Skocz do zawartości

Po zamknięciu i ponownym otwarciu gazu dławi się


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Qmpel miał kiedyś taki dziwny objaw w FZR1000,

mianowicie po dotarciu do 4 tys obr silnik przerywał, i aby dalej móc

wkręcać na wyższe obroty trzeba było wyłączyć i włączyć zapłon.

Przemienialismy gaźniki,moduły, cewki i dalej to samo,

co się okazało: uszkodzeniu uległa jedna z kostek (te co są

po prawej stronie siedzenia)

Może to byś spróbował pozamieniać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

dzięki za wskazówki dzikiYZF z tym wężykiem to może być prawdopodobne bo ten filtr paliwa który mam jest trochę duży i mieści się na styk pod zbiornik i być może zagniata wężyk,ale wcześniej miałem mały filtr i ten nie zagniatał wężyka a już wtedy zaczęły się objawy.Cały czas wydaje mi się jednak że to coś z prądem,będę mógł dalej walczyć w weekend bo na razie delegacja.Bread o której konkretnie kostce piszesz?Jak kostka może się uszkodzić,luzują się styki w środku??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie czepiałeś się gaźników, to wywal najpierw ten filtr może faktycznie blokuje dopływ paliwa. Jeżeli nie pomoże to może być zasyfione sitko w kraniku. Zaślep rurkę od podciśnienia i daj mu pić z butelki :biggrin:

 

Pzdr.

Edytowane przez jacek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...