mikgar Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Polecam jeśli chodzi o Drag Stara link: http://www.650ccnd.com/slash.htm Przynajmniej wiadomo co można napotkać podczas wybebeszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIENY Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 " Jest piękna, teraz fajnie mruczy, więc jak narazie jestem z wiercenia zadowolony. " GreenTeż mnie korci rozwiercenie tłumików, ale boje się że coś sp... i nie bede mógł wrócic do poprzedniego stanu, a zbudżetem troche u mnie krucho i nowe wydech w grę raczej nie wchodza.Może uda nam sie spotkać w najblizszym czasie. Z Sulejówka do Zielonki tylko parę kilometrów, a chetnie posłuchał bym twojego draga. :icon_mrgreen: WPORZO chodzi i gra muza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 witam przeczytalem chyba wszystkie posty w tym i podobnym topicu dotyczace wiercenia... mam jednak pytanie czy warto (pomijam dzwiek - piekny, oraz ewentualny spadek mocy - dla mnie bez znaczenia specjalnego) wiercic w motorku ktory juz swoje przejechal i ktorego silnik, gazniki itp juz maja troche za soba? czy wiercenie nie odbije sie w jakis negatywny sposob wlasnie na zywotnosci tych podzespolow? pozdrawiampat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 [...]czy wiercenie nie odbije sie w jakis negatywny sposob wlasnie na zywotnosci tych podzespolow? Nic a nic sie nie stanie. :bigrazz: Ja w swoim 10 latku najpierw wywiercilem dziury w oryginalnych a potem znabylem calkowicie puste rury i zmienilem je i jest OK.ZADNYCH ubocznych skutkow :biggrin: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Nic a nic sie nie stanie. :biggrin: Ja w swoim 10 latku najpierw wywiercilem dziury w oryginalnych a potem znabylem calkowicie puste rury i zmienilem je i jest OK.ZADNYCH ubocznych skutkow :crossy: Przeciez ewentualne uboczne skutki nie pojawia sie w dzien po zalozeniu innych czy tez wypruciu wydechu. Nalezy przeregulowac gaznik/ gazniki po tym zabiegu to bedzie ok. Jak nie przeregulujesz to moze sie w najgorszym przypadku wypalonymi gniazdami zaworowymi skonczyc a naprawa tego to nie kosmetyka. Oczywiscie mowie tu o przypadku ekstrem gdzie sklad mieszanki nijak ma sie do kombinacji paliwo/powietrze/wydech.Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Ok, ja w swym Drifterze VN 800 chcę założyć dedykowane Cobry do tego modelu, chyba nie wpłynie to na żywotność silnika ? najważniejsze to dbać o moto zmieniac olej, nie zyłować a dżwięk....hmm w cruserze to jak wisienka na tort :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Ok, ja w swym Drifterze VN 800 chcę założyć dedykowane Cobry do tego modelu, chyba nie wpłynie to na żywotność silnika ? najważniejsze to dbać o moto zmieniac olej, nie zyłować a dżwięk....hmm w cruserze to jak wisienka na tort :icon_mrgreen: Sprawdzy czy po zalozeniu nie bedziesz musial przeregulowac gaznika (tam jest jeden bodajze) czyli pobawic sie sruba od skladu mieszanki. Wychodze z zalozenia, ze filtr powietrza bedziesz mial nadal oryginalny a nie jakis tuningowy. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 dzięki za odp. OK tak jest jeden, gaznik a filtr pozostawie oryginalny, więc nie powinno to wpłynąć znacząco na żywotność silnika, wychodzę z założenia ze Cobry sie sprzedają i są już chwile na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Tak jak napisalem - podreguluj sklad mieszanki i bedzie ok - nic sie nie bedzie dzialo. Jak bys zmienial filtr na jakis konkretny tuningowy, ktory daje okolo 200-300% wiecej powietrza musialbys w gazniku pogrzebac (dysza glowna, iglica, PMS) aby zgrac ilosc powietrza z paliwem i wydechem. W Twoim wypadku - zabawa z jedna srubka powinna wystarczyc. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 hmmm, srubka wplywa na sklad mieszanki na wolnych obrotach a nie w calym zakresie, jesli juz to chyba zabawa z iglica jest potrzebna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 (edytowane) Wiercąc tłumik pamiętajcie aby użyć wiertła 0,1 lub 0,2 mm mniejszego "od całości"Czyli wiercić otwory: 5,9; 5,8; 7,9; 7,8. Pozwoli to Wam wkręcić w te otwory śruby imbusowe o wymiarach 6 mm lub 8 mm (jeżeli dźwięk lub działanie silnika nie będzie Wam odpowiadało) Ja wywierciłem w każdym tłumiku po 4 otwory chyba 7,9 mm i bez gwintowania dwa z nich zaślepiłem śrubą fi 8 mm imbus. - po prostu z 4 otworami w tłumiku moto mi się za bardzo grzało. Do Waszej wiadomości: mój DS1100 z 4 otworami fi 8 /tłumik (razem 8 otworów) miał temperaturę silnika ok. 100 stopni, z 2 otworami fi 8/ tłumik (razem 4 otwory) ma temperaturę 80 stopni.Przyśpieszenie także było gorsze. Radzę więc przed wierceniem pożyczyć lub kupić termometr do silnika (w korek oleju) i dokonać prób na temperaturę. Pozdrawiam Edytowane 27 Lipca 2008 przez Soft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.