Paolo350 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) Nie - dlaczego??Miałem lekko "wpasowana" oponę w gumowe prowadnice łańcucha (po prostu trzeba było 1cm podciąć prowadnicę - opona nie haczyła nigdzie). Wg. mnie lepsze rozwiązanie niż wyrzucanie osłony; Edytowane 21 Września 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Nie - dlaczego??Miałem lekko "wpasowana" oponę w gumowe prowadnice łańcucha (po prostu trzeba było 1cm podciąć prowadnicę - opona nie haczyła nigdzie). Wg. mnie lepsze rozwiązanie niż wyrzucanie osłony;Aha czyli i tak miałeś lekką przeróbkę. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Aha czyli i tak miałeś lekką przeróbkę. POZDROTak, ale w sumie nieznaczną. Chciałem zrobić tak, żeby 120-ka zmieściła się w wahacz - i równocześnie pozstawić na wsoim miejscy osłonę wraz z gumowymi prowadnicami łańcucha - i udało się. Fakt faktem - osłona nie była już w 100% szczelna - ale to i tak lepiej, niż miałbym ją całkowicie wyrzucić; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Tak, ale w sumie nieznaczną. Chciałem zrobić tak, żeby 120-ka zmieściła się w wahacz - i równocześnie pozstawić na wsoim miejscy osłonę wraz z gumowymi prowadnicami łańcucha - i udało się. Fakt faktem - osłona nie była już w 100% szczelna - ale to i tak lepiej, niż miałbym ją całkowicie wyrzucić;W sumie masz racje. A tak trochę poza tematem to czytałem różne opinie na temat osłony w jawie (czy jest przydatna czy nie), ja uważam że jest i dlatego jej nie zdejmowałem ani nie modyfikowałem i wsadziłem 110 :icon_biggrin: . POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 W sumie masz racje. A tak trochę poza tematem to czytałem różne opinie na temat osłony w jawie (czy jest przydatna czy nie), ja uważam że jest i dlatego jej nie zdejmowałem ani nie modyfikowałem i wsadziłem 110 :icon_biggrin: . Niektórzy mówią: Jak się łańcuch urwie to przerąbane....blokada koła, szlif itd....Tylko dlaczego ma się ten łańcuch urwać???No chyba, że ktoś nie interesuje się jego stanem i jeździ na nim "do końca" :biggrin: :) :icon_biggrin: Ma wtedy to o co się prosi...Ja bardzo sobie chwalę tą osłonę i dzięki niej mam zawsze czysty i posmarowany łańcuch.A żeby było coś na temat to jeżdżę na Mitasie H03 3.50 tył i 3.25 przód i jest super :P O jest tutaj: http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid=51 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropelka_350 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Moja zjawa ma ponad 40kkm nakulane na zalecanych oponach. Wiem że swoim rozmiarem nie imponują, ale im szersza tym silnik ma ciężej. Przez cały czas mam założoną osłone łańcucha i nic się nie stało, poza tym że łańcuch był czysty. Zresztą w prawie każdym moto, jak łańcuch się urwie to nieciekawie może być, czy to z osłoną czy bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.