marrrek Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Hmm... A więc tak: Moja Honda nigdy nie chciała wchodzić na max. obroty a teraz wchodzi na 13tys :icon_rolleyes: Zawsze dochodziło do 9tys i spadało. Od razu przejechałem się żeby zobaczyć jak jeździ. Nie widać różnicy, może tylko że się szybciej zbiera. A tak nic poza tym jak jechała 55km/h tak i jedzie. A więc mam takie pytanie do was. Co muszę zrobić żeby jechała szybciej? Czy wystarczy zmienić zębatki czy zmienić moduł? Gdzieś czytałem że w tych Hondach jest blokada na module. Aha zapomniałem dodać że blokady na tłumiku nie było. Pozdrawiam marrrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 A co zrobiłeś że nagle zaczeła sie wkręcać na 13 tyś?? Trochę nie zrozumiałem o co ci chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrrek Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Grzebałem w iglicy, chciałem jej zwiększyć dopływ paliwa. Wyregulowałem gaźnik. I od tamtej pory zaczęła się wkręcać. Chodzi mi o to że ona ciągle jedzie te 55km/h a chciałbym żeby szybciej jechała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 A ile ma obrotow przy tej prędk 55km/h ??może ma tak krótkie przełożenia że się "kończą" obroty i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrrek Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ma 9tys obrotów. I to już max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Może zrobiłeś za uboga mieszanke i silnik "kręci obroty na samym powietrzu" i wtedy dochodzi do tych 9tys obr jednak nie ma mocy sie dalej wkręcać na biegu. Jeśli ci silnik na luzie po dodaniu i odjęciu gazu wolno schodzi z obrotów to będzie to. Jest jeszcze opcja że kończy sie poprostu przełożenie i nic na to nie poradzisz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrrek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Motor sam sobie robi mieszankę a więc to chyba odpada. Spróbuje wymienić zębatki dać z tyłu jak małą a z przodu dużą. Może to pomoże :/ Bo teraz to simson spokojnie mnie bierze :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Motor sam sobie robi mieszankę a więc to chyba odpada. Spróbuje wymienić zębatki dać z tyłu jak małą a z przodu dużą. Może to pomoże :/ Bo teraz to simson spokojnie mnie bierze :/ Chodzi o mieszankę paliwowo powietrzna czyli ustawienie gaxnika. Zmiana przełożenia zmniejszy w Twoim wypadku zarówno a i vmax. Pomyśl nad odblokowaniem i remontem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrrek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Sprobuje jeszcze zmienić te zębatki jeżeli to nie pomoże to jadę do serwisu. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.