redair Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 kiedy trzeba zmienic tlok, po ilu moto godzinach i czy mozna zamiast wymiany tloka wymienic same pierscienie.????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 najlepiej wymienić tłok+pierścienie+łożysko górne korbowodusamych pierścieni nie ma sensu!! hmm......po ilu motogodzinach? tego Ci nie powiem bo crosa nie mam. ale jak moto będzie robiło sie słabe....ciężko będzie zapalało, albo będą występować jakieś stuki to najwyższy czas..... PZDR :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 na forum często padały zdania że po 20h, lecz zależy też czy w pełni wykorzystujesz możliwości moto. gdzieś ostatnio był podobny temat odnośnie wymiany tłoka, poszukaj :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 a gdzie smigasz??? Na torze czy w terenie(lasy, gory itp)??? Jezeli tor to kolo 30h a ja endurujesz to kolo 60h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Zalezy ile jezdzisz, ale co maks 3 - 4 miechy zdejmujesz cylinder i mierzysz. a w lesie dostaje bardziej niz na torze. Jak jestes srednim amatorem to co 20 mth. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 zalezy czy w lesie kreci go na maxa czy tez nie, to wszystko zalezy od stylu jazdy. Smiertelne dla tego silnika jest jazda na max obrotow na prostej, poniewaz silnik ten ma na tyle mocy ze konczy obroty na kazdym biegu a jak konczy obrotu na kazdym biegu to silnik wogule nie czuje oporu i to zabija. Na torze to zawsze ma cieziej silnik , bo piach, hopy, ostre wzmiesienia czy bandy. Wiec zielorz ma racje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 No jak po lesie nie jezdzi na gwizdku to niech sobie kupi keewaya :) Setka wyczynowa sie do lasu slabo nadaje poprostu ! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.