Skocz do zawartości

Peugeot Xp6 nie jedzie...


WLD_Wlodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem. Dałem peugeota do mechanika żeby mi gaźnik wyregulował, miałem także dziure w filtrze powietrza. Wcześniej(przed tą regulacją) jeździłem na ssaniu, bo normalnie to on nie ciągnął na wyższych obrotach. Teraz ssanie nic nie pomaga...

 

Oto moje spostrzeżenia:

 

- Kolor świecy Brązowy/brunatny

- Jak tak porządnie wystartuje to do 3 biegu idzie dobrze, potem zaczyna dużo wolniej wchodzi na obroty

- Nie mogę utrzymać prędkości wynoszącej 60km/h(wcześniej bez problemu 70, na pół gazu...)

- Na 3/5 gazu(strzał ze sprzęgłą) wchodził na koło bez problemu na 1 biegu(teraz na maxa gazu, strzał i tylko delikatnie się podniesie)

- Na drodze(lekko z górki) przy praktycznie tych samych warunkach atmosferycznych osiągałem we 2 osoby 85km/h. Teraz miałem problemy sam(bez plecaczka) osiągnąć 75km/h.

 

Wcześniej ssanie dawało bardzo dużo, teraz ssanie nie pomaga...

 

Dodam że crossik chodzi równo(jednak chyba troszke ma za duże obroty jałowe), a regulował go dobry mechanik...

 

Nie wiem co jest nie tak, pomóżcie

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brzmi jak kończący się tłok....albo może dostawać gdzieś przedmuchów .... nie dymi zbytnio ani nic dziwnego poza spadkiem osiągów się nie dzieje?

Troszke dymi...

 

Zastanawiam się czy to nie pierścienie, moto ma przejechane 9800km

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ze skrzyni nie ubywa ?

używasz dozownika, może mechanik troszkę oleju podkręcił na dozowniku

 

Jeszcze wspomniałeś o obrotach jałowych, wkręć o 1/4 obrotu śrubę składu mieszanki i zobacz czy będzie różnica w jeździe , oczywiście na rozgrzanym silniku

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ze skrzyni nie ubywa ?

używasz dozownika, może mechanik troszkę oleju podkręcił na dozowniku

 

Jeszcze wspomniałeś o obrotach jałowych, wkręć o 1/4 obrotu śrubę składu mieszanki i zobacz czy będzie różnica w jeździe , oczywiście na rozgrzanym silniku

Ok.

Pobawię się we wtorek albo środe, bo moto jest u elektryka....

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam po przerwie...

Byłem u mechanika(diagnosty) i coś nie mogliśmy zmierzyć kompresji..Wychodziło max 5ATM.

 

Zapomniałem najważniejszego powiedzieć:

-Dzwonią pierścienie(stuki, puki)

-Moto brakuje średnich obrotów(ok4000-10000)

Na 4 biegu rozpędze się do 65km/h na max, wcisne piątke i już jest buuu....

 

Dzwoniłem do martinmotocyle.pl. Koszt Vertexa 169.99zł.

Jednak chcą dokładne wymiary tłoka, słowo NOMINAŁ nic nie daje...

Nie mam jak zmierzyć tłoka, bo jak rozkręce góre to już nie będe jej skręcał, a zanim przyjdzie tłok to jeszcze chciałbym pojeździć...

Moto ma 9000km przebiegu(Dopuszczalny przebieg to 14000km.)

Wątpie żeby ktoś w nim wymieniał tłok...

Tak więc napiszcie mi drodzy forumowicze wymiary tłoka(średnice) :buttrock:

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to silniczek Ci się skończył... czas na zmianę tłoczka ;)

 

Na oko i tak nie kupuj bo potem będziesz miał problem... na razie jeździj a jak Ci się znudzi to rozbierzesz i kupisz tłoczek. NIe wiem czy minarelli jest na nicasilu czy żeliwie, bo to zalezy co zrobić z tym tłokiem. Jeżeli na nicasilu to musisz rozebrac dać zmierzyć średnice i kupić na wymiar tłok jeżeli jest na żeliwie to kup następny nad wymiar (po prostu mówisz ze chcesz 1 nadwymiar i wiadomo o co chodzi) potem jak już ci się znudzi jazda słabizną dajesz cylinder razem z tłokiem do szlifierza i niech Ci przeszlifują cylek pod tłok.

 

jak chcesz jeszcze pojeździć to ja bym Ci proponował rozebrać to, zmierzyć i od razu zamówić tłoczek. wtedy możliwe ze z przesyłkami wyrobisz się jeszcze w przyszłym tygodniu :buttrock: (pod warunkiem że dobry kurier będzie :biggrin: ) wymiana tłoka to pikuś więc sam to zrobisz... jedynie co potrzebujesz to jeżeli żeliwo to szlifierza do przeszlifowania cylka albo średnicówki do pomiaru średnicy cylindra :D

 

Powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minarelli jest na nicasylu...

 

Myśle ściagnąć tłok, dać do zmierzenia, włożyć spowrotem i w tym samym czasie zamówić nowy...

 

Kto mi powie jaka jest średnica tłoka w minarelli AM6??

 

Ojj mistrzu a byś tak po sieci poszukał :icon_eek:

 

średnica nominalna to 40,3mm (przy skoku 39mm) zatem jak Ci się tłoczek skończył to musisz kupić następny co pewnie będzie 40,4mm ALE ja bym Ci radził ściągnąć CYLINDER i dac go do zmierzenia porządnym narzędziem zwanym średnicówką.... wtedy będziesz wiedział czy masz jajko z tego cylka czy nie i jaka DOKŁĄDNIE jest średnica a wtedy dopiero zakupisz odpowiedni pasujący tłok do tego cylindra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jak zmierzyć tłoka, bo jak rozkręce góre to już nie będe jej skręcał, a zanim przyjdzie tłok to jeszcze chciałbym pojeździć...

 

A potem będziesz szukał nowego cylindra z tłokiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...