Skocz do zawartości

ktm exc 525 vs ktm lc4 6...


Rekomendowane odpowiedzi

Diler ? Czyli tak - jest sobie salon motocyklowy,w ktorym stoja crossy i jego wlasciciel moze zarejestrowac 2 w roku,jezeli przejda przeglad ?

Wiec nie tyczy to sie osoby prywatnej ?

 

Dokładnie tak samo zrozumialem. I chyba tak jest. Jakby osoby prywatne mogły tak robić to większość torówek byłaby zarejestrowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech no to wielka szkoda bo juz sie ludzilem ;/ , przez ostatnie dni sporo szperalem i teraz mam wielki dylemat ktore moto bedzie lepsze ktm smc 625 czy ktm smc 660 , ktos zna roznice (moc , awaryjnosc , prowadzenie ???)

 

pozdrawiam

Edytowane przez czarczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech no to wielka szkoda bo juz sie ludzilem ;/ , przez ostatnie dni sporo szperalem i teraz mam wielki dylemat ktore moto bedzie lepsze ktm smc 625 czy ktm smc 660 , ktos zna roznice (moc , awaryjnosc , prowadzenie ???)

 

pozdrawiam

Ty no ale co tak sie szybko poddajesz :bigrazz: moze sproboj sie dogadac z jakimś dealerem. Moze masz kogoś znajomego w jakimś salonie albo komisie. A moze wystarczy np dealer samochodowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie za bardzo jest sie z kim dogadac ;/ , a poza tym zauwaylem ze ktm smc 625/660 sa duzo mniej wymagajace w urzytkowaniu niz ktm sx 520 ( co jest wielkim plusem dla mnie ) wiec teraz tylko musze sie okreslic ktorego wybrac i zaczac poszukiwania za konkretna sztuka

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Jestem nowy na forum ale wypowiem się,ponieważ mam szczęście jezdzić lc4640 i 525exc

Motocykle oba są z 2005r

525 jest mojego kolegi,facet jeździ tak,że nikt po niego nie dzwoni przed wypadem :P mówią,że wariat

:D ...

lc4 w 98% daje rade za 525

fakt,jest cięższy ale od tego się nie umiera ;)

czasem wpadam na asfalt,generalnie uzywam go na codzień i jestem zachwycony.

Jak o niego dbasz to jest pancerny,moj ma 7kkm,kupilem go na pierwszym,fabrycznym komplecie opon uniwersalnych,we francji nie widział nawet szutrowej drogi.Jest w stanie perfekcyjnym,niestety udało mi się

porysować naklejke akrapović na tytanowym wydechu :cool:

Wiem ze jestem w mniejszości ale nie zamieniłbym się za nic na 525,powiem więcej,ten kolega

zaczyna przebąkiwać ze może znalazłbym mu takiego samego... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiem ze jestem w mniejszości ale nie zamieniłbym się za nic na 525,powiem więcej,ten kolega

zaczyna przebąkiwać ze może znalazłbym mu takiego samego... :buttrock:

Bo widzisz, zależy do czego komu motocykl jest potrzebny.

Jak używasz motocykla na codzień i jezdzisz też po ulicach to zaden KTM z serii EXC by sie do tego nie nadał i LC4 jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. 525 to jest wyczynowy motocykl przeznaczony raczej w 100% do jazdy w ciężkim terenie. To jest tak jak byś autem WRC chciał jezdzić na codzięń... :lalag:

Jak kolega potrzebuje tez sprzeta do jazdy po ulicy to lepiej niech faktycznie przesiądzie sie na LC4 :lalag:

 

EXC czy SX nadawało by sie na ulice tylko własnie po przeróbce na supermoto. I myśle ze można wtedy zdrowo poszaleć i narobić sporego zamieszania na mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja wlasnie szukam sprzeta ktorego bede bardziej uzywal po miescie niz do terenu ( jesli juz to dokupie komplet kol enduro i raz na jakis miesiac maly wypad zrobie ale to bardzo zadko) wiec 95% przeznaczenia to ulica i glownie miasto ( choc dalsze wypadu raz na rok tez bede przewidywane) i teraz pytanie z jakim silnikiem najlepiej kupic ?? 625 , 640 czy 660?? ktory najmocnijszy a ktory najmniej awaryjny , na moto mam przeznaczone 13-14 tys zl i raczej bedzie to motocykl z niemcowni lub austrii wiec cos powyzej roku 2000 chyba kupie i teraz pytanie bo w 2003 wszedl nowy silnik ktory jest lepszy ?? z glowica high flow ( szary) czy raczej ten zwykly ( czarny) pomozcie doradzic

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

kilka lat temu jeździłem KTM DUKE z silnikiem lc4 620,jedyne co się stało to przy ostrym paleniu

gumy ciśnienie oleju tak wzrosło,że wywaliło mi go dużo do gaźnika :flesje:

Rozbieranko,czyszczenie i dalej ogień.Moto jeździło głownie na jednym kole,guma do trójki,do ok 140-150km/h

Udało mi się zajechać tarcze sprzęgła :icon_mrgreen: nic więcej i z tego co wiem to duke dalej jeździ i przestać nie ma zamiaru.

640 mam od kilku tygodni,więc nic nie moge powiedzieć,ale z tego co czytałem i rozmawiałem z znającymi

temat to jest to naprawde wytrzymała jednostka.

Pozdrawiam Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie silniki do LC4 są bardzo udane od poczatku do końca produkcji, choć tradycyjni LC4-fani uważają że nie do pobicia są silniki starsze, jeszcze montowane ręcznie i one cieszą się największym szacunkiem. Jak dostaniesz z high flow-bierz, ja co prawda jeździłem na tej głowicy i zbyt dużego przyrostu mocy nie zauważyłem ale to była prawdopodobnie przyczyna gaźnika.

660 ja osobiście bym nie brał ze względu na (podobno-tylko o tym słyszałem) duże wibracje, jeszcze większe niż w standartowym silniku. Wał korbowy w 660 ma wiekszy skok, przy tej samej fi cylindra. Ale jak ktos cierpi na ciągły, niezaspokojony głód mocy-LC4 660 z gaźnikiem Keichina, High Flow, i dobrym wydechem może być strzalem w 10.

Jak dla mnie LC4 to ogniwo pośrednie między wyspecjalizowanymi wyczynówkami a normalnym motocyklem uzytkowym. Coś pomiędzy XT, DR a EXC czy WR . I cały czas trwałość na pozimie prawie że podobnym jak w motocyklu uzytkowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega ma ładnie pieszczoną LC4 640E, chce za nią mniej więcej takie pieniądze jak mówisz. Sztuka doinwestowana, zadnych braków, znam dobrze i właściciela i motocykl. Ma przednią tarczę hamulcową dużą, z SM. Jak coś-wal na PW. Sztuka jest w Gdańsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...