Skocz do zawartości

Enduro w 4suwie dla początkującego


Rekomendowane odpowiedzi

W tytule rocznik 91 a w aukcji 95 hehe.

Moto całkiem niezłe się wydaje ale cena troche przesadzona...

A ile ten KTM ma kucy i jaka jego waga?

 

Znajomy co mówiłem kupił dwa dni temu KTM EXC 400 z 1998r, zarejestrowany w super stanie za 7300 PLN.

Po za tym daleko odemnie jest to moto strasznie ( w okolicy nie ma nic ciekawego :clap: )

Edytowane przez Fiba_Enduro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo mi jak najbardziej o XR400. Co do XLR250 bodajze BAJA (z wielkimi swiatlami z przodu) to mialem okazje sie przejechac tak 'na szybkiego'. Motocykl w sumie podobnie sie prowadzil do mojego DRa. Jedyna roznica byl dol, ktory byl nieco slabszy. Nie testowalem go tylko w porzadniejszym terenie, ale sadze ze tez jako tako by dal sobie rade. Co do 4t 125ccm to moze i jakos jezdzi ale do wbijania sie pod pionowe sciany, itp to sie raczej nie nadaje. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 4t 125ccm to moze i jakos jezdzi ale do wbijania sie pod pionowe sciany, itp to sie raczej nie nadaje

 

Nie no 125 raczej wykluczam, chce moto żebym je chwile miał. Podejżewam, że 125 w 4-paku po roku lub pół już będzie troche jednak za słabe...

I dlatego wolałbym moto bardziej 'przyszłościowe' , że gdybym nawet musiał troche w niego włożyć kasy po zakupie to abym nie musiał po krótkim okresie sprzedawać np. z powodu braku mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie no 125 raczej wykluczam, chce moto żebym je chwile miał. Podejżewam, że 125 w 4-paku po roku lub pół już będzie troche jednak za słabe...

I dlatego wolałbym moto bardziej 'przyszłościowe' , że gdybym nawet musiał troche w niego włożyć kasy po zakupie to abym nie musiał po krótkim okresie sprzedawać np. z powodu braku mocy.

 

 

Podejrzewam, ze ta twoja 50ccm w 2t ma wiecej mocy niz te wszystkie 125ccm w 4t :rolleyes: Chociaz wiadomo, ze jest duuuuzo oszczedniejsze oraz lagodniej oddaje moc. Musisz sie jeszcze zdecydowac, gdzie chcesz tym latac. Czy podjezdzac sobie np. tak http://bikepics.com/pictures/720481/ albo tak http://bikepics.com/pictures/720477/ czy normalnie do jazdy po bardziej poziomych terenach :icon_twisted: Jednak radzilbym szukac czegos co masz w miare blisko i w najlepszym stanie. Czy to bedzie dr350, klx250, klx300 czy xlr250, to na pierwsze 4t nie bedzie takiej duzej roznicy :icon_razz: POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, ze ta twoja 50ccm w 2t ma wiecej mocy niz te wszystkie 125ccm w 4t :P Chociaz wiadomo, ze jest duuuuzo oszczedniejsze oraz lagodniej oddaje moc. Musisz sie jeszcze zdecydowac, gdzie chcesz tym latac. Czy podjezdzac sobie np. tak http://bikepics.com/pictures/720481/ albo tak http://bikepics.com/pictures/720477/ czy normalnie do jazdy po bardziej poziomych terenach :) Jednak radzilbym szukac czegos co masz w miare blisko i w najlepszym stanie. Czy to bedzie dr350, klx250, klx300 czy xlr250, to na pierwsze 4t nie bedzie takiej duzej roznicy :icon_razz: POZDRO

 

no nie byl bym taki pewny co do tej 50 bo dr biore dt 80

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

no nie byl bym taki pewny co do tej 50 bo dr biore dt 80

 

Na prostej na ulicy czy w terenie?? Zebatki w obu motocyklach standardowe?? Silniki w dobrym stanie?? Kierowcy w miare porownywalni?? Nie ma co sie klucic nad tym kto kogo bierze itp...Dla mnie 125 w 4t to naprawde nie za dobry motocykl na drugie moto :) POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz też kupuje motor szukam już 1.5miecha. Na początku myślałem nad 4t najlepiej dr ale jak zobaczyłem ile za 15letnie roczniki wołają to mi się odechciało. Za 7.5tyś które posiadasz i Ci aż tak bardzo zależy na 4suwie to wybieraj miedzy klx 250 bo na 300 nie masz szans za bardzo, albo kieruj w xr 400 z lat 96 ... .

 

KLX 250. Nie taki słaby wersja r ma chyba 27KM małą wagę i ma silnik nie do zajechania jak to mówią. Cenią se je na ameryce. Możesz stuningować gażniczek podciśnieniowy i masz powyżej 30kucy.Jak to ktoś powiedział jezdzi sie tym jak rowerem.

 

XR400. Ma koło 40PS masa większa od klx jak czytałem xr chyba bez płynów ma 116.5KG.

 

DR 350. W las nie zabardzo zależy jaka wersja wersja s ma koło 140kg wagi. Co nie jest dorbe w las.

 

CO do xr to ostatnio była fajna sztuka na allegro za 7tyś.

 

Pomyśl jeszcze nad dwusuwem. Nie skreślaj go odrazu bo są też dobre. Niby dzwięk taki ale wyższe pojmności fajne chodzą. Ja teraz szukam kdx 200 lub 250 i na razie nie chce 4t bo chce czuć tą moc. Cztero takt po dwudziestce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje mi sie,ze wiecej to juz tobie nie poradzimy :/ Tak jak pisalem wczesniej - znajdz jakis motorek w poblizu i ogladaj az do skutku :wink:

 

Co do masy DRa - wystepuja rozne wersje. W oparciu o serwisowke podam wagi: 113kg, 118kg, 124kg, 130kg(TYLKO wersja SER z'94r). Nie widze wiec zeby ktoras wazyla 140kg (chyba ze doliczasz plyny i bloto :().I jeszcze pytanko - ile jezdziles DRka po lesie?? Uwierz mi - nie tylko motocykle klasy wr,exc potrafia jezdzic dborze po lesie... Jedyne slabosci, ktore utrudniaja jazde to wlasnie wspomniana masa i zawiecha glownie przednia.

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak już bardzo wiele się dowiedziałem. Dzięki chłopaki :icon_mrgreen:

Teraz najbardziej skłaniałbym się ku Kawasaki KLX 300 lub 250, ewentualnie DR 350 ale gdybym dorwał młodszy rocznik w normalnych pieniądzach (co wątpliwe :clap: ).

 

Powiedzcie mi tylko jedno, wiem, że DR350 w młodszych latach miały rozruszniki. A jak ma się sprawa w Kawasaki? Są też wersje z rozrusznikami czy tylko bez?

 

Oczywiście tematu jeszcze nie uważam za zamknięty bo mam nadzieje, że jak ktoś będzie miał coś do powiedzenia ciekawego to mam nadzieje, że napisze. Z resztą jeszcze nic nie kupiłem to będe się z Wami konsultował jak coś :notworthy:

 

Pozdrawiam!

Fiba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem drke pożyczoną od sąsiada na tydzień i po przesiadce z wre 125 spora różnica wręcz bym powiedział ze ogromna :notworthy: Przyzwyczajony do odwijania manetki w 2t troszkę sie zdziwiłem jak mi drka podniosła koło :clap: Co do masy to jest kurna ciężka i jak na laika to czułem tez ze to zawieszenie jest marne(kilka razy mi dobiło). Co do mocy to nie wiem ale jak dla mnie to było jej sporo a może po prostu to dlatego ze pierwszy raz na 4t śmigałem po 2 dniach sie przyzwyczaiłem i normalnie śmigałem ale żeby dobrze po zakrętach latać to mi jeszcze brakło czasu bo nie mogłem sie przyzwyczaić do tej wagi. A i wersje miałem tą jakąś (ponoć) typowo terenową. Co do awaryjności to powiedzieć nic nie mogę bo złamana klamka, pęknięty łańcuch to raczej złośliwość rzeczy martwych a co do braku iskry na świecy to tez pewnie przypadek :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

CO do xr to ostatnio była fajna sztuka na allegro za 7tyś.

 

 

Sam patrzyłem na tą ofertę ale motocykl był bez prawa rejestracji co za cenę 7tyś.... no cóż wg. mnie za dużo. Tymbardziej motocykl jest jak widać mało popularny, a kiedyś będzie trzeba to sprzedać albo kupić części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...