Skocz do zawartości

Jakie Enduro do cross country? 125 2T


Rekomendowane odpowiedzi

CRM to genialny motocykl bedący czymś pomiędzy kanapowcami a HardEnduro :icon_razz: kiedyś szukałem takiego i na kilku jezdziłem ale nie kupiłem bo troszke za bardzo wybrzydzałem i wtedy na moje nieszczescie kupiłem strego ktm gs...

W każdym razie CRM ma dokładnie ten sam silnik co NSR czyli czesci są a silniczek nie słaby bo 33KM. Dawniej na CRMach ludzie normalnie z powodzeniem na zawodach śmigali. Jest wysoki tak samo jak RX. Reszta to troszke maławe motorki.

http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C09%5C01...669592-full.jpg

http://www.bikepics.com/pictures/408070/

http://www.bikepics.com/pictures/240523/

Największy problem z czesciami moze być ewentualnie do RX. Do KDX wydaje mi sie ze zadnego problemu nie powinno być bo to jest raczej dosc popularny model a dealerów Kawasaki w Polsce nie brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenie LC2 w motocyklach YAMAHA DT125 powstało chyba w czasie przejścia na rozwiązania z pojedynczym amortyzatorem.

Generalnie LC2 to również współczesna DT125R. To R bylo dodane chyba w momencie zmiany hamulca tylnego bębnowego na tarczowy i przebudowy silnika (zmiana położenia sterowania zaworem wylotowym z jednej strony na drugą silnika oraz zmiana gaźnika na taki z podgrzewaniem i płaską przepustnicą)

Generalnie stare wersje z bębnowym tylnym hamulcem również są dobre i różnica w jakości hamowania nie jest jakaś specjalnie duża.(przy odchudzonej DT) Silniki mają porównywalną moc i zależy ona głownie od dobrego tunningu bo fabrycznie wszystkie mają 14 KM.

 

Gdzieś od 1990 roku w DT 125 nie zmienia się kompletnie NIC poza malowaniem/oklejeniem i drobnymi zmianami czysto kosmetycznymi. Nie wykluczam stosowania innych materiałów, amortyzatorów itd.

 

Najważniejszą różnicą pomiędzy DT125 to kraj produkcji, wersje japońskie są o niebo lepiej wyprodukowane niż wersje europejskie (włochy). DOtyczy to szczególnie staranności spawów i konstrukcji silnika (trzymanie sie norm itd.)

 

Pamiętaj że im nowsza DT tym trudniej ją podrasować. Liczba blokad może wynosić nawet ok 10.

 

KMX'a sobie od razu odpuść, przy 185 cm wzrostu ten motocykl będzie dla Ciebie jak zabawka.Wysoka kierownica, podkręcanie amortyzatora ... niewiele to da.

 

Jeżeli masz okazję to sprawdź CRM bo w sumie mało miałem z nim doświadczenia (tylko 2 razy okazyjnie) i moja opinia o tym sprzęcie może być nierzetelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem tego samego wzrostu co ty i KDX'em bardzo dobrze mi się jeździło, co prawda mój był już na wykończeniu, ale dawał sobie rade w terenie z CR 250. Nie odchodziła mi nigdy żeby musieli na mnie czekać. Z dostępnością części nie ma żadnego problemu. W olek motocykle jest wszystko. Zazwyczaj na części czekałem do 3 dni, po za zaworem wydechowym na niego musiałem troszkę dłużej poczekać. Tak więc jak się trafi jakaś dobra sztuka to polecam to moto.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory... nie czytalem dokladnie tego tematu bo nie mam czasu musze leciec wiec szybko odpowiem.

polecam kawasaki KDX :) sam mam ten motor tu fotki: http://www.bikepics.com/members/lukaszlon/93kdx125/

motorek naprawde switny nie ma porownania z innymi enduro 125. DT , ETX itp ...

jezeli bedziesz na kupnie to jak jestes zainteresowany psiz do mnie;]

 

 

GG: 8502119

tel.: 889 446 774

 

pzdro.

 

aaa i co do czesci do KDX... u Olka wszystko dostalem. poza oponami bo kupowalem w innym sklepie gdzie taniej.

Edytowane przez lon_91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście wybierał bym pomiędzy RX,DT a KDXem. Moim zdaniem to są faworyci.

RX i KDX to takie bardziej wyczynowe sprzety od DTki z uwagi na to, że DT więcej waży i jest bardziej masywnym motorkiem ale może by Ci to nie przeszkadzało :).

Osobiście, dla Ciebie widiziałbym DT125 - starczyła by Ci w 100% po 80tce, pozatym jest uważany za jeden z lepszych enduro w tej pojemności - b.łatwo dostępne części, niezawodny silnik, wiedziałbyś co i jak bo miałeś 80tke i znasz sie już zapewne na DTkach i posiada spora moc po odblokowaniu. Jedyne co jest w tym motocyklu wytykane jako minusy to waga i masywna konstrukcja, no i oczywiście zawieszenie które jest b.miękkie (ale jak dla mnie może być ;]). Do endurzenia wystarczy Ci na pewno, ale jeżeli chcesz też sporo latać po torze to może lepiej RX/KDX - są lżejsze, lepsza zawiecha i mniej masywna konstrukcja.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez crasch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ts 125r ? Hmm na forum byl jeden uzytkownik co sie zawsze wyklocal,ze to stoi ponad dt,kmx'em i crm ? Nie potwierdzam,nie przecze. Moze sie wypowie w tym temacie to sie czegos dowiemy.

 

Pozdro :icon_rolleyes:

 

PS przez ten dzial wiem,ze musze wrocic 'w błoto' :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ts odpada...nie pasuje mi to wcale, stare i w ogule, wypowiedzcie sie uzytkownicy hondy crm bo dalej nic konkretnego sie o niej nie dowiedzialem i dowiedziec nie moge, silnik taki jak w nsr ale przeciez nsr nie ma 33KM i jezdzilem na kolegi nsr to strasznie zmulona (ale moze jego taki egzemplarz bo np wypadaly biegi;p)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja polecam RX 125. Na dodatek mojego. Sprzedaję bo przesiadam się na czteropaka, mam już kase odłozoną dlatego też cena za RX niska bo tylko jego sprzedaje i lece po następne moto. Polecam, zapraszam, PW juz wysłałem. Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na podobnej TS ale w wersji 250. Bardzo łatwa charakterystyka silnika, (prawie jak 4T) mięciutkie zawieszenie. Ogólnie faje moto. Myślę że z częściami może być gorzej niż do popularnej DT.

 

Ta Aprilia RX kolegi @Mr.Maciek wygląda całkiem przyzwoicie, no i ten ROTAX ... pięknie wchodzi na obroty :-)

Edytowane przez Tomy M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dt'tka moim zdaniem jest tak miekka (nie chodzzi nawet o twardosc zawieszenia), ze pewniej sie czuje jadac 80km/h skuterem. Odbija sie to rooznymi niespodziiankami podczas jazdy w terenie.

Ts'kaa jest masywniejsza i potezniejsza, lepsza od dt i kmx pod kazdym wzgledem.

W kdx'ie i kx'ie rama jest ta sama w zwiazku z czym geometria jest bardzo ok. W Silniku wystepuje praktyczznie te same rozwiazania, ale jest tez sporo roznic. Odziwo zawor wydechowy i cylinder to w sumie to samo. Ciezsze jest kolo magnesowe i nieco inny kosz sprzeglowy. Maszynka ogolnie bardzo fajna :buttrock: .

Rx jesst chyba najbardziej crossowy z tego wszystkiego. Nie plywa, jest twardy i wiekszzy od niektorych wyczynow :lalag:

pzzzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rx mi sie wlasnie podoba ale ten mr.macka jest za drogi jak na taki rocznik...

ts odpada na wstepnie, wogule mi nie pasuje wiec nie piszmy o tym

rx jest chyba najlepsza propozycja? a jak wg was? kdx'a sie obawiam..co ile tam trzeba tlok zmieniac? bo jak silnik od kx to chyba czesto

 

jak z tymi motorami (wszystkie ktore wymienilem) jest na drodze? jak sie zachowuja przy predkosci okolo 100? teraz troche sie boje tyle jezdzic(mysle ze przejdzie i dlatego pytam- pozatym kupujac moto kupuje kpl. stroj) bo mialem rok temu wypadek na exc525 sm i dlatego tez miedzy innymi odpada wieksza pojemnosc i 4T, wypadek mialem przy jakis 110-120 km/h na drodze z plyt bez zadnego stroju dobrze ze w kasku....i wiadomo szpital....itd. wiec pytam jak przy wiekszych predkosciach zachowuja sie enduraki 125 bo taki ktm poprostu skacze(dlatego sie wywalilem) i rzuca kierownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Naspin, cena za mojego RX jest bardzo atrakcyjna. A jeśli kierujesz się tym że na allegro stoi srebrny rx za 5000zł i sobie ktoś napisał że to jest `99 rok to respekt... Od `94 jest inny wahacz - zaokrąglony, a w tym srebrnym RX jest taki sam wahacz jak u mnie...także przemyśl sobie wszystko :notworthy:

A wracając do tematu to oprócz RX polecam też KDX. Szkoda tylko że ma taak bardzoooo słaby przedni hamulec :/ I KDX jest mały gabarytowo. Ale ogólnie można konkretnie polatać :crossy:

 

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

rx jest chyba najlepsza propozycja? a jak wg was? kdx'a sie obawiam..co ile tam trzeba tlok zmieniac? bo jak silnik od kx to chyba czesto

 

:P Ej dajcie już spokuj z tym KX

KDX ma 27KM a KX ma 40KM!! W tych silnikach jest więcej różnic niż podobieństw... W KDX tłok starczy Ci przynajmniej na 3 sezony tak samo jak w DT i innych motocyklach tej klasy a w KX i innych wyczynowych motocyklach tłoka zmienia sie 2 razy w sezonie.

 

RX to dobry motor tylko najpierw dowiedz sie gdzie, za ile i czy wogole mozesz do niego jakies czesci dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...