Skocz do zawartości

Enduro do wałęsania sie po górach dla początkujacego.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Szukam dla siebie lekkiego enduro do jazdy w bardzo wymagajacym technicznie terenie, ale jeszcze nie trialowym :)

Zastanawiałem sie nad 125 2T-waza one średnio około 100kg i maja >40KM.

 

W jezdzie offroadowej jestem zielony-fakt faktem dosiadam szosowego motocykla od paru sezonów i uprawiałem kolarstwo górskie ( dyscypline o bliżniaczej nazwie enduro) przez kilka lat ale wiem to nie to samo.

Moze umiejetnosci zdobyte na "góralu" pomoga mi troche w kontorli endurasa.

 

Wracając do tematu to szukam motocykla którym mógł bym sie wypuścić na górskie szlaki, które do tej pory eksplorowałem rowerem bądź pieszo.

Dodam jeszcze że zadne skoki i szalencza jazda na stojaco nie wchodzi w grę-mam problemy z kolanami i musze na nie uwazać .

 

Mam 191 cm wzrostu wiec nie bede miałraczej problemów z sieganiem stopami do ziemi na moto :)

 

Wiec podsumowujac-enduro z dobrym zawiasem-z przodu USD, lekkie i dajace sie dobrze kontrolowac podczas wolnej jechanki i technicznych podjazdów, zjazdów i przedzierania sie przez zawalone drzewa kamienie itp.Motocykl najlepiej z mozliwoscia zarejestrowania.

Kwota do wydania na mootcykl to 5000 zł.

 

 

PS w oko wpadła mi HusqvarnaWr125......

 

 

Bede bardzo wdzieczny za pomoc znawów tematu :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym polecał swoje, ale może DT125??

Przy Twoim wzroście i wadze będzie odpowiednia, mocy nie powinno braknąć, i do spokojnej jazdy (bez latania i szalenia) będzie odpowiednia, i jak będziesz miał ochote to i poszalejesz ;).

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze dodam ze waże 77kg, ale siły mi nie brakuje-wytrenowałem sie na góralu.

 

Motocykl musi mieć minimu tak dobry zawais jak moja TDMa-czyli wszystkie regulacje, bez tłumienia kompresji, chociaz miałem takową w moim scott'cie i wiem jakie cuda potrafi zdziałać.