bohen Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Witam Niedawno miałem taka dziwną przypadłość. Otóż jechałem na trasie ok 120km/h z lekkiej górki, przede mną samochód skręcał w prawo, więc puściłem gaz i w tym, momencie motocykl zaczął (sam!!!)bardzo gwałtownie hamować silnikiem (hamulców nie dotykałem) także momentalnie miałem 70 km/h. To hamowanie było tak ostre ze prawie położyło mnie na baku (dobrze że tenere ma wysoki bak to miałem sie o co oprzeć). trwało to ok 2 s, ale potem normalnie dodałem gazu i motocykl jechał dalej z tym że coś sie od tego hamowania zaczęło za*eb***** tłuc w silniku. Przejechałem tak jeszcze ok 50 km (bo musiałem do domu jakos wrócić). Myslałem że silnik miał jakieś chwilowe niedomaganie . 3 dni później odpaliłem moto (odpalił na dotyk) ale zaraz zgasiłem bo tak sie silnik tłukł że myslałem ze z ramy wypadnie.Co to mogło byc?? Xt miał regulowane zawory jakieś 200 km temu. W ten sam dzien zmieniałem filtr powietrza ale to chyba nie ma znaczenia. Chłopaki pomóżcie. Ja nie potrafie określić co to sie tak tłucze bo na 4T sie nie znam, nie jestem zadnym specem od mechaniki.Z góry dziekiPozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 ale gdzie tłucze? odpal moto i przez jaki drewaniy koleczek posluchaj gdzie jest najgłąsniej. jeżeli wtedy te 120 jechałes na 5 biegu to bardzo możliwe ze przy hamowaniu go zmieliło, lub ukruszyło troche. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Po pierwsze primo: zdjac dekiel (lub zaslepke sruby)od strony gdzie jest artelnator,po drugie primo wykrecic swiece, po trzecvie primo wlozyc trzpien w otwor swiecy o nieostrych ksztaltach, zalozyc klucz na srube na wale , no i dybac w lewo w prawo - nie powinno byc zadnego luzu- jak jest luz - remont silnika, jak nie ma luzu i tlucze tez remont - tyle ze skrzyni- tez wymaga prawie kompletnego rozkladu silnika- wiec wiadomosci nieciekawe...Szukaj silnika od nowszej wersji o wzmocnionych zebach i klach oraz lepszej wytrzymalosci na przegrzanie - czyli po 1996 roku...Pozdr.. Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 WitamJako że ostatnio nie mam czasu to rzadko pisze. Zawory są (ssące maja minimalnie za duzy luz). Po wstepnej konsultacji to albo łańcuch rozrządu albo napinacz, albo luz na sworzniu. Jeszcze musze zrobic jak piszesz jannikiel. A jak sprawdzić czy to poszedł napinacz i łańcuch rozrządu lata i obija sie o obudowe wewnątrz cylindra. Ten hałas to może nie jest taki stukot do końca - to jest raczej takie jakby terkotanie. Chłopaki pomóżcie, co to może być??Pozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Wykreć napinacz. Jak bedzie wysuniety na max to oznacza ze sie skończyla regulacja. Tylko najpierw wykrec spręzne chyba klucz 19. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.