Skocz do zawartości

Honda X eleven ( X11, X 11 )


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

" Vale 46 " ten b-king bez oryginalnych wydechów prezentuje sie pięknie ale gdzie on ma teraz tylną lampe? Bo albo przoczyłem albo jej tam nie ma.

Tez zamieniłbym swojego X-a 2000r na nowszy model ale już ich nie produkują...niestety.

Rozmawiałem z kolegą i próbował mnie przekonac do yamaszki FZ1 N.

Powoli zaczyna mi sie podobać...czy to źle :bigrazz: ???

Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Rozmawiałem z kolegą i próbował mnie przekonac do yamaszki FZ1 N.

Powoli zaczyna mi sie podobać...czy to źle :bigrazz: ???

 

Wprawdzie nie z X11 tylko z XX przesiadlem sie na FZ1 N (Naked)

i nie pozalowalem tego ani sekundy.

Przy predkosciach powyzej 160km/h brakuje troche owiewek, ale da sie z tym zyc.Kto potrzebuje owiewki moze zawsze wziac FZ1 Fazer :icon_rolleyes:

Pozatym FZ1 jest super, JA jestem zadowolony, ale kwestie zmiany moto kazdy musi sam rozsadzic.

 

 

 

 

Adam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie nie z X11 tylko z XX przesiadlem sie na FZ1 N (Naked)

i nie pozalowalem tego ani sekundy.

Przy predkosciach powyzej 160km/h brakuje troche owiewek, ale da sie z tym zyc.Kto potrzebuje owiewki moze zawsze wziac FZ1 Fazer :icon_rolleyes:

Pozatym FZ1 jest super, JA jestem zadowolony, ale kwestie zmiany moto kazdy musi sam rozsadzic.

Adam

 

Oooo dzięki za opinie,mi tez właśnie chodzi o FZ1 Naked bez tej półowiewki bo wersja FZ1 S juz mi nie podchodzi wizualnie ...

A jak wygląda sprawa z przyspieszeniem na starcie w porównaniu do XX czy jest w ogóle odczuwalna różnica?

No i jaka jest prędkośc maksymalna FZ1 N. A jesli jest ogranicznik do 250 to czy można go obejść ?

Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przyspieszeniu pewnie by o ilka dziesiatych sekund przegrala z XX, bo jakby niebylo to FZ1 ma "tylko! 106 Nm a XX ma ich 120.

Jednak pojemnosc robi swoje, ale uwierz mi ze "w zyciu" roznicy to nie robi.

Co do V Max to FZ1 ma w papierach 256 km/h wpisane, tylko chce widziec tego kto tak jezdzi, bo frajdy to nie robi, bynajmniej dla mnie.

Polecam Ci zrobic gdzies jazde probna, i sam sie przekonasz jak FZ1 jezdzi, i czy dobrze sie na niej poczujesz.

Chociaz ja moja kupilem bez jazdy probnej, zobaczylem ja w salonie ......

i podpisalem umowe :wink:

 

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przyspieszeniu pewnie by o ilka dziesiatych sekund przegrala z XX, bo jakby niebylo to FZ1 ma "tylko! 106 Nm a XX ma ich 120.

Jednak pojemnosc robi swoje, ale uwierz mi ze "w zyciu" roznicy to nie robi.

Co do V Max to FZ1 ma w papierach 256 km/h wpisane, tylko chce widziec tego kto tak jezdzi, bo frajdy to nie robi, bynajmniej dla mnie.

Polecam Ci zrobic gdzies jazde probna, i sam sie przekonasz jak FZ1 jezdzi, i czy dobrze sie na niej poczujesz.

Chociaz ja moja kupilem bez jazdy probnej, zobaczylem ja w salonie ......

i podpisalem umowe :wink:

Adam

 

 

Dzięki, no to ładnie kupować motocykl bez jazdy próbnej :bigrazz: przyznam sie że w ten sam sposób kupiłem X-a też nie wsiadałem i nie prowadziłem jazdy próbnej...po prostu kupiłem bez żadnej przymiarki...i używaną nie w salonie.

X-em jechałem prawie 260 km/h i faktycznie holernie nieprzyjemnie wieje ale takie prędkości rozwijałem dosłownie na chwilke,żeby poczuć adrenalinke. Chętnie bym sie gdzieś przejchał na próbe ale nikt tu w okolicy nie ma tego sprzęta.

 

Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam.

miałem okazje godzine pojezdzic b-kingiem.lepiej ciagnie ,lepsze zawieszenie ,skrzynia biegów ładniej chodzi.gorzej prowadzi sie w zakrętach ,bardzo plastikowy.moze kiedys zamienie x11 na b-kinga(jak mocno stanieje) ,ale w tym monencie nie ma sensu.moim zdaniem jedenastka nie ustepuje mu za wiele ,zwazywszy ze x11 to motocykl i technologia z roku 1996 - to bardzo dobrze o nim swiadczy.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy że b-king jest plastikowy ? Za dużo ma owiewek czy co ?

 

X11 jest wporządku ale przydałoby się posiadac nowszy rocznik a jak wiadomo juz nie produkują tego modelu od 2003 roku.

 

 

Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" X11 jest wporządku ale przydałoby się posiadac nowszy rocznik a jak wiadomo juz nie produkują tego modelu od 2003 roku."

 

 

 

Dokladnie, mysle w podobny sposob, dlatego za jakis czas tez bede sie ogladal za czyms nowszym, mysle nad xjr 1300 - po prostu mi sie podoba:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem, (niestety nie mialem okazji sie przejechac), jednak to nie to czego szukam:).

Raczej bede szual czegos w stylu xjr 1300, cb 1300, gsx 1400 ewentualnie jekies duze turystyczne enduro, moze varadero????

 

Pozdrawiam

 

P.S Jest tylko jeden problem :) (zeby tak wygrac w lotto :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie GTR 1400 troszke inna klasa od dużych nakedów ale podałem tą kawe bo myslałem że chcesz XJR z owiewami. A co do kasy to wiadomo zawsze jest za mało :bigrazz: , też bym chciał więcej...ale zastanawiałem sie jaki to by miało sens gdybym kupował motocykl najdroższy z najdroższych i najnowszy z najnowszych,wtedy urok w dobieraniu motocykla straciłby sens i stałby się typową zabawką bogaczy...chociaż może tak sobie tłumacze brak kasy :biggrin:

 

w ogóle wydaje mi się że model X11 był swego czasu mało popularny ,pamiętam kilka lat temu na allegro było zaledwie kilka sztuk.A nigdzie w mediach ani w żadnych programach motocyklowych nie widziałem tej maszyny. To tez nie miałem okazji nawet o nim pomarzyć...do czasu aż smignął koło mnie gdzieś na ulicy. Teraz chyba został doceniony w Polsce,przydałby się następca ze stajni Hondy. Ale szczerze w to wątpie bo ponoć X11 nie spełnił oczekiwań sprzedażowych gdy ujrzał światło dzienne.Ach...duzo by pisać.

Edytowane przez colahondax11

Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

"A co do kasy to wiadomo zawsze jest za mało :bigrazz: , też bym chciał więcej...ale zastanawiałem sie jaki to by miało sens gdybym kupował motocykl najdroższy z najdroższych i najnowszy z najnowszych,wtedy urok w dobieraniu motocykla straciłby sens i stałby się typową zabawką bogaczy...chociaż może tak sobie tłumacze brak kasy :biggrin:"

 

 

Dokladnie wiem co czujesz :) , moje tlumaczenie samemu sobie wyglada pardzo podobnie:)

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez szpakmarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie mogę znaleźć danych technicznych tego motunga. Czy to jest dokładnie to samo co CBR 1100 XX ?

 

 

 

Znalazłem to...

 

 

Honda x11

 

SILNIK

Typ: czterosuwowy

Chłodzony cieczą

Układ: czterocylindrowy

Rzędowy Rozrząd:

DOHC, cztery zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 1137 ccm

Średnica x skok tłoka: 79 x 54 mm

Stopień sprężania: 11:1

Moc maksymalna: 136 KM (103 kW) przy 9000 obr/min

Moment obrotowy: 116 Nm przy 7000 obrlmin

Zasilanie: wtrysk paliwa Smarowanie: z mokrą miską olejową

Rozruch: elektryczny

Alternator: 460 W Akumulator: 12 V 10 Ah

Zapłon: z mikroprocesorem

 

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik- sprzęgło: koła zębate, 1,571 Sprzęgło: wielotarczowe, mokre Skrzynia biegów: pięciostopniowa Przełożenia: 1:2,769; 2:1,938; 3:1,556; 4:1,316; 5:1,167 Napęd tylnego kota: łańcuch o-ring, 2,529

PODWOZIE

Rama: otwarta, boczna z aluminiowych profili i odlewów Zawieszenie przednie: teleskopowe 43 mm, skok 120 mm Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 120 mm Hamulec przedni: podwójny tarczowy 310 mm, Dual CBS Hamulec tylny: pojedynczy, tarczowy 256 mm Opony przód/ tył: 120/70 ZR17 / 180/55 ZR17

WYMIARY I MASY

Długość: 2145 mm Szerokość: 750 mm Wysokość: 1115 mm Wysokość siedzenia: 795 mm Rozstaw osi: 1500 mm Minimalny prześwit: 140 mm Kąt pochylenia główki ramy: 25,5° Masa bez płynów: 222 kg Masa pojazdu gotowego dojazdy: 252 kg Dopuszczalna masa całkowita: 410 kg Zbiornik paliwa: 22 I Pojemność miski olejowej: 3,9 I

DANE EKSPLOATACYJNE

Prędkość maksymalna: 245 km/h Zużycie paliwa: 4,5=6,5 I/100 km Przyśpieszenia: 0-100 km/h w 2,9 sak, 0-160 km/h w 5 sak, 0-200 km/h w 12 sak, 60-100 km/h w 3,5 sak, 100-140 km/h w 4,1 sak

Edytowane przez szaki

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...