fedek Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 moja nieszczesna gpz,wymienilem kolo magnesowe od kle 500 oryginalne,niestety po zlozeniu motocykl nie chcial odpali,,po sprawdzeniu okazalo sie ze kolo sie rozsypalo,jeden magnes odkleil sie i wypadl poza kolo ialternator opierajac sie na imulsatorze,na jednym z cylindrow po ponownym zlozeniu okazalo sie ze brak iskry,zamienilem cewke nic nie dalo,spawdzilem polaczenie miedze cewka a modulem jest ok,pomyslaem ze moze impulsator zostal uszkodzony,ale zamienilem impulsatory poprzez zamaine w kostce idlaej na tym samym cylindrze jest brak iskry,w zasadzie pozostal modol zaplonowy,chyba ze sie myle,moze ktos ma jakies sugestie.czy mogl posc modol po tym jak magnes dostal sie miedzy kolo a impulsator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Tam jest 2 cylindrowy silnik?! Raczej już tylko moduł zapłonowy, jeśli sprawdziłeś świece, cewkę i połączenie między cewką a modułem. Przy uszkodzonym czujniku indukcyjnym w ogóle nie byłoby iskry. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 w jaki sposob mozna sprawdzic czy to modol ulegl uszkodzeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 kolego ja po glebie na strone zaplonu mialem taka sytuacje. sprawdz odleglosc impulsatorow od tego palca rozdzielacza. mogla ci sie zmniejszyc lub zwiekszyc przerwa miedzy tymi elementami i dlatego moze nie byc iskry. w 600-ce powinno byc 0,5 mm odstepu. u mnie byl prawie zerowy odstep i moto mieszalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 w jaki sposob mozna sprawdzic czy to modol ulegl uszkodzeniu?Omomierzem, ale nie mam pojęcia jakie muszą być wartości, może sprawdzić wyjście z modułu na cewkę na której jest iskra a reszta pinów w module i spisać wartości po czym sprawdzić wyjście na cewkę na której nie ma iskry a reszta pinów, chyba obydwa wyjścia powinny mieć takie same wartości względem reszty pinów. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Najpierw sprawdź rezystancje impulsatorów, najlepiej bezpośrednio na kostce wchodzącej do modułu. Oba powinny mieć taką samą oporność, następnie ustaw odstęp impulsatorów od koła zamachowego.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 rezystancja jest taka sama impulstaorow,siedza one na swoim miejscu w deklu,tam nie ma zadnej regulacjiodleglosci,wszystko wizualnie jest na swoim miejscu,zreszta pisalem ze zminilem piny w kostce,aby zaminiec impulsatory,ale efekt ten sam,na tym samym cilindrze nie bylo iskry .tam sa dwa niezalezne impulsatory,wbudowane w dekiel,nawet nie wiem jakbym mial dokonac pomiaru odleglosci ,skoro sa w dekluwiec po zalozeniu nie mazliwosci ingerencjiale moze porownam wartosci na pinah modolu,jednego i drugiego cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 tam sa dwa niezalezne impulsatory,wbudowane w dekiel,nawet nie wiem jakbym mial dokonac pomiaru odleglosci ,skoro sa w dekluwiec po zalozeniu nie mazliwosci ingerencjiNo to zrób taki patenet :icon_mrgreen:, wykręć obie świece, podłącz miernik do kostki impulsatora pierwszego cylindra i kręć rozrusznikiem, następnie zmierz tak samo impulsator drugiego cylindra, i porównaj wyniki.Sprawny impulsator powinien dawać niewielkie napięcie, trzeba ustawić zakres pomiarowy miernika na bardzo małą wartość (volty), lub nawet mA.PowodzeniaPS. Ja sprawdzam w ten sposób czujniki ABS i daje to efekt, a impulsator działa podobnie :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.