baraba Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 (edytowane) . Witam alllll...Mam Honde Xr 600 R 1989r i potrzebuje pomocy technicznej. Mianowicie: Szukalem w internecie danych na temat hondy XR 600R Mam prosbe odnosnie pomocy i informacji:). Posiadam taka wlsanie honde 1989r i robilem w niej ostatnio remont silnika, pierscienie , lancuszek rozrzadu , no i wymienilem gumki na zaworach, lecz niedalem orginalnych tylko samochodowe o tym samym wymiarze, (ladnie pasowaly itp). Zlozylem moto i kopci mi na bialo jak holera(ma starych gumkach i pierscieniach tego niebylo, mozliwe ze jest za mocna kompresja i nietrzymaj gumki???), i zyga z cylindra juz czarnym olejem, co to moze byc??. czy te gumki, czy co??. Jesli tak to gdzie moge nabyc orginaly??. Bym byl wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu:). Pozdrawiam. Patryk Edytowane 15 Września 2007 przez baraba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 jesli kopci na biala to oznacza ze gdzie dostsaje sie woda do cylindra, watpie zeby te gumki mniej wytrzymaly jesli sa odpowiednia dobrane , sprawdz czy Ci wody w chlodnicy nie ubywa pozdro pees nie pisz duzymi literami bo to wyglada jakbys krzyczal :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 sprawdz uszczelkę pod głowicą. Coś mi się wydaje, ze coś namieszałeś, sam to robiłeś czy mechanik? jezeli sam, to najpierw przestudiwanie serwisówki (momenty dokrecania srub, pasowania,tolerancje itd.)a potem dop. sie ewentualnie zabierac... To nie model z kartonu do składania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 XR to powietrzak , nie ma cieczy :icon_mrgreen: . Robiles remont sam ? szlif robil ktos sprawdzony ? moze cos zle zlozyles , pierscien olejowy czy cus. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 XR to powietrzak , nie ma cieczy smile.gif . Robiles remont sam ? szlif robil ktos sprawdzony ? moze cos zle zlozyles , pierscien olejowy czy cus. heh a bylem pewien ze to cieczak :biggrin: no coz ale jesli kopci na bilo to to nie moze byc olej silnikowy , moze cos popiepszyl z rozrzadem ?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Co to znaczy remont przede wszystkim, jaki tlok, jakie pierscienie, czy sprawdzales jakosc wykonania szlifu ( jesli byl ), czy po szlifie tuleja byla honowana ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 No wiec tak, nierobilem szlifu bo niebyl potrzebny, wymienilem tylko pierscienie i lancuszek rozrzadu przy okazji, no i te gumki zaworowe, przed robota niekopcila mi ale na starych pierscieniach niemiala takiej kompresji, mozliwe ze jak dostala nowe to jest mocniejsze ssanie z pood pokrywy i gumki nietrzmaja??.Moj znajomy robil przy okazji swoja XL 600 i ma to samo i tez robil gumki. Aczkolwiek ostatnio tak troche pojezdzilem i zmniejszylo sie kopcenie, jak jade rowno to niedymi, lecz jak ja na biegu spuszczam z obrotow to wtedy pokopci. Mi samemu wydaje sie ze to wlasnie te gumki, podejzewam ze musza byc orginalne, ciasne na zicher spasowane,ale jak narazie to niemoge znalesc orginalnych gumek. Czy orientujecie sie gdzie mugl bym jes dostac?? . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Jezeli nie robisz szlifu to cylinder i tak musi byc honowany, inaczej pierscienie sie nie dotra. Poza tym jakie to pierscienie ? Jak skorzystales z rzemieslniczych to dlugo na nich nie pojezdzisz. Mozliwe ze oprocz tego uszczelniacze prowadnic nie trzymaja, niestety japonia wymaga zwykle oryginalnych czesci zeby jezdzila. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Jezeli nie robisz szlifu to cylinder i tak musi byc honowany, inaczej pierscienie sie nie dotra. Poza tym jakie to pierscienie ? Jak skorzystales z rzemieslniczych to dlugo na nich nie pojezdzisz. Mozliwe ze oprocz tego uszczelniacze prowadnic nie trzymaja, niestety japonia wymaga zwykle oryginalnych czesci zeby jezdzila. Adam M.No wiec ja mam w swojej Hondzie polozony nikasil na cylindrze, i jest jeszcze w dobrym stanie, wiec tu raczej szlif niewchodzi w gre. A pierscienie mam zalozone chromowe wiec raczej sie niezetra tak szybko. Ale ciagle niewiem z kad wziac orginalne gumki??? Patryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 nie musza byc orginalne , wystrcza dobre firmowe np athena Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 nie musza byc orginalne , wystrcza dobre firmowe np athena no ja mam zalozone te chromowe , znalazlem taki wymiar w katalogu mercedesa i chodzi dobrze, kompresja jest itp. i zauwazylem ze juz mniej kopci, wiec to beda tylko te gumki. Ale dzieki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Nikasil wbrew temu co ci sie wydaje honuje sie ( nie szlifuje ) specjalna glowica o diamentowych ostrzach - nie wiem czy w Polsce ktos to robi, jezeli zalozyles pierscienie samochodowe, to prawde mowiac sam jestem ciekaw efektu :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Dla twojej wiadomosci. Jezeli chodzi o efekt to jestem pewien ze bedzie dobry, mój znajomy od lat juz zaklada samochodowe do motocykli i zawsze jest ok, to jest praktycznie to samo co motocyklowe lub bardzo podobne, trzeba tylko znalesc wyniar podobny w katalogu pierscieni samochodowych. I nieraz obrobic lekko pierscien jeszcze. Ja juz na troche pojezdzielm i odczulem duzy przyrost mocy niz na starych. Aha i co najwazniejsze kupilem 5pierscieni (3na zapas) i zaplacilem 80zl. A za orginalne zawolali mi 250-300zl. Pozdrawiam. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Moje wiadomosci sa troszke inne niz twoje, a motocyklami zajmuje sie od jakichs 35 lat wiec troche o nich wiem.Wiec zgodnie z tym co wiem to pierscienie motocyklowe roznia sie troche od samochodowych i te ostatnie raczej nie zdaja w motocyklowych silnikach egzaminu, tzn szybko sie koncza.Drugie - tanio nie znaczy dobrze, zwykle jest wprost przeciwnie.Trzecie - robisz wielka wiadomosc z prosba o pomoc, a teraz wyglada ze wiesz wszystko najlepiej i zadnej pomocy ci nie potrzeba.Zycze powodzenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 ponoc w singlach z niewysilonym silnikiem, daja swietnie rade pierscionki samochodowe - ale to info zaslyszane nie stwierdzone :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.