Skocz do zawartości

Potrzebuje POMOCY w wyborze SM


Rekomendowane odpowiedzi

itak nie bede sobie robil prawka Bede jezdzil bez prawka

 

Spoko, jak zrobisz sobie krzywdę to mi to wisi, ale jak kogoś trafisz po drodze, to ch*j Ci pomoże rzekoma znajomość Policji :crossy:

 

a nie lepiej jakoms 250?? bo pozneij 2 miesiace pojerzdze 125 i mi sie znudzi I bede znowu wymienial?

 

Gwarantuje Ci, że dwusuwowa 125 może Cię roznieść jak g*wno w polu.

 

a ze strojem to pomysle pozniej jak juz bede mial motor

 

Genialny pomysł, zwłaszcza że większość motocyklistów ma szlify i parkingówki podczas swoich pierwszych dni na moto. Uwierz mi, nie chciałbyś widzieć swojej skóry po szlifie w niemotocyklowych ciuchach.

 

NIE JESTEM TAKI głupi ZEBY SIE ROZJ***C NA DRZEWIE ODRAZU

 

Tak, masz rację, większość motocyklistow rozbija się świadomie i celowo :lalag:

 

Pomijam już ortografię. Boże, widzisz i nie grzmisz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac tak twoje posty widze ze potrzeba ci moto na poczatek bardziej na lans ;P Dlatego pewnie bedzie liczyl sie tez i dzwieko motorka. Tutaj masz porownanie przykladowych SM:

2t:

4t:

 

Jak widzisz 4t bardziej basowy, lecz lagodniej oddaje moc. Tego KTMa az na kolo rwie mimo sporej roznicy pojemnosci :crossy: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej kupic enduro... Ja tez mieszkam w malym miescie i mam dostep do pol i lasow takze na enduro moge poszalec. Zastanow sie dobrze bo bedzie troche gorszy komfort jazdy po drodze ale mozna poszalec w terenie no i cena tez nizsza bo za max 4000 masz porzadne enduro. mysle o np. kmx, crm, dt lub z 4suwow np. dr 350

 

Ale wiesz Po 1 supermoto mi sie lepiej podoba A musi mi sie podobac Po 2 nie bede jezdzil po takim Ciezkim terenie wiec nie chce enduro Po 3 na asfalcie tez da sie poszalec, pouczyc sie czegos itp. Wiec nie chce enduro chce SM xD trudno taki moj gust

 

Spoko, jak zrobisz sobie krzywdę to mi to wisi, ale jak kogoś trafisz po drodze, to ch*j Ci pomoże rzekoma znajomość Policji :crossy:

Gwarantuje Ci, że dwusuwowa 125 może Cię roznieść jak g*wno w polu.

Genialny pomysł, zwłaszcza że większość motocyklistów ma szlify i parkingówki podczas swoich pierwszych dni na moto. Uwierz mi, nie chciałbyś widzieć swojej skóry po szlifie w niemotocyklowych ciuchach.

Tak, masz rację, większość motocyklistow rozbija się świadomie i celowo :lalag:

 

Pomijam już ortografię. Boże, widzisz i nie grzmisz..

 

DZIEKI xD :P napisalem ze DYSLEKTYKIEM jestem I nie drzyj sie na mnie Nie chcesz to sie nie odzywaj Ciebie nie prosze :buttrock: ale w sumie sie nie znam za bardzo i dlatego tu pisze chyba nie? tak to bym se kupil 600 i bym sie rozwalil po 1km A moze bym jezdzil normlani xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac tak twoje posty widze ze potrzeba ci moto na poczatek bardziej na lans ;P Dlatego pewnie bedzie liczyl sie tez i dzwieko motorka. Tutaj masz porownanie przykladowych SM:

2t:

4t:

 

Jak widzisz 4t bardziej basowy, lecz lagodniej oddaje moc. Tego KTMa az na kolo rwie mimo sporej roznicy pojemnosci :lalag: POZDRO

 

ooo... dzieki no to to mi sie przydalo :crossy: Ale uwazam ze ten 4t dzwiek jest ladniejszy TAk mi sie wydaje przynajmniej Ale 2t tez niezly xD mi sie tam kazdy podoba Uwielbiam dzwiek motocykli A to jakom pojemnosc polecasz na poczatek?

 

 

 

 

 

 

A wlasnie Supermoto o pojemnosci 125 jaka ma moc w KM okolo? bo jak widzialem na allegro np. to jedni pisza 18KM a niektorzy 36 w tych samych motorach identycznej marki, modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Z całego serca moge Ci polecic Dt125x. Jest to moje pierwsze moto i na początek jest idealne. Do opanowania , poręczny i miły w codziennym uzywaniu :biggrin: . Co do osiągów to Ci na początek spokojnie wystarczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, jak zrobisz sobie krzywdę to mi to wisi, ale jak kogoś trafisz po drodze, to ch*j Ci pomoże rzekoma znajomość Policji :biggrin:

 

a wiec tak jak zrobie komus krzwde To nie wiem TRUDNO xD bede uwazal na innych

 

 

Gwarantuje Ci, że dwusuwowa 125 może Cię roznieść jak g*wno w polu.

 

no nie wiem dlatego sie pztam chyba nie

 

Genialny pomysł, zwłaszcza że większość motocyklistów ma szlify i parkingówki podczas swoich pierwszych dni na moto. Uwierz mi, nie chciałbyś widzieć swojej skóry po szlifie w niemotocyklowych ciuchach.

 

no ale pierw musze sobie wybrac jakis motor A nie kupic ubrania i martwic sie jaki motor Chyba jezdzi sie na motorze a nie na ubraniach :biggrin:

 

 

Tak, masz rację, większość motocyklistow rozbija się świadomie i celowo :D

 

no nie wiem ze nie Ale nie jestem taki głupi zeby zapierd..ac 100KM na godzine PO chodniku gdzie ludzie chodza

 

Pomijam już ortografię. Boże, widzisz i nie grzmisz..

a wiec tak jak zrobie komus krzwde To nie wiem TRUDNO xD bede uwazal na innych

 

 

Witam

 

Z całego serca moge Ci polecic Dt125x. Jest to moje pierwsze moto i na początek jest idealne. Do opanowania , poręczny i miły w codziennym uzywaniu :bigrazz: . Co do osiągów to Ci na początek spokojnie wystarczą.

 

Dzieki wielkie A mozesz napisac jego parametry No i osiagi mniejwiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm w mojej maszynie mam załozony wydech arrowa co powieksza moj uśmiech na twarzy. v max to 120 , niestety nie wiem cyz ma zdjete wszystkie blokady, ale ogolnie przyspieszenie na początek Cie nie rozczaruje. Na wydechu seryjnym jest troszke gorzej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to na asfalt trzeba kupic cos w pojemnosci ~400ccm w 4t, jak np DRZ. Jednak nie sadze ze opanujesz latwo taka maszynke (na prostych to i dziecko ci odkreci manetke). Gaznik z pompka przyspieszajaca i ogolnie charakterystyka silnika 4t sprawi ze bedziesz sie poprostu zsuwal z siedzenia (mnie na DRZ w wersji E - 50 koni w terenie nawet zrzucalo :bigrazz:). Dlatego powinienes kupic cos bardziej lajtowego. Dlatego tez potwierdzam rade enduromaster'a odnosnie DR350. Sam taka mam i po zmianie zebatek na predkosc lykam bez problemu wszystkie samochody i stoje pierwszy na swiatlach :biggrin: Co do parametrow DRki to moc 30 koni, waga ~130kg, spalanie ~5,5l/100km, v-max: 130-140 (wszystko zalezy od zebatek) . Mam nadzieje ze rozjasni ci sie troche po tym filmiku:

 

Troche ostry ale widac ze sie da polatac :D POZDRO

 

 

P.S. DRki (i niektore inne moto) maja sucha miske olejowa co sprawia, ze na kole mozesz latac swobodnie ile chcesz bez martwienia sie o zatarcie silnika :biggrin:

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to na asfalt trzeba kupic cos w pojemnosci ~400ccm w 4t, jak np DRZ. Jednak nie sadze ze opanujesz latwo taka maszynke (na prostych to i dziecko ci odkreci manetke). Gaznik z pompka przyspieszajaca i ogolnie charakterystyka silnika 4t sprawi ze bedziesz sie poprostu zsuwal z siedzenia (mnie na DRZ w wersji E - 50 koni w terenie nawet zrzucalo :P). Dlatego powinienes kupic cos bardziej lajtowego. Dlatego tez potwierdzam rade enduromaster'a odnosnie DR350. Sam taka mam i po zmianie zebatek na predkosc lykam bez problemu wszystkie samochody i stoje pierwszy na swiatlach :) Co do parametrow DRki to moc 30 koni, waga ~130kg, spalanie ~5,5l/100km, v-max: 130-140 (wszystko zalezy od zebatek) . Mam nadzieje ze rozjasni ci sie troche po tym filmiku:

 

Troche ostry ale widac ze sie da polatac :) POZDRO

P.S. DRki (i niektore inne moto) maja sucha miske olejowa co sprawia, ze na kole mozesz latac swobodnie ile chcesz bez martwienia sie o zatarcie silnika :icon_mrgreen:

 

pierwszym motocyklem jaki kupie po prawku to bedzie dr 350, ladna z wygladu i jestem przekonany do modelu (tylko 125 troche slabsza) :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...