&REW Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witajcie, mam problem z zippkiem. Teraz jak się lekkie chłody zaczęły praktycznie nie odpala z elektrycznego rozrusznika. Tylko z kopki idzie. Poza tym mam taki objaw, że przy odkręceniu manetki jakby go muliło. W każdym razie reakcja na gaz jest co najmniej żadna jeśli nie wsteczna :). Skuter jest jeszcze na dotarciu (zgodnie z instrukcją do ca. 1000 km), ale obecnie przejechane ma już ok. 700 km. Pierwszy przegląd (wymiana oleju) i regulacja gaźnika był robiony. Czy ktoś mógłby mnie ukierunkować, co do ustawień? Nie jestem mechanikiem, na 2T się nie znam ani ani, a z gaźnikiem i regulacją to miałem kontakt jako szczyl, jak wujek Jawkę 350kę robił w warsztacie. Pokręcić śrubkami od składu mieszanki i wolnych obrotów nie filozofia, ale żeby wiedzieć jak ... Dzięki za pomoc, &REW. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 skoro skuter jest na gwarancji to możesz go sam oddać. skroro sam się nie zansz na tym to raczej nic nie zrobisz. skuter muli po dłużesz jeździe, tylko po odpalenie i przejchaniu kilku km czy cały czas?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 skoro skuter jest na gwarancji to możesz go sam oddać. skroro sam się nie zansz na tym to raczej nic nie zrobisz. skuter muli po dłużesz jeździe, tylko po odpalenie i przejchaniu kilku km czy cały czas?? Wujku Dobra Rado, skoro już udzieliłeś mi porady, to po co zadajesz pytania dodatkowe :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...