Skocz do zawartości

Wracam do wiercenia tłumika


green_rider_2007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

" Jest piękna, teraz fajnie mruczy, więc jak narazie jestem z wiercenia zadowolony. "

 

Green

Też mnie korci rozwiercenie tłumików, ale boje się że coś sp... i nie bede mógł wrócic do poprzedniego stanu, a zbudżetem troche u mnie krucho i nowe wydech w grę raczej nie wchodza.

Może uda nam sie spotkać w najblizszym czasie. Z Sulejówka do Zielonki tylko parę kilometrów, a chetnie posłuchał bym twojego draga.

:icon_mrgreen: WPORZO chodzi i gra muza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

przeczytalem chyba wszystkie posty w tym i podobnym topicu dotyczace wiercenia... mam jednak pytanie czy warto (pomijam dzwiek - piekny, oraz ewentualny spadek mocy - dla mnie bez znaczenia specjalnego) wiercic w motorku ktory juz swoje przejechal i ktorego silnik, gazniki itp juz maja troche za soba? czy wiercenie nie odbije sie w jakis negatywny sposob wlasnie na zywotnosci tych podzespolow?

 

pozdrawiam

pat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]czy wiercenie nie odbije sie w jakis negatywny sposob wlasnie na zywotnosci tych podzespolow?

 

Nic a nic sie nie stanie. :bigrazz:

Ja w swoim 10 latku najpierw wywiercilem dziury w oryginalnych a potem znabylem calkowicie puste rury i zmienilem je i jest OK.

ZADNYCH ubocznych skutkow :biggrin:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic a nic sie nie stanie. :biggrin:

Ja w swoim 10 latku najpierw wywiercilem dziury w oryginalnych a potem znabylem calkowicie puste rury i zmienilem je i jest OK.

ZADNYCH ubocznych skutkow :crossy:

 

Przeciez ewentualne uboczne skutki nie pojawia sie w dzien po zalozeniu innych czy tez wypruciu wydechu. Nalezy przeregulowac gaznik/ gazniki po tym zabiegu to bedzie ok. Jak nie przeregulujesz to moze sie w najgorszym przypadku wypalonymi gniazdami zaworowymi skonczyc a naprawa tego to nie kosmetyka. Oczywiscie mowie tu o przypadku ekstrem gdzie sklad mieszanki nijak ma sie do kombinacji paliwo/powietrze/wydech.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ja w swym Drifterze VN 800 chcę założyć dedykowane Cobry do tego modelu, chyba nie wpłynie to na żywotność silnika ? najważniejsze to dbać o moto zmieniac olej, nie zyłować a dżwięk....hmm w cruserze to jak wisienka na tort :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ja w swym Drifterze VN 800 chcę założyć dedykowane Cobry do tego modelu, chyba nie wpłynie to na żywotność silnika ? najważniejsze to dbać o moto zmieniac olej, nie zyłować a dżwięk....hmm w cruserze to jak wisienka na tort :icon_mrgreen:

 

Sprawdzy czy po zalozeniu nie bedziesz musial przeregulowac gaznika (tam jest jeden bodajze) czyli pobawic sie sruba od skladu mieszanki. Wychodze z zalozenia, ze filtr powietrza bedziesz mial nadal oryginalny a nie jakis tuningowy.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odp. OK tak jest jeden, gaznik a filtr pozostawie oryginalny, więc nie powinno to wpłynąć znacząco na żywotność silnika, wychodzę z założenia ze Cobry sie sprzedają i są już chwile na rynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisalem - podreguluj sklad mieszanki i bedzie ok - nic sie nie bedzie dzialo. Jak bys zmienial filtr na jakis konkretny tuningowy, ktory daje okolo 200-300% wiecej powietrza musialbys w gazniku pogrzebac (dysza glowna, iglica, PMS) aby zgrac ilosc powietrza z paliwem i wydechem. W Twoim wypadku - zabawa z jedna srubka powinna wystarczyc.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiercąc tłumik pamiętajcie aby użyć wiertła 0,1 lub 0,2 mm mniejszego "od całości"

Czyli wiercić otwory: 5,9; 5,8; 7,9; 7,8. Pozwoli to Wam wkręcić w te otwory śruby imbusowe o wymiarach 6 mm lub 8 mm (jeżeli dźwięk lub działanie silnika nie będzie Wam odpowiadało)

 

Ja wywierciłem w każdym tłumiku po 4 otwory chyba 7,9 mm i bez gwintowania dwa z nich zaślepiłem śrubą fi 8 mm imbus. - po prostu z 4 otworami w tłumiku moto mi się za bardzo grzało.

 

Do Waszej wiadomości: mój DS1100 z 4 otworami fi 8 /tłumik (razem 8 otworów) miał temperaturę silnika ok. 100 stopni, z 2 otworami fi 8/ tłumik (razem 4 otwory) ma temperaturę 80 stopni.

Przyśpieszenie także było gorsze.

 

Radzę więc przed wierceniem pożyczyć lub kupić termometr do silnika (w korek oleju) i dokonać prób na temperaturę.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Soft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...