maniek_7 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Witam, Pytanie jak w temacie - nie mam serwisówki i nie wiem dokładnie ile oleju powinno być. A problem wynika z faktu, że... na wiosnę, dzięki jednemu partaczowi/mechanikowi z Michałowic przytarł mi się motocykl. Ponieważ jeździ dalej i kopci tylko przy najwyższych obrotach, ustaliłem z Pawłem, że do jesieni polatam, pilnując tylko oleju, a na jesieni zdejmie się cylinderek i zrobi porządek. No i mam problem - jak sprawdzać pociom oleju? Na chodzącym silniku, na wyłączonym? Bo ni jak bagnet nie chce mi nic pokazać (może już taka mała kompresja... - ale moto dalej nieźle lata!) a nie chcę dolewać i dolewać, bo w końcu go "utopię". Więc: 1. Ile wchodzi oleju2. Jak sprawdzać poziom3. Co jak nie chce się pokazać...? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 1700ml bez wymiany filtra1800ml z wymianą filtra zimne moto odpalasz w pionie , po ok 2-3 min pracy na wolnych obrotach (nie dotykaj gazu, moto w pionie), wyłączasz silnik . po ok 1 min , wykręcasz korek oleju, wycierasz bagnet i dokładasz bez wkręcania > sprawdzasz stan Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 1700ml bez wymiany filtra1800ml z wymianą filtra zimne moto odpalasz w pionie , po ok 2-3 min pracy na wolnych obrotach (nie dotykaj gazu, moto w pionie), wyłączasz silnik . po ok 1 min , wykręcasz korek oleju, wycierasz bagnet i dokładasz bez wkręcania > sprawdzasz stan Może to głupie, ale czy mam siedzieć (zawsze to może coś tam się zmienić).... I drugie pytanie - jak jest moc (no idzie skubany), nic nie cieknie, dymi tylko przy maksymalnych (prawie) obrotach, filtr oleju jest suchy... to czy możliwe że chla litr na 8 godzin pracy...? Czy może coś się rozszczelnia i nie pokazuje poziomu? Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 no można usiąść jeśli masz prawidłowo ustawione zawieszenie. jakim sposobem filtr oleju jest suchy ;) . a może jest odwrotnie założony ? (zdarza się)mój narazie ani grama nie bierze , po 1200km ani kropelki nie wziął , ale jeszcze go docieram na półsyntetyku Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.