Zuberek Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 W skrzyni nie wymieniasz jednej zebatki, tylko 2 + wodzik ( + prowadnik wodzikow jak nie masz szczescia ).Lub cala skrzynie uzywke, co jest duzo tansze ale bez gwarancji czy 2 nie wypada... kupując skrzynie można przecież widzieć czy skrzynia nadaje się do jazdy czy też nie. Nie długo będą większe takie targi może tam coś wypaczę a jak nie to allegro do szczegółolwych oględzinach zdjęć :icon_razz: Jeżeli dogadam się z gościem na dobrą cenę to wezmę. Jak obliczyłeś że OC będziesz płacił 1000zł? ja za fzr bez zniżek w PZU 220zł Nie wiem jakoś mi tak z obliczeń wyszło że tyle będę musiał płacić. I po rozmowie ze znajomym który przy motorach bawi się już X czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Jeśli to jest kompletny motocykl to 2k to nie jest dużo. Sama skrzynia to jeden z wielu możliwych wydatków które mogą Cię czekać więc nie patrz tylko na skrzynie. 0,5litra w tym motocyklu to standard i tym się nie przejmuje, wręcz nie wierzę że to jest tylko 0,5l podejrzewam że jest to optymistyczna wersja sprzedającego a spalanie oleju będzie dwa- trzy razy większe:) Jeśli chodzi o drugi bieg, to jest bolączka tych motocykli, nawet jak kupisz motocykl inny ze sprawną skrzynią to już za miesiąc możesz mieć to samo. Nie widzę motocykla więc Ci nie powiem bierz, albo nie. Nie wykluczałbym po prostu tego motocykla, bo może jeszcze coś z niego by było. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Tia. Coś by z niego było jak ziomek lubi się babrać w mechanice na wyższym level`u i ma zbędną kasę w kieszeni. Za całą skrzynię licz kilka stówek, do GSX-R chodzą nawet po 700-800zł za komplet, a też mają bolączkę z 2 biegiem. Nie wiem ile do FZR. Znajomek zeszłego roku zabił się na FZR, może jeszcze rodzina ma ten wrak, popytam jakbyś chciał części jakieś. Ogólnie to więcej niż 2k nie warto dawać za takiego rumpla, pod warunkiem że jest kompletny, nie jest krzywy, wszystkie plastiki są OK. A ile w niego włożysz to już inna bajka. Pierścienie, uszczelniacze, uszczelka pod głowicę (100-200pln),skrzynia,o-ringi, jakieś pieprzoty, regulacje, olej, filtry, płyny itd. Za całą sumkę możesz kupić zdrowe, jeżdżące moto. Przemyśl dobrze tą sprawę, japonia nie lubi dróg na skróty i jak chcesz zaoszczędzić na naprawie to zapłacisz 3 razy więcej za wszystko albo wcale nie będziesz jeździł. A na oko skrzyni też nie ocenisz tak na 100%. Niby ładnie i zdrowo wygląda, poskładasz i okaże się kupa. Jeśli poskładasz i coś będzie nie tak, oddasz do serwisu to wiedz że mechanik skasuje sporą sumkę za to że sam grzebałeś, coś pomieszałeś a On musi z tym walczyć teraz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Moto tak wygląda: A silnik od Fazera z 99 bedzie pasował? np. taki jak ten? http://moto.allegro.pl/silnik-yamaha-fazer-600-cm3-99-rok-25-tys-km-i1591839725.html qurimto jeżeli możesz to się popytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Silnik od fazer nie podejdzie bo ma inny kat nachylenia i inne uchwyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 To może zapytam inaczej a co do tej ramy wejdzie?? ;p Tylko silnik FZR 600?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 raczej tylko on w innym wypadku trzeba mocowanie przespawywał i roboty kupę byś miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirty Harry Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 A może lepiej rozejrzeć się za YZF 750 / FZR 1000 ? Silniki "idiotoodporne", a w razie jak padnie to takowy można przełożyć minimalnym nakładem sił np z ThunderAce'a ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Daj sobie spokój ze starym trupem. Lepiej dołóż kilka banknotów i kup coś młodszego, bardziej sprawnego. Kolega powyzej podał ładny przykład. Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.