pozdro600 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 z tej tabelki wynikaloby ze do mojej k4 musze lac 100oktanow minimum bo mam stopien sprzezania 12.5:1. przeciez to jakas amatorszczyzna :) producent zaleca 95 chyba. czasem leje 95 czesciej 98. w zime bedzie rebuild silnika z wymiana uszczelki na ciensza i wtedy bedzie zalecane 98 tak na mj gust. sprezania powinno wzrosnac do 13:1. jesli chodzi o kawe400 to nie powinno byc tam jakiegos kosmicznego stopnia sprezania. na moj gust to okolo 12:1. sam mialem b4 wiec podobny silnik i nie bylo czuc roznicy miedzy 95 a 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 ok.wobec tego czy objawy spalania stukowego są w całym zakresie obrotów, czy występują w jednym określonym? Zaczyna się w średnim zakresie obrotów pod dużym obciążeniem (jazda pod górkę, itp.) a jeżeli sprawa się pogłębia, to przechodzi na cały zakres. Ale to już jest blisko kaplicy dla silnika. Spalanie stukowe jest BARDZO niezdrowe dla silnika, tak więc jak tylko ciut usłyszałeś to walcz z tym! Ja w swoim (póki co) pozbyłem się tego - było troszkę nagaru i wodą umyłem (podaną przez gaźnik na pracujący silnik).Aha! objawy będą tym silniejsze im gorętszy silnik - teraz już jesień, to spoko.. :icon_razz: Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.