Skocz do zawartości

Honda XR 600 R Kopci!!!! Pomocy


baraba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

. Witam alllll...Mam Honde Xr 600 R 1989r i potrzebuje pomocy technicznej. Mianowicie: Szukalem w internecie danych na temat hondy XR 600R Mam prosbe odnosnie pomocy i informacji:). Posiadam taka wlsanie honde 1989r i robilem w niej ostatnio remont silnika, pierscienie , lancuszek rozrzadu , no i wymienilem gumki na zaworach, lecz niedalem orginalnych tylko samochodowe o tym samym wymiarze, (ladnie pasowaly itp). Zlozylem moto i kopci mi na bialo jak holera(ma starych gumkach i pierscieniach tego niebylo, mozliwe ze jest za mocna kompresja i nietrzymaj gumki???), i zyga z cylindra juz czarnym olejem, co to moze byc??. czy te gumki, czy co??. Jesli tak to gdzie moge nabyc orginaly??. Bym byl wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu:). Pozdrawiam. Patryk

 

Edytowane przez baraba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli kopci na biala to oznacza ze gdzie dostsaje sie woda do cylindra, watpie zeby te gumki mniej wytrzymaly jesli sa odpowiednia dobrane , sprawdz czy Ci wody w chlodnicy nie ubywa

 

pozdro

 

pees

nie pisz duzymi literami bo to wyglada jakbys krzyczal :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz uszczelkę pod głowicą. Coś mi się wydaje, ze coś namieszałeś, sam to robiłeś czy mechanik? jezeli sam, to najpierw przestudiwanie serwisówki (momenty dokrecania srub, pasowania,tolerancje itd.)a potem dop. sie ewentualnie zabierac... To nie model z kartonu do składania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR to powietrzak , nie ma cieczy :icon_mrgreen: . Robiles remont sam ? szlif robil ktos sprawdzony ? moze cos zle zlozyles , pierscien olejowy czy cus.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR to powietrzak , nie ma cieczy smile.gif . Robiles remont sam ? szlif robil ktos sprawdzony ? moze cos zle zlozyles , pierscien olejowy czy cus.

 

heh a bylem pewien ze to cieczak :biggrin: no coz ale jesli kopci na bilo to to nie moze byc olej silnikowy , moze cos popiepszyl z rozrzadem ??

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak, nierobilem szlifu bo niebyl potrzebny, wymienilem tylko pierscienie i lancuszek rozrzadu przy okazji, no i te gumki zaworowe, przed robota niekopcila mi ale na starych pierscieniach niemiala takiej kompresji, mozliwe ze jak dostala nowe to jest mocniejsze ssanie z pood pokrywy i gumki nietrzmaja??.

Moj znajomy robil przy okazji swoja XL 600 i ma to samo i tez robil gumki.

 

Aczkolwiek ostatnio tak troche pojezdzilem i zmniejszylo sie kopcenie, jak jade rowno to niedymi, lecz jak ja na biegu spuszczam z obrotow to wtedy pokopci.

 

Mi samemu wydaje sie ze to wlasnie te gumki, podejzewam ze musza byc orginalne, ciasne na zicher spasowane,ale jak narazie to niemoge znalesc orginalnych gumek. Czy orientujecie sie gdzie mugl bym jes dostac?? . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie robisz szlifu to cylinder i tak musi byc honowany, inaczej pierscienie sie nie dotra. Poza tym jakie to pierscienie ? Jak skorzystales z rzemieslniczych to dlugo na nich nie pojezdzisz. Mozliwe ze oprocz tego uszczelniacze prowadnic nie trzymaja, niestety japonia wymaga zwykle oryginalnych czesci zeby jezdzila.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie robisz szlifu to cylinder i tak musi byc honowany, inaczej pierscienie sie nie dotra. Poza tym jakie to pierscienie ? Jak skorzystales z rzemieslniczych to dlugo na nich nie pojezdzisz. Mozliwe ze oprocz tego uszczelniacze prowadnic nie trzymaja, niestety japonia wymaga zwykle oryginalnych czesci zeby jezdzila.

 

Adam M.

No wiec ja mam w swojej Hondzie polozony nikasil na cylindrze, i jest jeszcze w dobrym stanie, wiec tu raczej szlif niewchodzi w gre. A pierscienie mam zalozone chromowe wiec raczej sie niezetra tak szybko. Ale ciagle niewiem z kad wziac orginalne gumki???

 

Patryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musza byc orginalne , wystrcza dobre firmowe np athena

 

 

no ja mam zalozone te chromowe , znalazlem taki wymiar w katalogu mercedesa i chodzi dobrze, kompresja jest itp. i zauwazylem ze juz mniej kopci, wiec to beda tylko te gumki. Ale dzieki za rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikasil wbrew temu co ci sie wydaje honuje sie ( nie szlifuje ) specjalna glowica o diamentowych ostrzach - nie wiem czy w Polsce ktos to robi, jezeli zalozyles pierscienie samochodowe, to prawde mowiac sam jestem ciekaw efektu :)

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla twojej wiadomosci. Jezeli chodzi o efekt to jestem pewien ze bedzie dobry, mój znajomy od lat juz zaklada samochodowe do motocykli i zawsze jest ok, to jest praktycznie to samo co motocyklowe lub bardzo podobne, trzeba tylko znalesc wyniar podobny w katalogu pierscieni samochodowych. I nieraz obrobic lekko pierscien jeszcze. Ja juz na troche pojezdzielm i odczulem duzy przyrost mocy niz na starych.

Aha i co najwazniejsze kupilem 5pierscieni (3na zapas) i zaplacilem 80zl. A za orginalne zawolali mi 250-300zl. Pozdrawiam. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wiadomosci sa troszke inne niz twoje, a motocyklami zajmuje sie od jakichs 35 lat wiec troche o nich wiem.

Wiec zgodnie z tym co wiem to pierscienie motocyklowe roznia sie troche od samochodowych i te ostatnie raczej nie zdaja w motocyklowych silnikach egzaminu, tzn szybko sie koncza.

Drugie - tanio nie znaczy dobrze, zwykle jest wprost przeciwnie.

Trzecie - robisz wielka wiadomosc z prosba o pomoc, a teraz wyglada ze wiesz wszystko najlepiej i zadnej pomocy ci nie potrzeba.

Zycze powodzenia.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoc w singlach z niewysilonym silnikiem, daja swietnie rade pierscionki samochodowe - ale to info zaslyszane nie stwierdzone :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...