Skocz do zawartości

wał z cz 250cmm do 380cmm


Pacher
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pisze w imieniu kolegi otóż ma taki problem, kupił ostatnio silnik do cz 380cmm z uszkodzonym wałem, doszedł do wniosku że nie ma sensu robić w nim korby, i znalazł nowy http://allegro.pl/item239363741_duzo_czesc...4_biegowa_.html kupił stąd, sprzedający twierdził, że w 250cmm i 380cmm wały są identyczne, dzisiaj przyszła paczka i niestety są różnice przeciwwagi w tym wale który dostał teraz są minimalnie mniejsze, i różni się strona na którą montuje się zapłon, w tym pierwotnym wale który ma jest dłuższa ta strona na którą montuję się krzywka a w tym jest tylko taki otwór na krzywkę że po zamontowaniu, jest krócej, i teraz nie wiem co robić czy próbować składać z tym od 250cmm i kombinować z zapłonem czy go oddać jeśli się uda , no i ocb z tymi przeciwwagami? proszę o pomoc

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych dwóch sprzętach jest różny skok tłoka (250 ma 64 mm, a 380 ma 72 mm). Zatem czop wału jest dalej "odsunięty" od osi wału. Do tego korbowody różnią się długością, w 380 jest dłuższy.

Nie ma sensu zabawa w rzeźbę, bo to nie zadziała. Wizualnie te wały są niemal takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...