hjundaj Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Witam. Od jakis 2 miesiecy jestem w posiadaniu skutera Yamaha Aerox racing '01. Przez 2 miesiace maszynka chodzila swietnie, zadnych problemow. Jakis tydzien temu z kawalkiem zatankowalem na Shelu paliwo 98.Po 2-3 dniach skuter zaczal przy duzych obrotach w czasie jazdy lekko sie dlawic. Sprawe zignorowalem.Niestety z dnia na dzien robilo sie coraz gorzej.Ostatecznie skuter mozna bylo odpalic, na wolnych obrotach chodzil swietnie. Jednak doprowadzenie go do 4,5 tys obrotow, gdzie powinien zaczac jechac powodowalo ze silnik sie dlawil i gasl.Sprawdzilem co tylko umialem, przeczyscilem gaznik, sprawdzilem dysze i co tam jeszcze sie dalo. Ostatecznie sprobowalem wymienic swiece. Nieco lepiej, moge ruszyc i rozpedzic sie do jakis 20 km/h. Potem zaczyna sie dlawic, czasem silnik wogle gasnie. Musze sie zatrzymac i odpalic go z kopa bo na elektryczny rozrusznik nie odpali. Gdy juz jade zdaza mu sie strzelic z rury wydechowej, wskazywalo by to na mieszanke. Jednak dzieje sie tak neizaleznie od ustawien gaznika.Dodatkowo slyszalne sa jakies stukniecia cos jak by 'klik' w czasie jazdy. Zastanawiam sie co robic. Naprawa u mechanika w Irlandii to morderstwo finansowe tak ze szukam jakis sugestii ktore pomogly by mi rozwiazac moj problem. Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Pewnie jakies lipne paliwo... sposc to co masz z baku i nalej paliwa z jakies innej stacji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hjundaj Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Rzecz nei w paliwie. Bo juz w baku jest inne. Caly czas jezdzilem na 95 z roznych stacji i bylo super. Teraz znowu jest 95 i nadal to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 a oleju w dozowniku nie zabrakło przypadkiem ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hjundaj Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Polowa zbiornika oleju. Czy mozliwe jest by jakims cudem zapchaly sie wezyki z olejem albo cos podobnego, choc nie biore tej opcji pod uwage skoro niebieskawy dymek widac na poczatku zaraz po odpaleniu. Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 sprawdź czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza, ja tak miałem u siebie w skuterze zanim zgubiłem filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Zapłon! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 piasektt moze miec troche racji. przez trzy tygodnie zdarzylo mi sie 2 razy wymieniac klin na wale wlasnie w skuterkach yamaha. scielo i tyle. dla mnie to tak; najpierw sprawdz swiece po raz kolejny- kup mianowicie swiece sugerowana przez producenta i dobrze ja rozgrzej juz przy pierwszym odpaleniu. małe yamaszki sa bardzo na to czule. nie mozna na nowej swiecy odpalic moto na sekunde i zgasic. po drugie wyczysc gaznik rozbierajac go w zupelnosci na kazda seubke i przedmuchaj mocnym kompresorem(np. na stacji). zobacz jak to jest z filrem powietrza, moze wypadla Ci czerpnia. powinno byc ok. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hjundaj Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Oki Dziekuej za sugestie i pomoc. Okazalo sie ze: regulacja mieszanki w postaci jednego wkretu obluzowala sie na tyle, iz niemozliwe bylo jakiekolwiek ustawienie mieszanki. Srubka zwyczajnie ustawiala sie sama jak chciala, w wiekszosci przypadkow wkrecala sie kompletnie. Zbieglo sie to w czasie z uszkodzeniem swiecy zaplonowej oraz przytkaniem dysz gaznika. Po wymianie swiecy, gruntownym przeczyszczeniu gaznika i wymianie srubki regulujacej mieszanke skuterek bzyka jak byc powinno. Dzieki jeszcze raz. Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.