MłodyWilk22 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jaki przebieg ma sprzęt? Bo być może poprzedni jeździec przypalił sprzęgło i założył mocniejsze sprężyny z nadzieją że mu to pomoże. Skoro płyn zalałeś nowy i udało Ci się odpowietrzyć to jedynie pozostaje zajrzeć do kosza sprzęgła. Może gość startował na 1/4 mili i też coś tam powymyślał za udoskonalenia. A próbowałeś popompować klamką z 10 razy na postoju i następnie spróbować ruszyć? 1/4 mili :crossy: No raczej nie wydaje mi się :buttrock: Ona nawet sportowych wydechów nie miała, zwykły filtr powietrza(nie rzaden K&N). Jedynie co miała nieorginalne to turystyczną szybę, ale i tak dał mi do niej orginała :clap: Przebieg przy kupnie - 27kkm(teraz już 31kkm) W rzadne twardsze spręzyny nie chce mi sie wierzyć... jedynie co, to poprostu trzeba je wymienic na nowe... Najbardziej chyba obstawałbym przy wersji musieli - wyciągnać tarcze i je namoczyć, a przy okazji sparwdzi sie ich stan jak i tych sprężyn... Ponoc w Busach przy takiej mocy sprzęgło nie jest dośc trwałym elementem :flesje: Także być może sznowny niemic je przysmalił, chociaż naparwde wyglądał na barzdo spokojnego :flesje: Zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 twoj problem tkwi w plynie , nigdy do sprzegiel hydraulicznych nie leje sie plynu hamulcowego dot-4 tylko specjalny olej mineralny ewentualnie jak nie mozesz takiego dostac zalej je olejem do amortyzatorow 10w mineralny !!! A ja sie z nim zgodze do kazdego sprzegla firmy magura leje sie olej mineralny a nie dot-4 , ale jesli na zbiorniczku jest dot-4 to widocznie tak musi byc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 A ja sie z nim zgodze do kazdego sprzegla firmy magura leje sie olej mineralny a nie dot-4 , ale jesli na zbiorniczku jest dot-4 to widocznie tak musi bycpozdro tylko do magury , w suzi jest normalna pompa hamulcowa do sterowania wysprzęglikiem , tylko lewostronna Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.