Skocz do zawartości

Pomórzcie mi zatamować wycieki


Pikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wkońcu upragnionego junaczka ale co .... 8O ma drobny wyciek oleju. Wcale nie taki drobny , co go postawie na dłurzszą chwilke to pojawia sie pod nim plama :cry: Udało mi się zlokalizować ową przyczynę wycieku , (jest nią dzwignia zmiany biegów) z kopajki ani kropli natomiast z owej dzwigienki sporo. Jak narazie zapoznanie miałem z wsk-ami i wiem że w nich ze skrzyni nie ciekło (dzwignia jest powyżej śruby poziomu oleju) i na posyoju nie miało prawa ciec. Nie znam dobrze budowy janka (nie wiem czy tam jest tulejka czy simering). Jeśli ktoś wie co dokupić bądź co mogło sie obluzować to prosze o pomoc (bo janka odwiedzam tylko w sobote i niedziele a chciał bym już w tą sobote poprawić to. Z góry dzięki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Z tego co opisujesz ewidentnie wynika, że masz zużytą tulejkę wałka kopniaka i uszkodzony oring, najlepszą na to radą jest wymiana lub przeszlifowanie wałka i wymiana tulejki i oringa a najlepiej przeróbka owej tulejki na zimmering. Opracowałem i wykonałem już swój patent z zimmeringiem zamiast oryginalnie oringa. Właśnie jest w fazie testów w moim i kolegi silniku.Niedługo opiszę jak to zrobić i wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Z tego co opisujesz ewidentnie wynika' date=' że masz zużytą tulejkę wałka kopniaka i uszkodzony oring, najlepszą na to radą jest wymiana lub przeszlifowanie wałka i wymiana tulejki i oringa a najlepiej przeróbka owej tulejki na zimmering. Opracowałem i wykonałem już swój patent z zimmeringiem zamiast oryginalnie oringa. Właśnie jest w fazie testów w moim i kolegi silniku.Niedługo opiszę jak to zrobić i wykonać.[/quote']

Ostroznie z szlifowaniem walka, bo tam jest frez o tej samej srednicy zewnetrznej - szlifujac frez, oslabiasz go. To po pierwsze.

Po drugie, w miejscu gdzie znajduje sie zmieniacz biegow, nie ma oryginalnie oleju, a cieknie sobie on przez zuzyte oringi i tulejki skrzyni biegow. Rada - wyfrezowac gniazda na simmeringi ale w deklu od skrzyni biegow, a nie w glownej kapie.

 

Patent sprawdzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SZABLE:

"Ostroznie z szlifowaniem walka, bo tam jest frez o tej samej srednicy zewnetrznej - szlifujac frez, oslabiasz go. To po pierwsze.

Po drugie, w miejscu gdzie znajduje sie zmieniacz biegow, nie ma oryginalnie oleju, a cieknie sobie on przez zuzyte oringi i tulejki skrzyni biegow. Rada - wyfrezowac gniazda na simmeringi ale w deklu od skrzyni biegow, a nie w glownej kapie.

 

Patent sprawdzony."

 

Racja z tym wałkiem , ale gdzie widzisz że napisałem żeby zimmeringi wstawiać w pokrywe silnika?? :lol: Miałem na mysli właśnie pokrywe skrzyni biegów tak jak piszesz, niedługo zrobie rysunki i opisze to dokładnie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To patent kumpla z Listy Dyskusyjnej Dziki Junak.

sprawdzone i u mnie.

aaa.jpg

 

Usuwa się zakliniacz wałka wodzikowego

przez wybicie z okrągłego dekla i wytacza

się otwory fi 35 pod symeringi nie zważając

zupełnie czy się toczy dekiel czy tuleję :D

(znaczyss wszysko razem się wytacza od

zewnątrz na 7 mm głębokości)."

Starter 25x35x7

Zmieniacz 24x35x7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...