aLLy Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 to jesli juz przy tylnym zawieszeniu jestesmy nie omieszkam zapytac. Wie ktos moze czy w Aprili RX da sie utwradzic badz podniesc tylnie zawieszenie? Przy sprezynie jest taka duza nakretka i tak sobie myslalem ze jakbym ja bardziej wkrecil to moze by moto bardziej poszlo w gore?? mniej wiecej tak to wyglada , za duzo na tym zdjeciu nie widac pozniej dam cos lepszegohttp://www.bikepics.com/pictures/880316/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jak chcesz buggy z amorami o wielkim skoku to rozejrzyj się może bardziej za...przednimi amorami. Tam skok jest bez żadnych dźwigni w okolicach 300 mm. Na komplecie z dwóch motocykli budujesz cały zawias pojazdu, bez dźwigni i niepotrzebnego zamieszania. czy sadzisz ze to zda egzamin? myśle że bedzie lepiej wybierac dziury niż tylni zawias ale jak wytrzymałośc, nie wytrzepią sie za szybko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Przednie lagi są dużo mocniejsze od tylnych. W tylnych jest praca tylko na rozciąganie i ściskanie, w przednich masz dodatkowe obciązenia gnące i skręcające, i to poteżne. Zresztą zobacz na masywność konstrukcji przedniego i tylnego amora. Poza tym przednie lagi są łatwiejsze w serwisowaniu, kombinacje ze sprężynami, olejem mozesz robić samodzielnie. W tylnym amorze o ile jest rozbieralny jest to już wyzsza szkoła jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Dzieki jarek_s za porady bo po konsultacji z gościem z którym buduje to cacuszku zmieniamy koncepcje na amory przednie ze wzgledu na łatwiejszy montaż i wzgledy które ty napisałeś jak również gość ten stwierdzil ze amory przednie przy takiej masie pojadu beda wysmienicie wybierać nierówności.to teraz pytanie od jakiego moto (z rynku używek, czesci) najlepiej zastosować amory, żeby były wytrzymały, duży skok itd. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez Ziele90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 napewno cos z duzych pojemnosci np xr600, lc4 itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.