stormraider Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Witam szanowne grono uzytkownikow maszyn terenowych. Jak widac po temacie zamierzam wrocic do jedynych slusznych motocykli,bo zbladzilem i przesiadlem sie na jakas zabawke. Naczytalem sie na forum tyle tematow o roznych motocyklach,ze ciezko jest mi samemu cos wybrac,a nie chce potem zalowac,bo chcialbym sprzeta chociaz na dwa sezony,a chetnie na dluzej. Jakby ktos sie pytal czym smigalem predzej to niech spojrzy w moj profil z bikepics'a. Prosilbym tez uwzglednienie faktu,ze na ktm'ie,mimo ze go krotko mialem to przelatalem wystarczajaco,ze maszyna,ktora bedzie od niego wyczuwalnie slabsza - mnie nie zadowoli. W jaki sposob bede jezdzil ? Okoliczne kamieniolomy na codzien (glownie strome podjazdy i niskie hopki), pobliskie lasy i pola (kazdy wie jak sie jezdzi po lesie i polu) oraz conajmniej raz w tygodniu wypad na poligon (konkretna trasa z duzymi hopkami,ostrymi winklami i ogolnie wszystkie takie bajery). Jednakze oprocz terenu czasem bede musial zahaczyc o ulice - to kogos podrzucic,to gdzies skoczyc (na sam poligon mam 30km). Co sie dla mnie liczy ? Moc nie musi byc porazajaca i raczej,zeby sporo mocniejsze to od exc 125 nie bylo,bo ja chce prowadzic moto,a nie ono mnie :P Przede wszystkim zawieszenie - zeby nie dobijalo przy nieduzych skokach. Fajnie jakby mial podnozki dla pasazera lub chociaz homologacje na dwie osoby. Czynnosci serwisowe ? Im rzadziej tym lepiej ;) Waga ? Ktm ze swoim 100kg wydawal mi sie rowerem :D Wiec tak do 120-130kg max. Od razu zaznaczam - klasa 125 odpada ;) Czemu ? Ewidentnie nie nadaje sie na jakiekolwiek dojazdy. Teraz konkretne typy: - Kawasaki Klx 250/300r- Suzuki Dr 350 SHC- Yamaha TTR 600 - Ktm Exc 250/400 (2T/4T)- Suzuki DRZ-400 Budżet 10-11tys,ale w tym musi sie stroj zmiescic i ewentualnie rzeczy do zrobienia na juz przy motocyklu. Ktos zna cos innego,ciekawego co pominalem to prosze o dopisanie. Czego oczekuje po tym temacie ? Zeby wlasciciele tych motocykli napisali o nich wszystko co moga,zeby Ci co mieli mozliwosc ich porownania - porownali je tutaj,zeby Ci co sie przesiedli z jakiegos 125 na ktorys z tych napisali jak wrazenia.Ktos pewno napisze,ze po co taki temat jak znajde podobne informacje w innych ? No i co z tego ? W chwili obecnej moze ktos cos nowego moze powiedziec i tez chyba taki temat przy tym naszym zawodowcu na eMZecie nie zaszkodzi ? Zreszta konkretnie takiego nie ma :P Szczerze gratuluje jak ktos dotrwal do konca :banghead: ,teorytykom z gory podziekuje,za wszelkie istotne info wirtualny browar w wasza strone ;) Pozdro i zapraszam do dyskusji :cool: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) Jak y tzch co podałeś to klx i exc najmniej ważą. Ale zależy Ci także na jak najmniejszych czynnościach serwisowych. To tak klx mało waży i rzadkie remonty ale CI mocy może nie wystarczyć. Nie jezdziłem klx oczywiście 300 ale ma lekko ponad 30KM koło 33. Jakiś tuning byś zrobił gażnik podciśnieniowy i coś jeszcze to koło 38KM by miało. Ale to 4t wiec moze Ci się lepiej jezdzić niż takim exc 125 co jezdziłeś. Na katach się nie znam za bnardzo więc nie wiem ale serwis w 250 i 400 trzeba często robić bo to już hardy. Jak masz pieniądze to kupuj. Nie którzy zaczną straszyć, że to studnia bez dna jak nie poczujesz tego na własnej skórze to się nie dowiesz!!!!! PozDRo. :banghead: Aha masz jeszcze dane coś wyczytasz: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...lx250r%2093.htmhttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...lx300r%2096.htmhttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...tt600r%2097.htmhttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm...50_exc%2000.htmhttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm...00_exc%2000.htm Pewnie Ci nic nie pomogłem ale próbowałem. Edytowane 9 Września 2007 przez karolb123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Klx 300 wydawal mi sie najlepszym rozwiazaniem dopoki nie doczytalem sie,ze wcale z nim tak pieknie nie jest jak mowia i tez moglby miec podnozki dla pasazera,a nie ma - za to klx250 ma,ktory z koleji wydaje sie byc zdecydowanie za slaby. Bardzo mnie interesuje Dr 350 z najlepszym zawieszeniem,ale ciezko jest takiego dostac. Ile to ma mocy w ogole i jak wypada w porownaniu do exc 125 ? Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 moze LC4 620 ? wazy mniej od TTR 600 a zdecydowanie mocniejszy. Ale letkie , mocne moto ze stopkami dla pasazera i dobra zawiecha to tylko w erze :crossy: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) @Nitomen czekalem tylko na wypowiedz o erze ;) Tak poza tym to nie zdazylem pojsc do ery,a zanalazlem lc4 z podnozkami : http://moto.allegro.pl/item239312773_ktm_l...s_lc4_620_.html Co to za wersja ? Ooo i jeszcze jeden z podnozkami: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M525211 Czyli jednak byly lc4 z podnozkami ? Czy to jakies ociezale wersje ? Edytowane 9 Września 2007 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 ktm lc4 fabryczxnie 3/4 wersji mialy podnozki dla pasazera tylko te wersje wyczynowe ( competition) nie mialy pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 co do KLX to mam teraz w garazu na wimianie korbowodu klxa 300R z UPS i ma podnozki pasazera:) po złozeniu do sprzedania podobno ma byc. Co do LC4 moj kumpel ma wersje z duzym bakiem czyli nie SC i nie miał podnozkow , musiał sam dorabiac:)POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 a i jeszcze mozesz rozgladac sie za XR 650R - nie jest ich duzo ale maszyna konkretna. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) Kup cokolwiek z tego o czym mówisz, byle w dobrym stanie.Kup tak zeby nie umoczyć-z czasem zobaczysz jakie masz preferencje, w jaka stronę chcesz iść i jakie są Twoje mozliwości, co oferuje Twój teren, i czy jesteś w stanie jaźdżąc nie wchodzić w konflikt z mundurowymi (o co mi na moim terenie trudno-przykładowo). To o mundurowych pisze celowo, bo bywa tak że ktoś kupuje quada, czy hard-enduro a potem przychodzi rozczarowanie bo las niby wielki, a nie da sie jeździć.Wszystkie te motocykle dadzą Ci off-roadowy fun, tylko każdy ma jakąś tam specyfikę, i to co Ci realnie pasuje wyjdzie z czasem, po iluś tam dupogodzinach. Pzdr. Edytowane 9 Września 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 @MateuszEnduroboyz jakbys mogl to odezwij sie na pm z jakimis konkretami, planowalem najpierw sprzedac obecny motocykl,ale jak okazja by byla to mozna pomyslec. @Nitomen xr650r sprzet konkretny,ale cena raczej troche poza zasiegiem (patrzac na ceny u zachodnich sasiadow) @jarek_s O mundurowych sie nie martwie,o sasiadow tez nie,bo o dziwo nie maja nic przeciwko mojemu jezdzeniu.Co do sprzeta to po prostu chyba przejade sie kazdym z nich jak bede mial mozliwosc - i ktory bardziej podpasi i w lepszym stanie bedzie,to wezme. Moze ktos cos powie o klx'ie 650 ? Jest chyba jakas lekka wersja R ? Jak to sie sprawuje ? Ktos ma ? Ktos slyszal chociaz ? Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 koles ma klx C - moc ok , ale ciezki i zawiecha slabawa (szczegolnie tylnia) , w R ce jest z tym nieco lepiej , ale hard enduro sie po nim nie spodziewaj. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Co masz na mysli mowiac slabawa zawiecha ? I raczej bym bral pod uwage tylko wersje R. Hard enduro to ja wiem,ze nie bedzie,ale zeby sobie w miare radzil w terenie i jak bedzie hopka to,zebym wiedzial,ze nie musze hamowac ile wejdzie tylko spokojnie skoczyc :lalag: Oo i jak poznac wersje R ? Jakiej marki amor byl z tylu w C,a jaki w R,bo po tym chyba najlatwiej ? I tez cos czytalem,ze Rka nie ma kierunkow czy cos takiego ? Edytowane 10 Września 2007 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 R'ki watpie zebys kupil w polsce,jak bedzie to za kosmiczne pieniadze.W niemczech za zwyklego C trzeba wyrzygac ok. 1800e. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Hmm u naszych zachodnich sasiadow R'ka tez raczej nalezy do rzadkosci. Az tak wyjatek to jest ? Bo wersja C wazy chyba ze 170kg ? Oraz pytanie do posiadaczy ciezszych maszyn: Czy jest w ogole mozliwy wjazd na tor tym ? Nie mowie o jakims hardcorze - zwykly,piaszczysty odcinek i ewentualnie jakies bandy,czy to sie nie przewroci na mnie w zakrecie ? :bigrazz: Edytowane 10 Września 2007 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Miałem LC4, i swojego czasu dość często jeździłem na torze, solo albo na treningach u Marcina Wójcika.Da się jeździć, bez problemu. Ale jest to wyciskacz potu-w jazdę na torze trzeba wkładać bardzo dużo siły, zdecydowanie więcej niz w innych motocyklach do MX, ręce puchną i tchu brak... Ale zapitalać można, skoki w rozsądnych wysokościach też przyjmuje. Liderem treningu trudno zostac, ale fun jest. Edytowane 10 Września 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.