Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Bezpiecznik moze padl ( jezeli jest ). Tak czy owak musisz sprawdzic cala instalacje z miernikiem - cos sie dzieje w czasie jazdy co powoduje problemy, np pekniety przewod wewnatrz izolacji, ktory raz kontaktuje a raz nie, pekniecie izolacji miedzy przewodami robiace zwarcie i tym podobne. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Diagnoza: Uszkodzony regulator napięcia. Zdjęcia regulatora Gdzie mogę taki kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Zobacz w Agmocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Zobacz w Agmocie. jest kilka wizualnie podobnych do mojego ale jaką mam pewność że bedzie pasował? nie wiem co charakteryzuje regulator prócz tego że ma 12V. http://www.agmot.pl/sklep.php?s=regulator&kod=0&k=29 pozycja 6 z góry ta za 100zl wydaje sie być podobna ale ma inny układ wtyczek. Czekam na inne propozycje i fachową pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Twoj regler stosuje sie do alternatora jednofazowego ( 2 zolte przewody ) z przewodem pradowym, masowym i pradowym na wlaczonym silniku ( regulacja napiecia ). Zadzwon do Agmotu i zapytaj sie czy taki produkcji Ducati Energia maja.Mozesz zreszta szukac na stronie producenta czy dystrybutorow.Ja dalej nie jestem przekonany ze to wina reglera - objawy wyraznie wskazywaly na zwarcie w instalacji. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Twoj regler stosuje sie do alternatora jednofazowego ( 2 zolte przewody ) z przewodem pradowym, masowym i pradowym na wlaczonym silniku ( regulacja napiecia ). Zadzwon do Agmotu i zapytaj sie czy taki produkcji Ducati Energia maja.Mozesz zreszta szukac na stronie producenta czy dystrybutorow.Ja dalej nie jestem przekonany ze to wina reglera - objawy wyraznie wskazywaly na zwarcie w instalacji. Adam M. Dzięki, popytam. Elektryk stwierdził że regulator padł. Sprawdzał całą instalacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Czy TEN regulator i TEN to jest to samo?? Rozmieszczenie wtyczek się zgadza [układ pinów] Wizualnie różnią się kolorem plastiku i producentem. Szkoda tylko że producent nie podaje w specyfikacji aprilli, bo do takowego szukam regulatora. Czekam na Wasze opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Wyglada na to ze tak - piecioprzewodowy jednofazowy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Zamontowałem regulator (nowy) podłączyłem aku, odpaliłem silnik, pochodził z 3 minuty kontrolka nadal świeci... ja już nie mam siły do tego. [***] Battery :rolleyes: jeżeli pojezdzę chwilę to zmieni postać rzeczy?czy to nie jest wina regulatora?jeśli nie , to czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Zmierz napiecie na akumulatorze przy roznych obrotach silnika i właczonych siatłach . Jak bedzie w zakresie 13,5-15,5V to ładowanie działa , a lampka słuzy do sygnalizacji niskiego stanu elektrolitu w oryginalnym aku. Jak masz schemat instalacji do swego moto to go zamiesc . sprawdzimy czy lampka jest napewno od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 (edytowane) Zmierz napiecie na akumulatorze przy roznych obrotach silnika i właczonych siatłach . Jak bedzie w zakresie 13,5-15,5V to ładowanie działa , a lampka słuzy do sygnalizacji niskiego stanu elektrolitu w oryginalnym aku. Jak masz schemat instalacji do swego moto to go zamiesc . sprawdzimy czy lampka jest napewno od tego. Niestety przy włączonych światłach i obrotach 5000 obr/min miernik wskazuje tylko 12,50 Vna wolnych obrotach jest jeszcze mniejPrądnica prawdopodobnie jest sprawna SCHEMAT INSTALACJI .PDF STRONA 88 Schemat instalacji jest do motocykla o pojemnosci 350ccm Ja mam 125ccm, lecz instalacje mam taka samą jak ta.Jedyna różnica występuje w tym, że nie posiadam rozrusznika.Na schemacie wyszczególnione są elementy które trzeba pominąć w wersji na starter nożny. 32, 36, 24Kontrolka "Battery" na schemacie to numer 17 Edytowane 5 Marca 2008 przez rafalrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ponawiam apel o pomocpzdr :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ponawiam apel o pomocpzdr :] Ten schemat na pewno nie pasuje do instalacji twojego motocykla. Na schemacie jest alternator 3 fazowy a u ciebie , sądząc po zdjeciu reglera - 1fazowy. Z tego co pamiętam , jeszcze chyba nie zmierzyłeś napięcia na żółtych przewodach wychodzących z alternatora do reglera. Odłącz redler i zmierz napięcie woltomierzem pradu przemiennego - zakres AC.Potem wepnij je do reglera a odłącz od niego pozostałe. Regler musi byc przykręcony do ramy by działał - masa. Zmierz napięcie pomiędzy masa a pozostałymi wyjściami reglera - zakres DC . pomiarów dokonujesz naturalnie przy pracujacym silniku . Napisz co ci wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Napięcie na żółtych przewodach na wolnych obrotach to 32V, podkręciłem manetką na 4000 obr/min multimetr wskazał 90VWpiąłem je do regla przykręconego do masy i mierzyłem przejscie pomiedzy masą a wyjściami w regulatorze. Multimetr wskazywał zaledwie 0,1 , 0,14 , 0,25 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 To prawdopodobnie ten regler jest uszkodzony jeśli masz na wyjściu takie napiecie. Alternator działa prawidłowo.Szukaj nowego reglera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.