowy wykonuje operacje o które proszę jak np otwarcie manetki do końca na 6 biegu przy kilku prędkościach obrotowych silnika czy też awaryjne hamowanie.

 

Może w przyszłości sam coś staraj się opisać i podać jakiś konkret a nie przypieprzaj się proszę i jeśli Ci to co piszę nie pasuje (bo nie jest dla Ciebie konkretem że przechodząc obok motoru możesz sie oparzyć) to poszukaj opcji ignoruj użytkownika i będzie po problemie. Z dotychczasowych wypowiedzi na forum wydawałeś się bardziej rozumnym człowiekiem.

 

Mimo wszystko pozdrawiam Cię i całą resztę forum mając nadzieję iż wypowiedzią z wujkowej przejażdżki nieco przyczyniłem się do powiększenia zakresu wiedzy osób czytających.

 

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz jak Niemcownia jest zacofana,w Polsce sa juz testowki ktorymi mozna posmigac.

 

Widzisz gdybym sie Suzuki interesowal to bym wiedzial, jako, ze Suzuki zajmuje dla mnie przedostatnie ( za Kawasaki ) miejsce ( mimo, ze mam dwie sztuki ) jest mi to obojetne )

 

A widzisz,kiedys sie ze mna klociles ze Hayabusa bedzie miec ABS a jest tak jak ja mowilem.

 

No na razie jest, bo firma jest na tyle " inteligentna " ze wprowadza to dopiero od Maja tego roku :icon_razz:

 

Pozyjemy, zobaczymy. ;)

 

A nie ma bo to sprzet dla ludzi z jajami a nie dla niemieckich emerytow :eek:

 

Ci z jajami po stwierdzeniu bledu i szlifie budza sie w pozniej w szpitalu i stwierdzaja, o kuswa nie mam JAJ :biggrin:

 

Podejrzewam, ze niejeden z tych emerytow robilby Cie kiedy i jak chce, obojetnie czy na torze czy na innej drodze ( nie mowie o sobie ) :bigrazz:

 

:P

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a daloby rade przeniesc ABS z Bandita i jak trudna bylaby to operacja?

 

 

Jak chcesz świadomie popsuć moto to załóż ABS. Honda robi to seryjnie czym odraża część kierowców.

 

Próbowałem jazdy z ABS i tylko utrudnia jazde ten wynalazek - dłuższa droga hamowania, brak pełnej kotroli hamulca i fałszywe bezpieczeństwo to nie są zalety. Może dla świeżaków się przyda ale w warunkach miejskich na kurierce to tylko psuje nerwy - zamiast skupić sie na dostawie przesyłki trzeba sie modlić czy dam radę wyhamować przed przeszkodą.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz świadomie popsuć moto to załóż ABS. Honda robi to seryjnie czym odraża część kierowców.

 

Próbowałem jazdy z ABS i tylko utrudnia jazde ten wynalazek - dłuższa droga hamowania, brak pełnej kotroli hamulca i fałszywe bezpieczeństwo to nie są zalety. Może dla świeżaków się przyda ale w warunkach miejskich na kurierce to tylko psuje nerwy - zamiast skupić sie na dostawie przesyłki trzeba sie modlić czy dam radę wyhamować przed przeszkodą.

 

Gurim blagam daj pokoj i nie pisz pie**ol bo jak to czytam to Vale rossi Ci buty czysci :buttrock:

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

A ja uważam, że to całkiem fajny bike budżetowy :flesje:

Przejechałem nim z 4-5 tys. km.

Równo oddaje moc, niczym nie zaskakuje.

Do wad zaliczam nóżkę do stawiania, bo łatwo się może złożyć jak się na biegu nie zostawi (za mały kąt otwarcia) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 tygodnie później...

Czy ma ktoś zamontowany stelaż z kufrem centralnym i jak to wpływa na stabilność jazdy.

Czy jest różnica w kierowaniu moto z kufrem na jeden kask, a z większym na dwa kaski.

Jestem nowym użytkownikiem GSX650F.

 

Nie wiem czy ktokolwiek miał możliwość w ten sposób testować dlatego nie wiem czy otrzymasz odpowiedź. Ja jedynie mogę Ci powiedzieć że mając "kufer na dwa kaski" motocykl nie jest stabilny w jeździe solo powyżej 170 km/h, natomiast przy 2 osobach na moto prowadzi się idealnie.

W prędkościach poniżej 150km/h kufer zupełnie nie przeszkadza.

 

Dlatego nie sądzę żeby różnica w kufrach była jakaś większa bo problemem jest turbulencja powietrza za kierowcą - jest pasażer jest dobrze.

 

pozdrawiam

Bartek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam wszystkich,

 

od stycznia poszukuję następcy moich komunistycznych monośladów,

obecnie jestem bardziej niż pewien że Suzi, bliżej znana pod pseudonimem Jajo będzie dla mnie strzałem w dziesiątkę, jednak mimo to mam kilka pytań do jej użytkowników.

 

1. Jak wygląda komfort w dłuższej trasie? (powyżej 300km)

2. Spalanie?!!!? Ile ten potworek pali w trasie, ile w mieście, jakie są wasze średnie wyniki?

3. Awaryjność i części eksploatacyjne - czy jest to motór tani czy drogi w utrzymaniu? (czy mieści się w granicy 2500 złotych rocznie przeznaczonych na utrzymanie czy też nie?)

4. Pasażer - ja 120kg, pasażerka z dużym biustem - czy sprawdzi się jako motor dla dwóch osób?

5. Na co najbardziej zwrócić uwagę przy zakupie - chodzi mi tu o najbardziej newralgiczne punkty tego modelu, podstawy dotyczące "Na co zwrócić uwagę kupując używanego japońca" już wykułem na pamięć =P

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi na moje pytania.

Pozdrawiam wszystkich - Szerokości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz gdybym sie Suzuki interesowal to bym wiedzial, jako, ze Suzuki zajmuje dla mnie przedostatnie ( za Kawasaki ) miejsce ( mimo, ze mam dwie sztuki ) jest mi to obojetne )

 

 

 

Jesli Suzuki jest przedostatnie , to wazniejsza byłaby informacja która marka jest ostatnia. chyba , ale je sie pewnie nieznam , czepiam , nie mam doświadczenia i mam mniej przejechanych milionów kilometrów niż Ty . Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witajcie,

 

Kupiłem gsxfa po lekkim szlifie. Tłumik ma delikatnie przerysowane denko, poza nim jest nietknięty. Pomyślałem, że może da się obrócić denko tak, aby zarysowaną częścią było od strony wahacza? Miałem wymieniać cały komin, ale reszta jest ok i mi go szkoda. Poniżej macie fotki - może ktoś już przy gsf taki tłumik rozbierał?

post-12448-0-40970000-1322087500_thumb.jpg

post-12448-0-09786100-1322087536_thumb.jpg

Edytowane przez _bollo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...