Skocz do zawartości

KTM LC4 640


Matex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Spróbuj tak: wyjmij przewód odpowietrzający silnik i przedłuż go aby kończył sie pod silnikiem , następnie dmuchnij w niego ustami ( aby udrożnić odpowietrzenie)

Zostaw ten przewód odpowietrzający poza silnikiem , ale zatkaj otwór po nim w filtrze powietrza ( ja po prostu przeciąłem przewód na pół).

Pojeździj jeden dzień i zobacz co sie dzieje.

Teoria : w filtrze jest podciśnienie które wyciąga powietrze z silnika , jak labirynty w silniku zapełnią sie olejem to ciągnie i olej.

Życzę sukcesu w rozwiązaniu tego problemu.

Pozdro

Krzysztof

 

polecam te motode do kazdego 4t :icon_question: ja tak robie wkazdym moto i 99% osob mi znajomych tak robi ( naprawde ulatwi zycie) tylko ja mam jeszcze jeden patent zeby sie syf nie dostawal do tej rurki na samym koncu montuje sie taki kawalek gabki( bardziej siateczki) jaki jest w filtrach w akwariach

 

pozdrawiam

Edytowane przez czarczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...