michorg Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 pytanko jeszcze - od którego roku X11 ma silnik na wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeslaw Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 wszystkie x11 wychodziły na wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 " Vale 46 " ten b-king bez oryginalnych wydechów prezentuje sie pięknie ale gdzie on ma teraz tylną lampe? Bo albo przoczyłem albo jej tam nie ma. Tez zamieniłbym swojego X-a 2000r na nowszy model ale już ich nie produkują...niestety. Rozmawiałem z kolegą i próbował mnie przekonac do yamaszki FZ1 N. Powoli zaczyna mi sie podobać...czy to źle :bigrazz: ??? Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Rozmawiałem z kolegą i próbował mnie przekonac do yamaszki FZ1 N. Powoli zaczyna mi sie podobać...czy to źle :bigrazz: ??? Wprawdzie nie z X11 tylko z XX przesiadlem sie na FZ1 N (Naked) i nie pozalowalem tego ani sekundy. Przy predkosciach powyzej 160km/h brakuje troche owiewek, ale da sie z tym zyc.Kto potrzebuje owiewki moze zawsze wziac FZ1 Fazer :icon_rolleyes: Pozatym FZ1 jest super, JA jestem zadowolony, ale kwestie zmiany moto kazdy musi sam rozsadzic. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Wprawdzie nie z X11 tylko z XX przesiadlem sie na FZ1 N (Naked) i nie pozalowalem tego ani sekundy. Przy predkosciach powyzej 160km/h brakuje troche owiewek, ale da sie z tym zyc.Kto potrzebuje owiewki moze zawsze wziac FZ1 Fazer :icon_rolleyes: Pozatym FZ1 jest super, JA jestem zadowolony, ale kwestie zmiany moto kazdy musi sam rozsadzic. Adam Oooo dzięki za opinie,mi tez właśnie chodzi o FZ1 Naked bez tej półowiewki bo wersja FZ1 S juz mi nie podchodzi wizualnie ... A jak wygląda sprawa z przyspieszeniem na starcie w porównaniu do XX czy jest w ogóle odczuwalna różnica? No i jaka jest prędkośc maksymalna FZ1 N. A jesli jest ogranicznik do 250 to czy można go obejść ? Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 w przyspieszeniu pewnie by o ilka dziesiatych sekund przegrala z XX, bo jakby niebylo to FZ1 ma "tylko! 106 Nm a XX ma ich 120. Jednak pojemnosc robi swoje, ale uwierz mi ze "w zyciu" roznicy to nie robi. Co do V Max to FZ1 ma w papierach 256 km/h wpisane, tylko chce widziec tego kto tak jezdzi, bo frajdy to nie robi, bynajmniej dla mnie. Polecam Ci zrobic gdzies jazde probna, i sam sie przekonasz jak FZ1 jezdzi, i czy dobrze sie na niej poczujesz. Chociaz ja moja kupilem bez jazdy probnej, zobaczylem ja w salonie ...... i podpisalem umowe :wink: Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 w przyspieszeniu pewnie by o ilka dziesiatych sekund przegrala z XX, bo jakby niebylo to FZ1 ma "tylko! 106 Nm a XX ma ich 120. Jednak pojemnosc robi swoje, ale uwierz mi ze "w zyciu" roznicy to nie robi. Co do V Max to FZ1 ma w papierach 256 km/h wpisane, tylko chce widziec tego kto tak jezdzi, bo frajdy to nie robi, bynajmniej dla mnie. Polecam Ci zrobic gdzies jazde probna, i sam sie przekonasz jak FZ1 jezdzi, i czy dobrze sie na niej poczujesz. Chociaz ja moja kupilem bez jazdy probnej, zobaczylem ja w salonie ...... i podpisalem umowe :wink: Adam Dzięki, no to ładnie kupować motocykl bez jazdy próbnej :bigrazz: przyznam sie że w ten sam sposób kupiłem X-a też nie wsiadałem i nie prowadziłem jazdy próbnej...po prostu kupiłem bez żadnej przymiarki...i używaną nie w salonie. X-em jechałem prawie 260 km/h i faktycznie holernie nieprzyjemnie wieje ale takie prędkości rozwijałem dosłownie na chwilke,żeby poczuć adrenalinke. Chętnie bym sie gdzieś przejchał na próbe ale nikt tu w okolicy nie ma tego sprzęta. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysx11 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 witam. miałem okazje godzine pojezdzic b-kingiem.lepiej ciagnie ,lepsze zawieszenie ,skrzynia biegów ładniej chodzi.gorzej prowadzi sie w zakrętach ,bardzo plastikowy.moze kiedys zamienie x11 na b-kinga(jak mocno stanieje) ,ale w tym monencie nie ma sensu.moim zdaniem jedenastka nie ustepuje mu za wiele ,zwazywszy ze x11 to motocykl i technologia z roku 1996 - to bardzo dobrze o nim swiadczy. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Co to znaczy że b-king jest plastikowy ? Za dużo ma owiewek czy co ? X11 jest wporządku ale przydałoby się posiadac nowszy rocznik a jak wiadomo juz nie produkują tego modelu od 2003 roku. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpakmarc Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 " X11 jest wporządku ale przydałoby się posiadac nowszy rocznik a jak wiadomo juz nie produkują tego modelu od 2003 roku." Dokladnie, mysle w podobny sposob, dlatego za jakis czas tez bede sie ogladal za czyms nowszym, mysle nad xjr 1300 - po prostu mi sie podoba:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 XJR1300 faktycznie fajny sprzęt...a widziałeś Kawe GTR 1400 ? Jak nie to weź sobie zobacz...piękna maszyna :bigrazz: Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpakmarc Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Widzialem, (niestety nie mialem okazji sie przejechac), jednak to nie to czego szukam:). Raczej bede szual czegos w stylu xjr 1300, cb 1300, gsx 1400 ewentualnie jekies duze turystyczne enduro, moze varadero???? Pozdrawiam P.S Jest tylko jeden problem :) (zeby tak wygrac w lotto :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 (edytowane) Faktycznie GTR 1400 troszke inna klasa od dużych nakedów ale podałem tą kawe bo myslałem że chcesz XJR z owiewami. A co do kasy to wiadomo zawsze jest za mało :bigrazz: , też bym chciał więcej...ale zastanawiałem sie jaki to by miało sens gdybym kupował motocykl najdroższy z najdroższych i najnowszy z najnowszych,wtedy urok w dobieraniu motocykla straciłby sens i stałby się typową zabawką bogaczy...chociaż może tak sobie tłumacze brak kasy :biggrin: w ogóle wydaje mi się że model X11 był swego czasu mało popularny ,pamiętam kilka lat temu na allegro było zaledwie kilka sztuk.A nigdzie w mediach ani w żadnych programach motocyklowych nie widziałem tej maszyny. To tez nie miałem okazji nawet o nim pomarzyć...do czasu aż smignął koło mnie gdzieś na ulicy. Teraz chyba został doceniony w Polsce,przydałby się następca ze stajni Hondy. Ale szczerze w to wątpie bo ponoć X11 nie spełnił oczekiwań sprzedażowych gdy ujrzał światło dzienne.Ach...duzo by pisać. Edytowane 25 Października 2009 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpakmarc Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) "A co do kasy to wiadomo zawsze jest za mało :bigrazz: , też bym chciał więcej...ale zastanawiałem sie jaki to by miało sens gdybym kupował motocykl najdroższy z najdroższych i najnowszy z najnowszych,wtedy urok w dobieraniu motocykla straciłby sens i stałby się typową zabawką bogaczy...chociaż może tak sobie tłumacze brak kasy :biggrin:" Dokladnie wiem co czujesz :) , moje tlumaczenie samemu sobie wyglada pardzo podobnie:) Pozdrawiam. Edytowane 26 Października 2009 przez szpakmarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) Nigdzie nie mogę znaleźć danych technicznych tego motunga. Czy to jest dokładnie to samo co CBR 1100 XX ? Znalazłem to... Honda x11 SILNIK Typ: czterosuwowy Chłodzony cieczą Układ: czterocylindrowy Rzędowy Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder Pojemność skokowa: 1137 ccm Średnica x skok tłoka: 79 x 54 mm Stopień sprężania: 11:1 Moc maksymalna: 136 KM (103 kW) przy 9000 obr/min Moment obrotowy: 116 Nm przy 7000 obrlmin Zasilanie: wtrysk paliwa Smarowanie: z mokrą miską olejową Rozruch: elektryczny Alternator: 460 W Akumulator: 12 V 10 Ah Zapłon: z mikroprocesorem PRZENIESIENIE NAPĘDU Silnik- sprzęgło: koła zębate, 1,571 Sprzęgło: wielotarczowe, mokre Skrzynia biegów: pięciostopniowa Przełożenia: 1:2,769; 2:1,938; 3:1,556; 4:1,316; 5:1,167 Napęd tylnego kota: łańcuch o-ring, 2,529 PODWOZIE Rama: otwarta, boczna z aluminiowych profili i odlewów Zawieszenie przednie: teleskopowe 43 mm, skok 120 mm Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 120 mm Hamulec przedni: podwójny tarczowy 310 mm, Dual CBS Hamulec tylny: pojedynczy, tarczowy 256 mm Opony przód/ tył: 120/70 ZR17 / 180/55 ZR17 WYMIARY I MASY Długość: 2145 mm Szerokość: 750 mm Wysokość: 1115 mm Wysokość siedzenia: 795 mm Rozstaw osi: 1500 mm Minimalny prześwit: 140 mm Kąt pochylenia główki ramy: 25,5° Masa bez płynów: 222 kg Masa pojazdu gotowego dojazdy: 252 kg Dopuszczalna masa całkowita: 410 kg Zbiornik paliwa: 22 I Pojemność miski olejowej: 3,9 I DANE EKSPLOATACYJNE Prędkość maksymalna: 245 km/h Zużycie paliwa: 4,5=6,5 I/100 km Przyśpieszenia: 0-100 km/h w 2,9 sak, 0-160 km/h w 5 sak, 0-200 km/h w 12 sak, 60-100 km/h w 3,5 sak, 100-140 km/h w 4,1 sak Edytowane 27 Października 2009 przez szaki Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.