RudyXJ Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Witam , mam pytanie co o tym modelu sądzicie , moim zdaniem znakomita relacja miedzy ceną a wyposażeniem , martwiła mnie dostępnosć części zamiennych ale po wpisaniu w allegro modelu byłem w szoku ;) ale co sie dziwić , polaków w GB nie brak , auta za grosze , kiera z prawej strony wiec na cześci , cześci od cholery . Następna zagadka czy Roverek z 1997 ma juz ocynkowaną budę ?? Co sądzicie o tych silnikach , ja tylko słysząłme, ze to jest 2.0 Hondy z mocą lekko powyżej 100 koników czyli dające rade... A co Wy na to , prosze o pośpiech w odp. :buttrock: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Samochód chyba zrobiony na bazie hondy accord.Nawet w środku jest prawie taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 accord to rover 620 , 420 jest na civicu :wink: Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Może nie tak do końca na temat bo o tym silniku nic nie wiem ale miałem swego czasu Rovera 414 16 zaworowego wersja angielska rocznik 96, w bardzo ładnym kolorze BLU. Czyli buda zawieszenie wszystko takie same oprócz silnika. Co za za*ebiście przyjemne autko, jego żywiołem są angielskie wąskie kręte boczne drogi(przy silniku 1,4 16V czerwone pole na obrotomierzu 6750!!), zawieszenie ma fajny kompromis między komfortem i sportowym zachowaniem, w Polsce troszkę wymiękało ale to na naprawdę fatalnej jakości drogi i naprawdę ostrej jazdy, na hopkach potrafił oderwać się od asfaltu:)). Pozycja kierowcy bardzo przyjemna. Niesamowicie trzyma się na zakrętach choć jest delikatnie podsterowny, wiadomo napęd na przód i nic za bardzo nie da się zrobić. Z zasłyszanej opinii trzeba uważać na skrzynie biegów i mnie także udało się ją zajechać(jazda na wprost, lekko kierownicą w prawo, mocno w lewo,ręczny, obrótka, wsteczny i zęby wstecznego biegu poszły się kochać) skrzynia z używki koszt 800zł, plus stówa dla mechanika, że wymienił po godzinach pracy, przy okazji wymiana tarczy sprzęgła, klocków hamulcowych, olej plus filtry. Przy okazji nie potwierdziła się opinia o drogich częściach eksploatacyjnych i tarczy sprzegła. Fakt, części składowe skrzyni biegów, czy elementy zawieszenia nowe niesamowicie drogie ale od czego są tanie używki. Gdyby koszt przełożenia kierownicy byłby opłacalny nigdy nie pozbyłbym się tego auta. A europejskie wersje są zbyt drogie.(angielska 2 lata temu koszt w przeliczeniu na złotówki 4,5tyś zł, w bdb stanie zadbane autko z poduszką, elektryczne szyby, alarm).Gdyby to autko było Polskie nazywałoby się "Wędrowiec". Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 accord to rover 620 , 420 jest na civicu :icon_razz: Pozdromasz racie dodam jeszcze że rower 200 to też civic W roverach były silniki hondy ale nie diesel tylko benzyny !!! Ma ocynkowaną budę w roverze korozja bierze tak samo jak w hondzie czyli tylnie błotniki to jest pierwsza sprawa.Ogólnie jest sporo części do rovera. Tylko że ze sprzedażą rovera jest problem bo polski rynek nie jest przekonany do tej marki. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Tylko że ze sprzedażą rovera jest problem bo polski rynek nie jest przekonany do tej marki.dlatego cena jest b. konkurencyjna, a ja auta szukam takiego na pare lat. Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 dlatego cena jest b. konkurencyjna, a ja auta szukam takiego na pare lat. PozdroTo bardzo możliwe że dobrze wybierasz. Jeszcze mogę dodać, że musisz dobrze zrobić rozrząd bo bywają z nim problemy przy ustanawianiu. Trochę się pocą te silniki wręcz bardzo często cieknie olej z pod filtra oleju i turbiny. Ogółem silnik jest bezawaryjny. 2.0 w dieslu był z interkulerem 105 KM i 90 KM bez. Powyżej 200 tyś. km (zależne od jazdy) trzeba regenerować turbinę i pompę wtryskową. Bywają problemy z pilotami alarmu (zalecana naprawa tylko w serwisie), nawet wymiana baterii może spowodować uszkodzenie pilota, najlepiej nie zaglądać tam. Spalanie jest bardzo niskie w tym silniku. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3332831 Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3332831:buttrock: szkoda że niema fotki silnika i nie napisane jest czy posiada interkuler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Witam , mam pytanie co o tym modelu sądzicie , moim zdaniem znakomita relacja miedzy ceną a wyposażeniem , martwiła mnie dostępnosć części zamiennych ale po wpisaniu w allegro modelu byłem w szoku :biggrin: ale co sie dziwić , polaków w GB nie brak , auta za grosze , kiera z prawej strony wiec na cześci , cześci od cholery . Następna zagadka czy Roverek z 1997 ma juz ocynkowaną budę ?? Co sądzicie o tych silnikach , ja tylko słysząłme, ze to jest 2.0 Hondy z mocą lekko powyżej 100 koników czyli dające rade... A co Wy na to , prosze o pośpiech w odp. :buttrock:Jeżdżę tym modelem już od paru lat.(420SDI) Aktualnie mam drugiego Rovera z silnikiem Diesla.Auto jest na licencji Hondy, ten model to akurat Civic.Podwozie to Honda,cała karoseria ocynkowana.Sporo części jest dostępnych jak do Hondy(filtry,elementy zawieszenia,wyposażenie wnętrza).Silnik Diesla w tym modelu jest owocem Angielskiej myśli technicznej.Ten sam silnik jest w Hondach.(Civic Accord)Moc 105 koni.Moc w zupełności wystarczająca. Polecam wersje sedan,pojemny bagażnik.Przebiegi do 200 tyś km praktycznie bezawaryjne, spalanie miasto-ok 6 l/100km,na trasie zszedłem do 4,5 litra :clap: (trasa na jednym zbiorniku"55L"-1150km)Pozdrawiam. :wink: :wink: szkoda że niema fotki silnika i nie napisane jest czy posiada interkuler SDi oznacza wersję z turbina i intercoolerem.(plus wersja wyposażenia)400-setka bez intercoolera ale z turbo ma 86 KM i można ją poznac po oznaczeniach "D"oraz "SD"(bez IC)Mocniejsze wersje oznaczane są "DI" oraz "SDi". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 wielkie dzieki Dresu za szczegółowe wyjaśnienia , ten z linka dziś sprzedany niestety ... Mam na oku teraz 620stke , też 105 koników , lekko powgniatana (zaniedbany ogólnie) , za dobrą cene , jestem w stanie sam to za małą kase dopieścić , zaznaczam , ze auto z Włoch a tam makarony ponoć o wygląd auta nie dbają ... Jedyny plus to to , że elementy które gniją u nas, na południu często są dobre , kumpel kupił scorpio mk I i rdzy nie uraczysz a auto z 1992 (chyba) ... Pozdrawiam !!! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 wielkie dzieki Dresu za szczegółowe wyjaśnienia , ten z linka dziś sprzedany niestety ... Mam na oku teraz 620stke , też 105 koników , lekko powgniatana (zaniedbany ogólnie) , za dobrą cene , jestem w stanie sam to za małą kase dopieścić , zaznaczam , ze auto z Włoch a tam makarony ponoć o wygląd auta nie dbają ... Jedyny plus to to , że elementy które gniją u nas, na południu często są dobre , kumpel kupił scorpio mk I i rdzy nie uraczysz a auto z 1992 (chyba) ... Pozdrawiam !!!W 600-tce nie licz juz na wystarczające osiągi i małe spalanie(gabaryty i waga)Alternatywą jest Rover 45.Wszystko to samo ,jedynie zmienione lampy(przód) podobne do tych z 75-tki.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 W 600-tce nie licz juz na wystarczające osiągi i małe spalanie(gabaryty i waga)Alternatywą jest Rover 45.Wszystko to samo ,jedynie zmienione lampy(przód) podobne do tych z 75-tki.Pozdrawiam a 600 wszystkie diesle to 105 koni czy są też wsadzane te 85 konne ?? Dzieki i pozdrawiam !!! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 a 600 wszystkie diesle to 105 koni czy są też wsadzane te 85 konne ?? Dzieki i pozdrawiam !!!W przypadku 600-tki wszystkie diesle posiadają turbo+IC (105KM)Pozdrawiam. :icon_razz: szkoda że niema fotki silnika i nie napisane jest czy posiada interkulerPokrywa silnika 105KM ma trzy śruby , 86 -cio konna ma ich cztery. Powyżej 200 tyś. km (zależne od jazdy) trzeba regenerować turbinę Jest taka możliwość. Wskazane jest po zakończonej jezdzie nie wyłączać natychmiast silnika,dobrze jak sobie pochodzi chwilę na wolnych obrotach by olej mógł schłodzić turbinę. :crossy: masz racie dodam jeszcze że rower 200 to też civicPOZDROModel 200 Rovera jest na bazie Hondy Concerto. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Jest taka możliwość. Wskazane jest po zakończonej jezdzie nie wyłączać natychmiast silnika,dobrze jak sobie pochodzi chwilę na wolnych obrotach by olej mógł schłodzić turbinę. też tak słyszałem , zalecane do wszystkich silników nie tylko starych , przechodzonych ... :icon_razz: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.