Arcer Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Nowy rolgaz nie jest dobry do tego modelu i nie naciąga tyle linki co potrzeba?Wygląda identycznie, chociaż spróbuję jeszcze założyć stary (ale końcówka linki wypada i długo to nie pociągnie). Wydaje mi się, że to nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 nie zaciąga tyle, czy zaciąga może wiecej ? Ale z tymi obrotami dziwna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Już poniekąd rozwiązałem problem, bo rzeczywiście rolgaz nieco się różnił. Kłopot w tym, że bardzo źle się sprawdza przyspieszenie motocykla o tej porze na zmarzniętej polnej dróżce :/, no i noga boli :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Ja szczerze mówiąc, najpierw mi nie kręcił powyżej 9 tysięcy - był zablokowany. Druga akcja to była regulacja gaźników i śmigałem dalej bez problemu... Wydaje mi się, że sęk tkwi tylko i wyłąćznie w gaźnikach. Tylko z drugiej strony musisz też uważać, żeby nie kupić jakichś zajechanych po kosmicznym przebiegu choć takie chyba na GPZ się nei zdarzają :biggrin: Może skorzystaj z oferty kilera - zawsze dużo pewniejszy zakup niż od pierwszego lepszego handlarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.