WLD_Wlodi Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) Witam. Mam problem. Dałem peugeota do mechanika żeby mi gaźnik wyregulował, miałem także dziure w filtrze powietrza. Wcześniej(przed tą regulacją) jeździłem na ssaniu, bo normalnie to on nie ciągnął na wyższych obrotach. Teraz ssanie nic nie pomaga... Oto moje spostrzeżenia: - Kolor świecy Brązowy/brunatny- Jak tak porządnie wystartuje to do 3 biegu idzie dobrze, potem zaczyna dużo wolniej wchodzi na obroty- Nie mogę utrzymać prędkości wynoszącej 60km/h(wcześniej bez problemu 70, na pół gazu...)- Na 3/5 gazu(strzał ze sprzęgłą) wchodził na koło bez problemu na 1 biegu(teraz na maxa gazu, strzał i tylko delikatnie się podniesie)- Na drodze(lekko z górki) przy praktycznie tych samych warunkach atmosferycznych osiągałem we 2 osoby 85km/h. Teraz miałem problemy sam(bez plecaczka) osiągnąć 75km/h. Wcześniej ssanie dawało bardzo dużo, teraz ssanie nie pomaga... Dodam że crossik chodzi równo(jednak chyba troszke ma za duże obroty jałowe), a regulował go dobry mechanik... Nie wiem co jest nie tak, pomóżcie Edytowane 14 Września 2007 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 brzmi jak kończący się tłok....albo może dostawać gdzieś przedmuchów .... nie dymi zbytnio ani nic dziwnego poza spadkiem osiągów się nie dzieje? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 brzmi jak kończący się tłok....albo może dostawać gdzieś przedmuchów .... nie dymi zbytnio ani nic dziwnego poza spadkiem osiągów się nie dzieje?Troszke dymi... Zastanawiam się czy to nie pierścienie, moto ma przejechane 9800km Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) Zmierz kompresje i wszystko sie wyjasni. Ten mechanik pewnie ma taki przyrzad :crossy: BTW. Na jako kopci?? Bo jak na niebiesko to raczej normalne dla 2t :P POZDRO Edytowane 14 Września 2007 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Zmierz kompresje i wszystko sie wyjasni. Ten mechanik pewnie ma taki przyrzad :) BTW. Na jako kopci?? Bo jak na niebiesko to raczej normalne dla 2t :evil: POZDROChyba tak bardziej na biało... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Chyba tak bardziej na biało... a plynu nie ubywa z chłonicy? jak delikatnie dymi to moze byc mikropekniecie głowicy lub cylindra i ubytki nie będą w sumie zauważalne ale kopcić będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 a plynu nie ubywa z chłonicy? jak delikatnie dymi to moze byc mikropekniecie głowicy lub cylindra i ubytki nie będą w sumie zauważalne ale kopcić będzie.Płynu nie ubywa... :) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 a ze skrzyni nie ubywa ? używasz dozownika, może mechanik troszkę oleju podkręcił na dozowniku Jeszcze wspomniałeś o obrotach jałowych, wkręć o 1/4 obrotu śrubę składu mieszanki i zobacz czy będzie różnica w jeździe , oczywiście na rozgrzanym silniku Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 a ze skrzyni nie ubywa ? używasz dozownika, może mechanik troszkę oleju podkręcił na dozowniku Jeszcze wspomniałeś o obrotach jałowych, wkręć o 1/4 obrotu śrubę składu mieszanki i zobacz czy będzie różnica w jeździe , oczywiście na rozgrzanym silnikuOk.Pobawię się we wtorek albo środe, bo moto jest u elektryka.... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 bardzo mozliwe ze tlok, zazwyczaj sa takie objawy. Sprawdz kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam po przerwie...Byłem u mechanika(diagnosty) i coś nie mogliśmy zmierzyć kompresji..Wychodziło max 5ATM. Zapomniałem najważniejszego powiedzieć: -Dzwonią pierścienie(stuki, puki)-Moto brakuje średnich obrotów(ok4000-10000)Na 4 biegu rozpędze się do 65km/h na max, wcisne piątke i już jest buuu.... Dzwoniłem do martinmotocyle.pl. Koszt Vertexa 169.99zł. Jednak chcą dokładne wymiary tłoka, słowo NOMINAŁ nic nie daje...Nie mam jak zmierzyć tłoka, bo jak rozkręce góre to już nie będe jej skręcał, a zanim przyjdzie tłok to jeszcze chciałbym pojeździć...Moto ma 9000km przebiegu(Dopuszczalny przebieg to 14000km.)Wątpie żeby ktoś w nim wymieniał tłok...Tak więc napiszcie mi drodzy forumowicze wymiary tłoka(średnice) :buttrock: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 No to silniczek Ci się skończył... czas na zmianę tłoczka ;) Na oko i tak nie kupuj bo potem będziesz miał problem... na razie jeździj a jak Ci się znudzi to rozbierzesz i kupisz tłoczek. NIe wiem czy minarelli jest na nicasilu czy żeliwie, bo to zalezy co zrobić z tym tłokiem. Jeżeli na nicasilu to musisz rozebrac dać zmierzyć średnice i kupić na wymiar tłok jeżeli jest na żeliwie to kup następny nad wymiar (po prostu mówisz ze chcesz 1 nadwymiar i wiadomo o co chodzi) potem jak już ci się znudzi jazda słabizną dajesz cylinder razem z tłokiem do szlifierza i niech Ci przeszlifują cylek pod tłok. jak chcesz jeszcze pojeździć to ja bym Ci proponował rozebrać to, zmierzyć i od razu zamówić tłoczek. wtedy możliwe ze z przesyłkami wyrobisz się jeszcze w przyszłym tygodniu :buttrock: (pod warunkiem że dobry kurier będzie :biggrin: ) wymiana tłoka to pikuś więc sam to zrobisz... jedynie co potrzebujesz to jeżeli żeliwo to szlifierza do przeszlifowania cylka albo średnicówki do pomiaru średnicy cylindra :D Powodzenia :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Minarelli jest na nicasylu... Myśle ściagnąć tłok, dać do zmierzenia, włożyć spowrotem i w tym samym czasie zamówić nowy... Kto mi powie jaka jest średnica tłoka w minarelli AM6?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Minarelli jest na nicasylu... Myśle ściagnąć tłok, dać do zmierzenia, włożyć spowrotem i w tym samym czasie zamówić nowy... Kto mi powie jaka jest średnica tłoka w minarelli AM6?? Ojj mistrzu a byś tak po sieci poszukał :icon_eek: średnica nominalna to 40,3mm (przy skoku 39mm) zatem jak Ci się tłoczek skończył to musisz kupić następny co pewnie będzie 40,4mm ALE ja bym Ci radził ściągnąć CYLINDER i dac go do zmierzenia porządnym narzędziem zwanym średnicówką.... wtedy będziesz wiedział czy masz jajko z tego cylka czy nie i jaka DOKŁĄDNIE jest średnica a wtedy dopiero zakupisz odpowiedni pasujący tłok do tego cylindra. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Nie mam jak zmierzyć tłoka, bo jak rozkręce góre to już nie będe jej skręcał, a zanim przyjdzie tłok to jeszcze chciałbym pojeździć... A potem będziesz szukał nowego cylindra z tłokiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.