Fiba_Enduro Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) W tytule rocznik 91 a w aukcji 95 hehe.Moto całkiem niezłe się wydaje ale cena troche przesadzona...A ile ten KTM ma kucy i jaka jego waga? Znajomy co mówiłem kupił dwa dni temu KTM EXC 400 z 1998r, zarejestrowany w super stanie za 7300 PLN.Po za tym daleko odemnie jest to moto strasznie ( w okolicy nie ma nic ciekawego :clap: ) Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez Fiba_Enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Chodzilo mi jak najbardziej o XR400. Co do XLR250 bodajze BAJA (z wielkimi swiatlami z przodu) to mialem okazje sie przejechac tak 'na szybkiego'. Motocykl w sumie podobnie sie prowadzil do mojego DRa. Jedyna roznica byl dol, ktory byl nieco slabszy. Nie testowalem go tylko w porzadniejszym terenie, ale sadze ze tez jako tako by dal sobie rade. Co do 4t 125ccm to moze i jakos jezdzi ale do wbijania sie pod pionowe sciany, itp to sie raczej nie nadaje. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Co do 4t 125ccm to moze i jakos jezdzi ale do wbijania sie pod pionowe sciany, itp to sie raczej nie nadaje Nie no 125 raczej wykluczam, chce moto żebym je chwile miał. Podejżewam, że 125 w 4-paku po roku lub pół już będzie troche jednak za słabe... I dlatego wolałbym moto bardziej 'przyszłościowe' , że gdybym nawet musiał troche w niego włożyć kasy po zakupie to abym nie musiał po krótkim okresie sprzedawać np. z powodu braku mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 SUZUKI DR 125, TAK SIE SKŁADA ŻE MAM NA SPRZEDAZ :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) Nie no 125 raczej wykluczam, chce moto żebym je chwile miał. Podejżewam, że 125 w 4-paku po roku lub pół już będzie troche jednak za słabe... I dlatego wolałbym moto bardziej 'przyszłościowe' , że gdybym nawet musiał troche w niego włożyć kasy po zakupie to abym nie musiał po krótkim okresie sprzedawać np. z powodu braku mocy. Podejrzewam, ze ta twoja 50ccm w 2t ma wiecej mocy niz te wszystkie 125ccm w 4t :rolleyes: Chociaz wiadomo, ze jest duuuuzo oszczedniejsze oraz lagodniej oddaje moc. Musisz sie jeszcze zdecydowac, gdzie chcesz tym latac. Czy podjezdzac sobie np. tak http://bikepics.com/pictures/720481/ albo tak http://bikepics.com/pictures/720477/ czy normalnie do jazdy po bardziej poziomych terenach :icon_twisted: Jednak radzilbym szukac czegos co masz w miare blisko i w najlepszym stanie. Czy to bedzie dr350, klx250, klx300 czy xlr250, to na pierwsze 4t nie bedzie takiej duzej roznicy :icon_razz: POZDRO Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Mnie też dziwią przesadne ceny dr 350 ;) Trochę się o nich usłyszało a ludzie juz 92r za 6,5k chcą sprzedać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Podejrzewam, ze ta twoja 50ccm w 2t ma wiecej mocy niz te wszystkie 125ccm w 4t :P Chociaz wiadomo, ze jest duuuuzo oszczedniejsze oraz lagodniej oddaje moc. Musisz sie jeszcze zdecydowac, gdzie chcesz tym latac. Czy podjezdzac sobie np. tak http://bikepics.com/pictures/720481/ albo tak http://bikepics.com/pictures/720477/ czy normalnie do jazdy po bardziej poziomych terenach :) Jednak radzilbym szukac czegos co masz w miare blisko i w najlepszym stanie. Czy to bedzie dr350, klx250, klx300 czy xlr250, to na pierwsze 4t nie bedzie takiej duzej roznicy :icon_razz: POZDRO no nie byl bym taki pewny co do tej 50 bo dr biore dt 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) no nie byl bym taki pewny co do tej 50 bo dr biore dt 80 Na prostej na ulicy czy w terenie?? Zebatki w obu motocyklach standardowe?? Silniki w dobrym stanie?? Kierowcy w miare porownywalni?? Nie ma co sie klucic nad tym kto kogo bierze itp...Dla mnie 125 w 4t to naprawde nie za dobry motocykl na drugie moto :) POZDRO Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) 4t 125 jest slabe to fakt (gdyby tak nie bylo to bym nie chcial kupic 125 2t :icon_mrgreen:) mysle ze jest porownywalne z dobrą 80 2t Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez AdamSuzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ej chłopaki nie róbcie śmietnika z mojego tematu. Chyba wyraźnie napisałem, że żadne 125cc nie wchodzi w gr więc po co ciągnąć temat? :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ja teraz też kupuje motor szukam już 1.5miecha. Na początku myślałem nad 4t najlepiej dr ale jak zobaczyłem ile za 15letnie roczniki wołają to mi się odechciało. Za 7.5tyś które posiadasz i Ci aż tak bardzo zależy na 4suwie to wybieraj miedzy klx 250 bo na 300 nie masz szans za bardzo, albo kieruj w xr 400 z lat 96 ... . KLX 250. Nie taki słaby wersja r ma chyba 27KM małą wagę i ma silnik nie do zajechania jak to mówią. Cenią se je na ameryce. Możesz stuningować gażniczek podciśnieniowy i masz powyżej 30kucy.Jak to ktoś powiedział jezdzi sie tym jak rowerem. XR400. Ma koło 40PS masa większa od klx jak czytałem xr chyba bez płynów ma 116.5KG. DR 350. W las nie zabardzo zależy jaka wersja wersja s ma koło 140kg wagi. Co nie jest dorbe w las. CO do xr to ostatnio była fajna sztuka na allegro za 7tyś. Pomyśl jeszcze nad dwusuwem. Nie skreślaj go odrazu bo są też dobre. Niby dzwięk taki ale wyższe pojmności fajne chodzą. Ja teraz szukam kdx 200 lub 250 i na razie nie chce 4t bo chce czuć tą moc. Cztero takt po dwudziestce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Zdaje mi sie,ze wiecej to juz tobie nie poradzimy :/ Tak jak pisalem wczesniej - znajdz jakis motorek w poblizu i ogladaj az do skutku :wink: Co do masy DRa - wystepuja rozne wersje. W oparciu o serwisowke podam wagi: 113kg, 118kg, 124kg, 130kg(TYLKO wersja SER z'94r). Nie widze wiec zeby ktoras wazyla 140kg (chyba ze doliczasz plyny i bloto :().I jeszcze pytanko - ile jezdziles DRka po lesie?? Uwierz mi - nie tylko motocykle klasy wr,exc potrafia jezdzic dborze po lesie... Jedyne slabosci, ktore utrudniaja jazde to wlasnie wspomniana masa i zawiecha glownie przednia. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 No i tak już bardzo wiele się dowiedziałem. Dzięki chłopaki :icon_mrgreen: Teraz najbardziej skłaniałbym się ku Kawasaki KLX 300 lub 250, ewentualnie DR 350 ale gdybym dorwał młodszy rocznik w normalnych pieniądzach (co wątpliwe :clap: ). Powiedzcie mi tylko jedno, wiem, że DR350 w młodszych latach miały rozruszniki. A jak ma się sprawa w Kawasaki? Są też wersje z rozrusznikami czy tylko bez? Oczywiście tematu jeszcze nie uważam za zamknięty bo mam nadzieje, że jak ktoś będzie miał coś do powiedzenia ciekawego to mam nadzieje, że napisze. Z resztą jeszcze nic nie kupiłem to będe się z Wami konsultował jak coś :notworthy: Pozdrawiam!Fiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Miałem drke pożyczoną od sąsiada na tydzień i po przesiadce z wre 125 spora różnica wręcz bym powiedział ze ogromna :notworthy: Przyzwyczajony do odwijania manetki w 2t troszkę sie zdziwiłem jak mi drka podniosła koło :clap: Co do masy to jest kurna ciężka i jak na laika to czułem tez ze to zawieszenie jest marne(kilka razy mi dobiło). Co do mocy to nie wiem ale jak dla mnie to było jej sporo a może po prostu to dlatego ze pierwszy raz na 4t śmigałem po 2 dniach sie przyzwyczaiłem i normalnie śmigałem ale żeby dobrze po zakrętach latać to mi jeszcze brakło czasu bo nie mogłem sie przyzwyczaić do tej wagi. A i wersje miałem tą jakąś (ponoć) typowo terenową. Co do awaryjności to powiedzieć nic nie mogę bo złamana klamka, pęknięty łańcuch to raczej złośliwość rzeczy martwych a co do braku iskry na świecy to tez pewnie przypadek :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuxkiller Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 CO do xr to ostatnio była fajna sztuka na allegro za 7tyś. Sam patrzyłem na tą ofertę ale motocykl był bez prawa rejestracji co za cenę 7tyś.... no cóż wg. mnie za dużo. Tymbardziej motocykl jest jak widać mało popularny, a kiedyś będzie trzeba to sprzedać albo kupić części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.